Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En voi ymmärtää miten kukaan voi (haluta) syödä 2 kpl 200g:n suklaalevyä!

Vierailija
18.09.2012 |

En todellakaan ole ennen tuota toista ketjua tajunnut, että joiden herkkujen mättäminen voi tarkoittaa tuollaisia määriä!

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun kilon suklaarasia häviää parissa tunnissa niin se kyllä jo kummastuttaa.

Vierailija
2/22 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin menee litra jäätelöä kerralla.

Puolitoista litraa on liikaa, mutta litra on hyvä annos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi ymmärtää miten kukaan voi (haluta) syödä 2 kpl 200g:n suklaalevyä! En todellakaan ole ennen tuota toista ketjua tajunnut, että joiden herkkujen mättäminen voi tarkoittaa tuollaisia määriä!

No huh! Siinähän onkin sitten koko päivän kalorit jo reilusti ylitetty. Pelkällä suklaalla. :/

Vierailija
4/22 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin syömisestä, mutta tuollaista mättämistä en ymmärrä, että samaa sorttia moinen määrä. yäk!

Vierailija
5/22 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Aivan älytön määrä. Jo puoletkin tuosta on järjetön määrä. Neljäsosan voisin vielä ymmärtää.

Miten pari levyä edes saa kurkusta alas? Pitääkö niitä palasia syödä läpi vuorokauden vähän väliä? Siitähän tulee tolkuton jano ja öklötys.

Vierailija
6/22 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suklaata syödä. Meille maistuu kyllä.

Vierailija
7/22 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaata syön yleensä yhden rivin (4 palaa) tai 2 palaa kerralla. Jätskiä noin sentin siivu. Näistäkin olen jo melkein ähky.

Vierailija
8/22 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi teidän ihmettelijöitten ei tarvitse suklaata syödä. Meille maistuu kyllä.

mutten kyllä puolta levyä enempää saa kerralla uppoamaan. Ja mä oon kyllä aikamoinen herkkusuu!

Vierailija
9/22 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko noi suklaat ihan normaalien ruokien päälle, vaiko päivän ainoa ateria?

Mielestäni kolmasosalevyn syöminen vuorokaudessa on jo kauheeta mässäilyä!

Suklaassa on jotain yli 550 kcal/100 g, joten ylittyy kyllä reippaasti normaalin aikuisen ihmisen päivän energiantarve. Ja naisilla usein on vain jotain 1600 kcal tuo päivittäinen energiantarve, eli pelkkä tuollaisen suklaamäärän syöminen jo lihottaa, vaikkei mitään muuta söisi. Hyi!

Vierailija
10/22 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen jano...

Jos suklaata syö rivitolkulla niin tietenkin se janottaa. Onhan se sellaista tahmaista ja ällömakeaa tavaraa.

Suklaa on hyvää, mutta ei sitä montaa palaa viitsi syödä.

Vierailija
11/22 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järki vaan sanoo, ettei pitäisi. Olen asettanut itselleni rajaksi 200g/pvä, en tätä määrää joka päivä syö, mutta aika usein. Joskus menee ylikin ja vielä kaikkee muutakin herkkua saattaa tulla mätettyä... Lievää ahmimishäiriötä. Jätän sitten niitä oikeita ruokia syömättä kun olen herkkuja mättänyt ja tiedän sen olevan epäterveellistä.

t. Normaalipainoinen mättämisestä huolimatta

Vierailija
12/22 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuollaisen suklaamäärän syömisen "pahuutta" ei tarvitse edes ajatella kalorien kautta. Se vaan on ajatuksena emämielyttävä. Samoin kuin jos joku sanoisi syövänsä putkeen monta pussia sipejä. Tai kymmeniä litroja limsaa.

Nyt tietenkin joku heti sanoo että syö joka päivä kolme 300 g sipipussia päivässä ja hyvää on.

Vierailija
13/22 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Litra jätskiä uppoaa kevyesti, kuten myös pari suklaalevyä tai 700 grammaa vanukasta (ja sen päälle vielä karkkia, sipsiä tms.)

Ahmatti olen....

Vierailija
14/22 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuollaisen suklaamäärän syömisen "pahuutta" ei tarvitse edes ajatella kalorien kautta. Se vaan on ajatuksena emämielyttävä. Samoin kuin jos joku sanoisi syövänsä putkeen monta pussia sipejä. Tai kymmeniä litroja limsaa.

Nyt tietenkin joku heti sanoo että syö joka päivä kolme 300 g sipipussia päivässä ja hyvää on.

eikö sipsipussit yleensä ole sen 300-400 grammaa, ja siten jo yksi sipsipussi vastaa, jos ei ihan niin melkein, tuota suklaa määrää. Vaikeampi mun olisi syödä tommonen määrä niin ylenpalttisen suolasta tavaraa kuin makeeta.

Vierailija
15/22 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Litra jätskiä uppoaa kevyesti, kuten myös pari suklaalevyä tai 700 grammaa vanukasta (ja sen päälle vielä karkkia, sipsiä tms.)

Ahmatti olen....

Ei millään pahalla mutta oletko ylipainoinen?

Vierailija
16/22 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan levyn päästä paperi rikki, ja haukon menemään. Niin olen tehnyt lapsesta saakka. Eikä janota suklaat.

Vierailija
17/22 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1694570/mita_ne_voin…

T: ap, joka kokee herkutelleensa ylenpalttisesti syötyään tänään, eilen ja toissapäivänä yhteensä 200g suklaata.

Vierailija
18/22 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahmatti olen....

Ei millään pahalla mutta oletko ylipainoinen?

Bmi on 21 ja risat.

Vierailija
19/22 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään tajua kuinka joku voi mättää jotain "kotiruokaa" hirveät määrät (=enemmän kuin kaksi pientä perunaa ja hiukan salaattia) saati syödä lihaa. Pelkästä ajatuksestakin tulee jo mieletön kuvotus. Tai kuinka on mahdollista syödä enemmän kuin yksi perunalastu kerralla tai miten kukaan pystyy syömään kokonaisen hampurilaisaterian, joka on alusta loppuun pelkkää paskaa ja lisäainetta?

Suklaa on sentään hyvää. En nyt ehkä kahta levyä seuoraan peräjälkeen söisi, mutta yksi levy + yksi puolen litran jäätelöpönikkä ja pari pullaa menisi kevyesti.

Ja ei, niitä paloja ei syödä pitkin päivää, siitä tulee vain vitutus. Kerralla niin paljon kuin mieli tekee.

Vierailija
20/22 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kaks levyä olisi päivässä liikaa. Mutta pystyn kyllä kevyesti kiskaisemaan levyn kerralla. Yritän toki olla tekemättä niin. Mutta mulle ei tule siitä mitenkään paha olo, keho ei laita minkäänlaista stoppia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan