Minä olen kyllä sairaanakin pitänyt puhelimen auki ja vastaillut sähköposteihin
kotoa käsin. Luuletteko, että kiinnostaa tehdä noin sen jälkeen, jos kokoomuksen suunnitelmat toteutuvat?
Kommentit (4)
kun työpäivä on ohi. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Vieläkö sä ap olet ollut noin kiltti?
Se on silkkaa typeryyttä
Minua ei kiinnosta tehdä noin niin kauan kuin siitä ei makseta ruhtinaallista korvausta. Olen käytettävissä työaikana. Piste.
Tomistotyössä saattaa rasittavinta sairaalle on työmatkat... Mieluummin siis jäisin vähän herkemmin puolikuntoisena kotiin sairastamaan ja teen töitä kotoa, kuin lähden flunssaisena johonkin ruuhkabusseihin kökkimään.
Se on silkkaa typeryyttä
Minua ei kiinnosta tehdä noin niin kauan kuin siitä ei makseta ruhtinaallista korvausta. Olen käytettävissä työaikana. Piste.
Tomistotyössä saattaa rasittavinta sairaalle on työmatkat... Mieluummin siis jäisin vähän herkemmin puolikuntoisena kotiin sairastamaan ja teen töitä kotoa, kuin lähden flunssaisena johonkin ruuhkabusseihin kökkimään.
Jos tekee puolikuntoisena töitä, on etätöissä.