Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä olen kyllä sairaanakin pitänyt puhelimen auki ja vastaillut sähköposteihin

Vierailija
30.09.2012 |

kotoa käsin. Luuletteko, että kiinnostaa tehdä noin sen jälkeen, jos kokoomuksen suunnitelmat toteutuvat?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotoa käsin. Luuletteko, että kiinnostaa tehdä noin sen jälkeen, jos kokoomuksen suunnitelmat toteutuvat?

Minua ei kiinnosta tehdä noin niin kauan kuin siitä ei makseta ruhtinaallista korvausta. Olen käytettävissä työaikana. Piste.

Vierailija
2/4 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun työpäivä on ohi. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Vieläkö sä ap olet ollut noin kiltti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on silkkaa typeryyttä

Minua ei kiinnosta tehdä noin niin kauan kuin siitä ei makseta ruhtinaallista korvausta. Olen käytettävissä työaikana. Piste.

Tomistotyössä saattaa rasittavinta sairaalle on työmatkat... Mieluummin siis jäisin vähän herkemmin puolikuntoisena kotiin sairastamaan ja teen töitä kotoa, kuin lähden flunssaisena johonkin ruuhkabusseihin kökkimään.

Vierailija
4/4 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on silkkaa typeryyttä

Tomistotyössä saattaa rasittavinta sairaalle on työmatkat... Mieluummin siis jäisin vähän herkemmin puolikuntoisena kotiin sairastamaan ja teen töitä kotoa, kuin lähden flunssaisena johonkin ruuhkabusseihin kökkimään.

Jos tekee puolikuntoisena töitä, on etätöissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi