Olitko häissä 29.9.12?
Kommentit (11)
ihanat häät! tuli heti mieleen, että oltiinkohan kuutosen kanssa samoissa, kun kuvaus kuulosti ihan samalta kun niissä missä itse osallistuin ;) mutta kaipa toi on muuallakin mahdollista
ihanat häät! tuli heti mieleen, että oltiinkohan kuutosen kanssa samoissa, kun kuvaus kuulosti ihan samalta kun niissä missä itse osallistuin ;) mutta kaipa toi on muuallakin mahdollista
T: kutonen
Ruoka ei ollut oikein mistään kotoisin, mutta kakku oli hyvää.
Ohjelma oli niiiin ennalta arvattavaa, noi leikit on niiiiiin noloja. Morsian oli kyllä kaunis ja sulhanen komea ja kirkossa herkkä tunnelma. Paitsi se yks täti joka kuiskutteli vähän turhan kovaäänisesti vieruskaverilleen koko ajan.
ja tämä on vain ovela kysymys tsekata onko tuttuja täällä ;) tosin riski on että monilla muillakin tuolloin ehkä ollut häät..
Kurittomat kakarat kirmasivat pitkin kirkkoa, mutta yksikään äiti tai isä ei nostanut takapuoltaan kirkon penkistä ja hakenut omaansa pois.
Ruoka oli hyvää, mutta leikit niin nähtyjä. Itse pitäisi ensi kesäkuussa viedä pari hohtokeilaamaan!! Tuolileikin leikittämisestä voisi minusta alkaa jakaa sakkoja.
Oli vain 1 kyselykisa, ei mitään muita leikkejä, luojan kiitos. Rento meno, hyvä bändi, ihanat koristelut ja paikka.
Kuinni?
Erilainen ja ihana hääpuku.
Miksi kyselet?