Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Farmaseutiksi oppisopumskoulutuksella, minkälainen urakka edessä?

Vierailija
01.10.2012 |

Oletko opiskellut farmaseutiksi oppisopimuksella? Miten tapahtuu ja missä; miten pitkät opiskelu- ja työssäolojakso? Palkkaus? Kaikki tieto otetaan vastaa!

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro missä tuo on mahdollista, niin minäkin tulen sinne. Eipä tarvitsisi sitten tuolla yliopistolla enää palloilla;)

...Jos nyt kuitenkin haet sinne yliopistoon. Pääsykokeessa on ihmisen fysiologiaa ja kemiaa (ainakin Helsingissä). Opinnot kolme vuotta ja opintoihin sisältyy kaksi kolmen kuukauden harjoittelua.

Vierailija
22/28 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oppisopimuskoulutuksella.

T. Jorma

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos minä valmistun ammattikoulusta, saisinko hakea farmasia koulutus Helsingin yliopistosta,? isot kiitokset.

Vierailija
24/28 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos minä valmistun ammattikoulusta, saisinko hakea farmasia koulutus Helsingin yliopistosta,? isot kiitokset.

Kyllä voit hakea. Ammattikoulu antaa saman jatko-opintokelpoisuuden kuin lukiokin.

Vierailija
25/28 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat sekottaa farmaseutin ja farmanomin.

Vierailija
26/28 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voit hakea. Ammattikoulu antaa saman jatko-opintokelpoisuuden kuin lukiokin.

Pääsykokeissa ja opinnoissa menestyminen edellyttänee lukion matematiikan ja kemian hallintaa.

Vierailija
27/28 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääsykokeissa ja opinnoissa menestyminen edellyttänee lukion matematiikan ja kemian hallintaa.

Varmasti näin, mutta hakukelpoisuus on amiksestakin valmistuneella. Ja jos on vaikka lukenut laboranttipuolella ja ottanut valinnaisina aineina lisää matikkaa niin voi olla hyvät mahkut päästä sisällekin farmaseutti-koulutukseen yliopistolle.

Vierailija
28/28 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos