Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te muiden itkusta ahdistuvat syyllistäjät

Vierailija
30.09.2012 |

Miettikääpä nyt ihan oikeasti tykönänne miksi siitä toisen itkusta pitää niin ahdistua? Miksi inhimillisyys on ahdistavaa?

Minä työskentelen lähes joka viikko kuolevien kanssa, ja lohdutan heidän itkeviä omaisiaan. Ei se ole ollenkaan ahdistavaa.

Toisten itkusta ahdistuminen kertoo siitä, ettei ole sinut oman tunne-elämänsä kanssa, ei siitä että itkevä yrittäisi manipuloida ympäristöään. Eikä kenelläkään ole oikeutta kieltää toisen itkua. Jos ei kestä, voi itse mennä sinne vessaan odotamaan toisen itkun loppumista.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miettiä, mahtaako siinä olla jotain eroa itkeekö ihminen kuolevan omaisensa takia, vai sen takia, että mies ei ollut taaskaan vienyt roskista, tai 7 v sanoi että äiti on tyhmä.

Paikkansa se on pillittämisellekin.

Vierailija
2/4 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miettiä, mahtaako siinä olla jotain eroa itkeekö ihminen kuolevan omaisensa takia, vai sen takia, että mies ei ollut taaskaan vienyt roskista, tai 7 v sanoi että äiti on tyhmä.

Paikkansa se on pillittämisellekin.

nro kolmosen viestiin, tai kuka nyt olikaan joka puhui näistä kiukkuprinsessoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta luulen, että se ainoa itkemisestä valittanut mies poistui jo linjoilta, joten saattaa saarna mennä vähän hukkaan. Valitettavasti.

Vierailija
4/4 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei kestä, voi itse mennä sinne vessaan odotamaan toisen itkun loppumista.

Näin minäkin ajattelen, ja olenkin joutunut jättämään kaksi ystävätärtä taakseni. Molemmat hakivat minusta lohtua ja turvaa niinkin vakaviin ongelmiin kuin lihominen ja sinkkuus. On se vaan jännä ettei läskit lähde kännäämällä ja baareista kunnon miehiä löydy...

Se voi olla vaikeata uskoa, mutta kyllä vain aikuisissakin ihmisissä löytyy niitä kiukkuprinsessoja jotka eivät käsitä ettei toisen sydämessä enää mitään liikahda sen seitsemännen itkuraiviksen kohdalla. Siinä vaiheessa vain ajatellaan että hohhoijaa, taas se alkaa...