Vanessa toi ohjelmassaan esille homeopatian ja
vyöhyketerapian lasten ja äitien hoidossa. Harmittaa kun itse jouduin ajat sitten hankkimaan kaiken tiedon kirjoista hoitaessani lapsiani homeopaattisesti mutta hyvä tuli eikä lapseni ole dumpattu täyteen antibiootteja. Nämä kirjat olivat tietty käännöksiä!!
Näin se aika muuttuu junttilassakin. Toki tiedettiin jo 80-luvulla tulevasta muutoksesta mutta hidasta on ollut tämä edistys. Nyt se on varmaan jo pikkupakkokin kun bakteerien resistenttimuutokset ovat uhkana, esimerkkinä tämä Pneumokokkibakteeri. WHO:kin pitänyt kriisikokouksen. Näistä resistenttimuutoksista toki vaihtoehtolääkintä varoitteli jo 80-luvun alussa minun kokemukseni mukaan. Toki voi olla jo aiemminkin.
Että silleen!!
Kommentit (16)
Näistä resistenttimuutoksista toki vaihtoehtolääkintä varoitteli jo 80-luvun alussa minun kokemukseni mukaan. Toki voi olla jo aiemminkin.
Että silleen!!
Tyhmä, tyhmempi, ekohörhö. Oikeastiko luulet että vain vaihtoehtolääkintä on varoitellut resistenteistä bakteereista?
suurin osa pitää nykyisin ihan täytenä huuhaana, niin minäkin. Ei vaan riitä usko siihen että lääke jossa ei ole lainkaan vaikuttavaa ainetta vaan perustuu "veden muistiin" jollaista ei ole todettu olevan olemassakaan, parantaisi sairauksia.
En ole itse kaikkia vaihtoehtohoitoja vastaan, olen käyttänytkin lieviin vaivoihin yrttilääkkeitä (mutta sellaisia joissa on oikeasti sitä yrttiä toisin kuin homeopaattisissa valmisteissa) ja selkäkipuihin saanut apua alexander-tekniikasta.
sitä kyllä voidaan mollata, vaikka turvallisempaa ei olekaan!
Kyllä perinteinen lääketiede saa aiheuttaa kuolemantapauksia, nehän menevät vain tilastojen piikkiin. Jännä vain että samaa kuolleisuuskäyrää tulee oli lääkärit sitten päteviä tai huijareita...
Näistä resistenttimuutoksista toki vaihtoehtolääkintä varoitteli jo 80-luvun alussa minun kokemukseni mukaan. Toki voi olla jo aiemminkin.
Että silleen!!
Tyhmä, tyhmempi, ekohörhö. Oikeastiko luulet että vain vaihtoehtolääkintä on varoitellut resistenteistä kannoista?
Aika jännää että vesi muistaa vain hoidettuun tautiin liittyvät jutut eikä esim. siitä pois tislattua tiesmitä kuonaa.
jotain todella vakavaa sairautta. Homeopatia on täysin huuhaata, siinä lääkitään pelkällä vedellä ja kuvitellaan sen auttavan.
on niin "turvallista" että esim. Steve Jobs olisi todennäköisesti vielä hengissä jos ei olisi pilannut mahdollisuuksia parantua tai ainakin saada lisäaikaa jollain vaihtoehtohörhöilyllä.
ja lääketeollisuus on bisneksistä suurimpia. Tottakai omaa siivua pitää puolustaa, ja sehän uppoaa kun on kuolemanpelko pelissä.
suurin osa pitää nykyisin ihan täytenä huuhaana, niin minäkin. Ei vaan riitä usko siihen että lääke jossa ei ole lainkaan vaikuttavaa ainetta vaan perustuu "veden muistiin" jollaista ei ole todettu olevan olemassakaan, parantaisi sairauksia.
En ole itse kaikkia vaihtoehtohoitoja vastaan, olen käyttänytkin lieviin vaivoihin yrttilääkkeitä (mutta sellaisia joissa on oikeasti sitä yrttiä toisin kuin homeopaattisissa valmisteissa) ja selkäkipuihin saanut apua alexander-tekniikasta.
Sieltä ne kaikkein pahimmat puoskarit oikeasti löytyy.
Kova on usko:
"Homeopaattisen lääkkeen toimivuudelle ei ole lopulta mitään biologista perustetta. Kemiallinen analyysi on kerta toisensa jälkeen osoittanut, että homeopaattinen valmiste on laimentamisen jälkeen 100 % vettä vailla vaikuttavia ainesosia. Joissakin tutkimuksissa tarkka mittaristo on osoittanut, että lääkkeessä on muutakin kuin vettä - mutta lähempi tarkastelu osoitti kyseessä olevan lääkepullosta liuenneita lasimolekyylejä"
(Wikipedia)
ja tietenkin kaikki muut vaihtoehdot pitää haukkua lyttyyn jotta markkina-asema säilyy.
Sieltä ne kaikkein pahimmat puoskarit oikeasti löytyy.
Kova on usko:
"Homeopaattisen lääkkeen toimivuudelle ei ole lopulta mitään biologista perustetta. Kemiallinen analyysi on kerta toisensa jälkeen osoittanut, että homeopaattinen valmiste on laimentamisen jälkeen 100 % vettä vailla vaikuttavia ainesosia. Joissakin tutkimuksissa tarkka mittaristo on osoittanut, että lääkkeessä on muutakin kuin vettä - mutta lähempi tarkastelu osoitti kyseessä olevan lääkepullosta liuenneita lasimolekyylejä"
(Wikipedia)
esim. diettiguruksi eikä lääkebisnekseen. Esim. lääkärit on varoittaneet että Dukanin dietti on vaarallinen, mutta mies ansaitsee vuodesssa SATA MILJOONAA EUROA. Lue itse jos et usko.
http://www.hs.fi/ulkomaat/L%C3%A4%C3%A4k%C3%A4rij%C3%A4rjest%C3%B6t+Kar…
Ja olen ihan varma siitä, että jos laitetaan rinnakkain esim. Joseph Mercola ja kuka tahansa lääketeollisuudessa työskentelevä, Mercolan tienestit vetää yli 6-0.
katsotaan sitten.
esim. diettiguruksi eikä lääkebisnekseen. Esim. lääkärit on varoittaneet että Dukanin dietti on vaarallinen, mutta mies ansaitsee vuodesssa SATA MILJOONAA EUROA. Lue itse jos et usko.
<a href="http://www.hs.fi/ulkomaat/L%C3%A4%C3%A4k%C3%A4rij%C3%A4rjest%C3%B6t+Kar…" alt="http://www.hs.fi/ulkomaat/L%C3%A4%C3%A4k%C3%A4rij%C3%A4rjest%C3%B6t+Kar…">http://www.hs.fi/ulkomaat/L%C3%A4%C3%A4k%C3%A4rij%C3%A4rjest%C3%B6t+Kar…;
Ja olen ihan varma siitä, että jos laitetaan rinnakkain esim. Joseph Mercola ja kuka tahansa lääketeollisuudessa työskentelevä, Mercolan tienestit vetää yli 6-0.
Jouduin kyllä kiertämään ensiksi monen monet tälläset homeopaatit läpi eli olen nähnyt myöskin niitä työtään osaamattomia paskoja suoraan sanottuna. =)
Mutta ekaks mulla kävi niin että eräs oikea lääkeaine vaikutti vaan mun mieleen eli mun mieli tuli paljon iloisemmaksi ja sitten masennus rupesi katoamaan. Olin paljon enemmän oma itseni taas mitä en ollut pitkiin aikoihin!
Ja toinen lääke vaikutti vatsaan. Kävi niin että muutama minuutti lääkkeen otosta, sain juosta vessaan hirveälle ripulipaskalle ja pitelin vaan mun vatsaa ja olin sillä tavalla että nyt kyllä jotain tapahtui. Muutamia päiviä tämän episodin jälkeen huomasin että mun vatsanturvotus on täysin kadonnut. Ennen se siis turposi joka päivä.
Ja sitten tota vastustuskyky nousi sen verran kovasti että vuoteen en sairastanu kertaakaan! Niin kuin homeopaatti myöskin lupasi. =)
perustaisin nettisaitin, täyttäisin sen Big pharma -salaliittohöpötyksellä ja myisin hyvään hintaan pullotettua vettä.
Menikö perille? Muut kun naureskeli tälle tiedolle, katsos tyhmeliini kun luotetiin niin taitoon kehittää uusia antibiootteja. Muistan oikein hyvin tämän 80-luvun. Apteekitkin sanoivat sanansa asiaan. Kyllä oli naurussa pitelemistä kun itse saivat myyntiinsä näitä tuotteita niin loppui rehentely. Että silleen!!!:)
Siihen aikaan antibiootteja määrättiin pierutautiinkin! Kysyppä vanhoilta lääkäreiltä miksi!!!!!!!
resistenttimuutoksista toki vaihtoehtolääkintä varoitteli jo 80-luvun alussa minun kokemukseni mukaan. Toki voi olla jo aiemminkin.
Että silleen!!
[/quote]
Tyhmä, tyhmempi, ekohörhö. Oikeastiko luulet että vain vaihtoehtolääkintä on varoitellut resistenteistä bakteereista?
[/quote]
Tyhmä, tyhmempi, ekohörhö. Oikeastiko luulet että vain vaihtoehtolääkintä on varoitellut resistenteistä kannoista?