Jokohan uskaltais aloittaa miehelle kiinteet ruuat?
Se on nyt koko viikonlopun ollut nestemäisellä ravinnolla (kaljaa) ja nyt maanantai aamuna tuli mieleen että voisko sille jo tarjota kiintä ruokia?
Peruna-porkkansosetta ehkä?+
Kommentit (34)
Miehen hoitaminen on kovaa työtä, vaikka heitä olisi vain yksi! Se kysyy kärsivällisyyttä, johdonmukaisuutta, vaimon roolissa pysymistä ja toistamista. Vielä kerran toistamista.
Mies tarrautuu niin henkisesti kuin fyysisestikin rinta-alaasi, jos annat hänen tottua läsnäoloosi kuin huvituttiin.
Mies pärjää hetken itsekseenkin nojatuolissa tai juuri sohvalla. Huom: älä ala syödä miehen ruuanjämiä! Saat salakavalasti rouvakiloja. Itse olen lihonut 30kg miehen saatuani, ja on ollut kova työ saada niitä pois. Tiukemmassa kuin raskauskilot.
Hemmottele itseäsi naisten ruualla, hedelmillä, vitamiineilla, halloumilla ja pinjansiemenillä, vaikka mies hylkiikin kaikkea missä maistuu jyvvät ja kuitu. Olet ansainnut salaattisi!
Neuvolan ohjeen mukaan miehen voi pitää täyskaljoituksella puoli vuotta.
en ole ikinä vetänyt kuutta kuukautta putkeen. Suositukset muuttuu. Kyllähän nyt järkikin sanoo, että pari viikkoa riittää.
Mullakaan ei oo mies ollut täyskaljoituksella. Kun ei mulla aina oo kauppa kasseissa ollut niin paljoa kaljaa kuin joisi, niin olen välillä antanut siideriäkin, kaljan korvikkeena.
Onko tämä huumori nyt ylemmyydentunnetta, kun voit haukkua "alkoholistimiestäsi".
Mitäs, jos hän ei välillä olekkaan ollut nestemäisellä ravinnolla, ketä sinä sitten voisit haukkua. Eihän sinulla olisi ketään, johon voisit suhteessa tuntea itse olevasi parempi ihminen.
Huumori onkin vaikein taiteenlajeista, mutta tämä ivamukaelma aiheuttaa pelkästään myötähäpeää.
Mun mielestä jo parin kuukauden täyskaljoitus on riittävä. Kaikki tietää, että paras vaikutus on nimenomaan alkuvaiheessa, pitemmän päälle positiivisten vaikutusten osuus vähenee. Kivittäkää vaan, mutta kyllä osan kaljoista voi aivan hyvin korvata ihan vedellä. Eihän se mies siitä tykkää ja voi murista sohvalta. Mutta pidä vaan pintasi, sinnikkyys palkitaan!
tarjota pienelle turvallinen pesä.
Onko tämä huumori nyt ylemmyydentunnetta, kun voit haukkua "alkoholistimiestäsi". Mitäs, jos hän ei välillä olekkaan ollut nestemäisellä ravinnolla, ketä sinä sitten voisit haukkua. Eihän sinulla olisi ketään, johon voisit suhteessa tuntea itse olevasi parempi ihminen. Huumori onkin vaikein taiteenlajeista, mutta tämä ivamukaelma aiheuttaa pelkästään myötähäpeää.
Se on just tosi tärkeää, että ottaa miehen tunteet huomioon. On tukena ja kertoo ihan lempeästi että on AIVAN OK, että kiinteät ei joka aamu maistu. Sit taas yritetään uudelleen! Kannattaa olla tarkkana, sillä miehet, lapset ja ilmeisesti osa aikuisista naisistakaan ei ymmärrä sarkasmia, siitä voi tulla vaan paha mieli ihan suotta.
Etkö saanut päättää, milloin miehesi juo kaljaa. Toivottavasti nyt sentää annat luvan syödä, että ei se vaan mene syömään epäterveellisiä ruokia ja juomaan lisää kaljaa.
Onko tämä huumori nyt ylemmyydentunnetta, kun voit haukkua "alkoholistimiestäsi". Mitäs, jos hän ei välillä olekkaan ollut nestemäisellä ravinnolla, ketä sinä sitten voisit haukkua. Eihän sinulla olisi ketään, johon voisit suhteessa tuntea itse olevasi parempi ihminen. Huumori onkin vaikein taiteenlajeista, mutta tämä ivamukaelma aiheuttaa pelkästään myötähäpeää.
Se on just tosi tärkeää, että ottaa miehen tunteet huomioon. On tukena ja kertoo ihan lempeästi että on AIVAN OK, että kiinteät ei joka aamu maistu. Sit taas yritetään uudelleen! Kannattaa olla tarkkana, sillä miehet, lapset ja ilmeisesti osa aikuisista naisistakaan ei ymmärrä sarkasmia, siitä voi tulla vaan paha mieli ihan suotta.
Sarkasmia, ironiaa, satiiria tai parodiaa jne...ihan mitä ivamukaelmaa tahansa, mutta aloitus ei toimi, jos ei ole verbaalista lahjakkuutta.
Hajosin tuolle täyskaljoitukselle ihan täysin!
ohis
Ymmärrän kyllä aloituksen sarkasmin, mutta ihan oikeastikko, onko teistä tämä sitä? Ehkä kuitenkin myötähäpeä menee lähemmäs. Sarkasmi tosiaan vaatii jo vähän enemmän sitä verbaalista lahjakkuutta.
sormiruokia jo varhain. Eli jos perunasose ei miehelle oikein maita, niin kokeilepa antaa perunaa ranskalaisten muodossa. Ne ovat sen verran isojakin, että niistä saa otteen vähän tärisevilläkin käsillä.
Pientä pulauttelua oli vessan lattialle. Jä kädet alkoi sitten täristä. Joten vein sohvalle kylkiasentoon peiton alle niitä nauhalla olevia urheiluja katsoon.
Ainut mitä vähän tässä jännitän on, että tuleekohan anoppi tänään käymään. Voi pain syyttää minua tuosta tärinästä ja pulauttelusta. Minun ideahan se kiinteä ruokavalio on.
Se on aina muutenkin arvostelemassa mun kykyä huolehtia miehen tarpeista.