Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä olisi hyvä HILSEshampoo värjättyine hiuksille?

Vierailija
01.10.2012 |

Olen ennen käyttänyt xz hielseshampoota joka on osoittautunut hyväksi mutta siltä merkiltä ei löydy erikseen värjättyine hiuksille hielseshampoota. Nyt kun kävin värjäyttämässä tukan niin voinko edelleen käyttää kyseistä ainetta vai kannattaako vaihtaa nimenomaan värjätyille hiuksille tarkoitettuun? Nyt on päänahka kuiva ja hilseilevää kun reilu viikon olen käyttänyt toista shampoota... Aargh..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

(sitä sun xz hilseshampoota) vaikka sulla on värjätyt hiukset. Itse värjään enkä ole koskaan nähnyt tarvetta käyttää mitään värjättyjen hiusten aineita.

Vierailija
2/4 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile oliivisaippuaa. itselläni oli hirveä hilseongelma vuosikausien ajan kunnes ystäväni vinkkasi minulle oliivisaippuasta. Parin kokeilun jälkeen päädyin luomulaatuiseen oliivisaippuaan, jota en enää vaihda miksikään muuksi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile oliivisaippuaa. itselläni oli hirveä hilseongelma vuosikausien ajan kunnes ystäväni vinkkasi minulle oliivisaippuasta. Parin kokeilun jälkeen päädyin luomulaatuiseen oliivisaippuaan, jota en enää vaihda miksikään muuksi!

ns. Castile-saippuaa eli käsintehtyä oliiviöljysaippuaa. Hiukset on sillä pesten jotenkin paljon jämäkämmätkin kuin jos käyttää kaupan shampoita.

Vierailija
4/4 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

shampoita ja hoitoaineita (vaikka ne kalliimpia onkin) niin et tarvitse enää minkäänlaisia hilseshampoita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan