Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Leikki-ikäisen pesu: suositelkaa shampoota ja suihkusaippuaa!

Vierailija
18.09.2012 |

Uusavuton kyselee...en haluaisi pestä haitallisilla kemikaaleilla lastani, joten kertokaa: mistä löydän miedon, turvallisen ja silti puhtaaksi pesevän shampoon ja suihkusaippuan?

Ilmeisesti parabeenit ovat haitallisia aineita? Osaisiko joku suositella parabeenitonta shampoota ja pesunestettä?

Minkä ikäisenä olette alkaneet pestä shampoolla ja saippualla lastanne?

Kommentit (4)

Vierailija
2/4 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tosi hellävarainen on ollut tuo Ainu pesuvaahto. Ollaan pesty lapset päästä varpaisiin tuolla, vaahtona sitä ei todellakaan edes tule annoksena paljon. Ei kuivata. Toimii pyllynpesussa ja tukanpesussa yhtä hyvin, ja ollaan käytetty syntymästä saakka.

Tuota saa ainakin isommista marketeista ja lastentarvikeliikkeistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

riittää aivan hyvin.

Vierailija
4/4 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tule edes jätettä muovipulloista ja on taatusti hellää ja luonnollista, kunhan ostaa puhtaan oliiviöljysaippuan eikä jotain missä on taviskemikaalien seassa vähäsen oliiviöljyäkin.

Kotimaisista valmistajista täältä löytyy sellaista: http://www.flowkosmetiikka.fi/epages/vilkas02.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Sho…

Mä pesen myös itse sekä kroppani että hiukseni tuollaisella. Hiukset pysyy paljon jämäkämpänä kuin jos pesisi tavis-shampoilla, joilla minun hiuksista tulee päätä myöden valuvat lirut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan