Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajatteleeko joku muu työpaikalla olevaa miestä? Miksi?

Vierailija
30.09.2012 |

En myönnä ihastuneeni. Silti yli vuoden jo tapaan itseni ajattelemassa tämän tästä työpaikalla olevaa miestä.

Mitä tämä on?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/8 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse usein tajuan vasta "myöhemmin" olevani ihastunut, ja sen jatkuneen jo pitkään. Ja kyllä ajattelen työpaikkani miestä, valitettavasti hän on varattu. Ja tiedän hänen ajattelevan lämmöllä myös minua. Asiat näkee, molemmat vain tiedämme tilanteen, ja ettei hän ole valmis hylkäämään kaikkia suunnitelmiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toivon, että tämä kyseinen mies ei aina vaan delegoisi ja hoitaisi omat hommansa.

Lisäksi ajattelen, että tämän miehen olisi jo aika tajuta, että hänen osaamattomuutensa ja motivaation puutteensa paistaa kilsan päähän.

Ajattelen häntä myös muistellessani työpaikkani kesäjuhlia ja hetkeä, jolloin hän yritti suudella minua väkisin ja kuiskasi korvaani jotain pillu-alkuista.

Ajattelen sinua, rakas pomoni, ja toivon että sinut vaihdetaan vuoden loppuun mennessä johonkin osaavampaan ihmiseen. Kyynistät kaikki alaisesi katteettomilla lupauksillasi.

Vierailija
4/8 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloitusta.

Vierailija
5/8 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän tämä aihe ole ikuinen. Töissä vietetään enemmän aikaa kuin kotona hereillä vain seurustellen. Monissa töissä pystyy tutustumaan ihmiseen paremmin kuin kotona pystyisi. Näin uskon. Harva vaimo tietää, mitä työpaikalla tapahtuu, useinhan se on vain kokeilua kelpaako enää kenellekään, testataan markkinoita, vaikkei nykyisyydestä voida luopua. Itse saan töissä kumman helliä sanoja, sanoja, joilla vaimoa tulisi kutsua. Kosketuksia jne. Mutta minä tiedän, ettei mikään tule muuttumaan, olemme ns hyvät ystävät, jotka voisivat harrastaa seksiä, mutta tämän vaimon takia kumpikaan ei ole todellisuudessa valmis siihen. Sopisimme yhteen, sitä ei käy kieltäminen, intressit ja huumorintaju kohtaavat. Joskus on vain parempi antaa olla ja jatkaa elämää, vaikkakin yksin.

Vierailija
6/8 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ala sekaantumaan sellaiseen perhekuvioon ja itsellänikin on jo ihan hyvä mies.

Vierailija
7/8 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ihastunut ja fantasioissani hyvin usein tuon miehen oma::

Vierailija
8/8 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka en edes tunne häntä eikä olla koskaan puhuttu. Taidan olla vähän ihastunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan