Naurattaa jo valmiiksi, Kokoomus tulee saamaan valtavan TAPPION
kuntavaaleissa, odottakaas vain. Ja joo, en usko puolueiden talutusnuorassa olevan median tekemiin gallupeihin pätkääkään. Tulee sellainen jytky että menee teet vihreiltäkin väärään kurkkuun.
HAHAHA!
Kommentit (14)
hoituisivat tulonsiirrolla työntekijöiltä työnantajille??
Veroratkaisua tai jotain korvamerkittyä maksua työssäkäyville esim. nuorisotyöttömyyteen voisin hyvinkin harkita. Tämä sairaspäivän palkka menee yksinomaan työnantajan taskuun.
Sinustako ei tarvitse tehdä asioille mitään? esim. väestö ikääntyy, verotulot vähenevät ja palveluiden tarve kasvaa, sinustako voimme jatkaa ihan kuten ennenkin.
Se ei todellakaan ole millään firmalla, vaan kunnan tai kaupungin keskusvaalilautakunnalla. Ja siihen valitaan edustajia kaikista puolueista. Nämä edustajat sitten ovat paikalla vahtimassa ääntenlaskua.
Epäselvät äänet menevät lautakunnan jäsenten tarkistettaviksi, kukaan yksittäinen ei voi päättää, että mikä ääni se on.
Taidat sotkea Suomen järjestelmän ison itäisen naapurimme järjestelmään. Jos epäilet, niin ilmottaudu mukaan laskentaan. Siitä saa jopa palkkaa - ei miltään firmalta, vaan kunnalta.
mutta minä en usko moiseen tappioon. Suomalaisissa tuntuu olevan valtava määrä ihmisiä, joiden etuja Kokoomus ei tosiasiallisesti aja, mutta jotka silti vuodesta toiseen äänestävät uskollisesti Kokoomusta. Ja mitään Persuja ne nyt ei ainakaan äänestäisi varmasti vaikka jostain syystä Kok-linjalta poikkeisivatkin, varmaan Keskusta olisi todennäköisin vaihtoehto.
työpaikan suurin/ainoa sairaslomien väärinkäyttäjä joka mainostaa omaa kokoomusmiestään kunnanvaltuustoon.
mutta minä en usko moiseen tappioon. Suomalaisissa tuntuu olevan valtava määrä ihmisiä, joiden etuja Kokoomus ei tosiasiallisesti aja, mutta jotka silti vuodesta toiseen äänestävät uskollisesti Kokoomusta. Ja mitään Persuja ne nyt ei ainakaan äänestäisi varmasti vaikka jostain syystä Kok-linjalta poikkeisivatkin, varmaan Keskusta olisi todennäköisin vaihtoehto.
Itse kyllä myös ihmettelen tuota ajatusta palkattomasta ekasta sairaspäivästä. Vaikkakin myös omalla työpaikalla on näitä lusmuja, jotka lintsaa sairiksella koko ajan, niin toi on kuitenkin vähän erikoinen ratkaisu. En tosin usko, että ehdotus menee ikinä läpi. Ammattiliitot ei tule ikinä hyväksymään.
Silti äänestän kokkareita näissäkin vaaleissa. Vaihtoehtoa ei vaan ole.
tappiota ei tule, etkö lue gallupeja?
Itse äänestän tietenkin Kokoomusta kuten aina.
tappiota ei tule, etkö lue gallupeja?
Itse äänestän tietenkin Kokoomusta kuten aina.
tienneet Persujen jytkyä eduskuntavaaleissakaan etukäteen? Ei, en usko gallupeihin tippaakaan. Vääristeltyä propagandaa. Gallupien tuloksia voidaan etukäteen manipuloida eikä se ole edes vaikeaa.
Sinustako ei tarvitse tehdä asioille mitään? esim. väestö ikääntyy, verotulot vähenevät ja palveluiden tarve kasvaa, sinustako voimme jatkaa ihan kuten ennenkin.
Oletko itse ehdokkaana tai pyritkö edes ehdokkaaksi?! Vaaleissa on kyse siitä, valitaanko valtuustoihin ongelmien kertojia vai niiden ratkaisijoita. Joten se parhaiten nauraa, joka viimeiseksi nauraa.
että tällä palstalla ei ymmärretä kuntavaalien ja eduskuntavaalien eroa.
Luulin jo nähneeni ehdottomat pohjanoteeraukset persujen kampanjasta, mutta panit vaan paremmaksi. Kerro nyt vielä, että Soini on myös seuraava paavi ja USA:n pressa.
Persut tule saamaan jonkinlaisen vaalivoiton ja sitten ne joutuu ekaa kertaa elämässään oikeisiin hommiin :). Kuplan puhkeamisen seuraamien tulee olemaan erittäin nautinnollista. Ja mikä parasta, se ei tapahtu jossain arkadianmäellä jossa suht. harmittomasti mölistään rukouskutsuja, vaan se tulee tapahtumaan päätöksenteossa, joka koskee ihan sinun jokapäiväistä arkeasi.
...ovat jo tällä vaalikaudella ottaneet monissa valtuustoissa sen roolin, joka ennen oli kommunisteilla: aina kaikkea vastaan. Kun persuja kohta on valtuustoissa paljon enemmän, niin odotettavissa on tuskallisia kokouksia.
tuli näkyviin selvästi jo ennen vaaleja. Varmasti saavat nyt vähemmän ääniä kuin mitä olisivat muuten saaneet. Ei kukaan halua olla palkatta sairaana. Niin äveriästä työntekijää ei Suomesta löydy.