Voi elämä kun noi Zalandon sivut ovat ihan p*'kat!
Vaatteita pitää ilmeisesti selata 4 vaatetta kerrallaan. Muutenkin todella huonosti toimivat sivut eikä vaatteita ole jaoteltu kovinkaan hyvin.. Esimerkiksi haalarit pitää yksi kerrallaan kaivaa Zalandon uumenista.
Kommentit (6)
Ainoa vika sivustossa on, että tuotteita että tuotteiden kuvailu on todella vähäistä.
tv-mainos on niin kammottava, etten tilaa sieltä mitään.
Toistuvasti siellä lukee vaatteen alla väärä nimi eli juurikin liian usein housut ovat haalari ja paita potkupuku tms. sekavaa. Voin vain arvailla kuinka sekavaa on postitusosastolla..
Joku astrotuffi jo kehumassa
Toistuvasti siellä lukee vaatteen alla väärä nimi eli juurikin liian usein housut ovat haalari ja paita potkupuku tms. sekavaa. Voin vain arvailla kuinka sekavaa on postitusosastolla..
Kelläänhän ei voi olla erilaisia kokemuksia kuin SULLA. Taidatkin itse olla joku Elloksen edustaja paniikissa mustamaalaamassa kilpailijaa...
t: 3
Joku astrotuffi jo kehumassa
Toistuvasti siellä lukee vaatteen alla väärä nimi eli juurikin liian usein housut ovat haalari ja paita potkupuku tms. sekavaa. Voin vain arvailla kuinka sekavaa on postitusosastolla..Kelläänhän ei voi olla erilaisia kokemuksia kuin SULLA. Taidatkin itse olla joku Elloksen edustaja paniikissa mustamaalaamassa kilpailijaa...
t: 3
Mitä olen muidenkin kanssa jutskaillut, niin sama kokemus Zalandosta on aika MONELLA. Ellos ei ole paras paikka, mutta sivut toimivat hyvin. Siellä tosin ihmeellisiä tarjouskampanjoita joihin ei yllättäin esim. haalarit kuulu.
ap
Erään haalarin kohdalla luki "toppahousut". En tilaa tuollaisesta paikasta mitään. Mistä tietää vaikka postissa sitten lähettäisivät jotkut toppahousut haalarin tilalla.