Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirpparihinnoista

Vierailija
01.10.2012 |

Myin juuri kirpparilla omiani ja lasteni vaatteita ja kenkiä. Laitoin kaikille hinnaksi 2-6 euroa ja meni kaupaksi. Yhdet täysin uuden näköiset Reimatecin ulkoiluhousut taisin myydä peräti 7 eurolla.

Viikonloppuna minulla oli aikaa kierrellä myös muiden pöytiä katselemassa. Yhdessä pöydässä oli lasten Ticketin ulkoiluasulle laitettu hintaa 40 euroa! Asu oli ihan hyvässä kunnossa, mutta kuitenkin käytetyn näköinen. Samassa pöydässä taisi olla Lennen haalari 35 euroa. Maksaisitko oikeasti noin paljon käytetyistä lastenvaatteista? Itse en maksaisi. Esim. käytetylle Reimatec-haalarille voisin laittaa hintaa max 15 euroa, jos olisi tosi hyvässä kunnossa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli käytetystä hinnasta saat pulittaa puolet täydestä hinnasta vaikka omistaja olisi itsekin sen alesta ostanut.

Tyhmä on tietenkin se joka maksaa, mutta olen itse alkanut ostamaan lapseni vaatteet uusina, sillä halvalla kirppareilta et saa kun jonkun likaisen kuluneen vaatteen, joita itse en myyntiin edes laittaisi.

Vierailija
2/8 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytetty on käytetty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en maksaisi, itse olen juuri myynyt paljon vaatetta hintaan 0,5-3 e, jotain toppatakkeja 5-10 €. Ei ihme, että meni hyvin kaupaksi :)

Vierailija
4/8 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juuri sen takia kirppiksiltä ei löydäkään enää kuin harvoin laadukasta merkkitavaraa ja uudenveroista edullisempaa kun kaikki pitäisi myydä samaan hintaan kuin kulahtaneet Reimat ja Lennet. Siksi ostan nykyään vain uutena.

Mammat myy leluja ja väittää niiden toimivan, patterit vain huonot ja kotona paljastuu että lelu on ihan rikki vaikka patterit vaihtaa. DVD:t ei näy ja romppulevyt pätkii. Lelujakaan en enää siltä enää osta edes äidelitä suoraan.

Vierailija
5/8 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyydettiin yli 25€..hah.

ja sitten myydään näitä uusia laput kiinni

olevia alesta varmasti ostettuja vaatteteita

lähes täyteen hintaan.

käytetty on minusta aina käytetty. toinen ääripää on hirveitä lumppuja jostain 90-luvulta myyvät ihmiset ja hintaa on silti paljon, on reikäisiä ja rikkinäisiä vaatteita.

Vierailija
6/8 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se, etten maksa samaa hintaa jonka voisin saada kaupan alennusmyynnissä. Näin siis moderneissa käyttötavaroissa. Vintaget ja muut aarteet toki erikseen.

Esim. nyt ole ostamassa huutiksesta reimatecciä lapselle enkä aio maksaa yli 20 euroa, vaikka kyse on uudenveroisesta vaatteesta. Sekin on kirpparikamasta aika paljon, mutta menköön nyt. En missään nimessä maksaisi mitään 50 euroa mitä Ticketin haalareista pyydetään (ja tarjotaan).

Vierailija
7/8 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usko, että alestakaan saa mieluisimpia Ticketin malleja esim. talvihaalareissa oikeaa kokoa 50 eurolla. Uutena maksaa mieluisammat 130 euroa ja mitäs ne Reimat sitten, joita joka paikka pullollaan 60? Molempia ollut ja Reimaa en enää osta enkä halua edes ilmaiseksi.

Vierailija
8/8 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole kade, jos toiset on sen alesta ostaneet, mulle se on kuitenkin käyttämätön ja halvempi kuin kaupasta ostaisin. Ostan paljon käyttämättömiä vaatteita, kulahtaneita en koskaan.

Mistä sen tietää, vaikka äiti on sen täyteen hintaan ostanut. Ihme kyyläilyä joillakin kun ei saisi koskaan myydä käyttämättömiä ja samalla haukutaan, jos joku myy kulahtaneita. Kateellista sakkia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän