Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka on hulluna mieheensä vielä monen vuoden jälkeen?

Vierailija
30.09.2012 |

Tälläkin palstalla yleensä vain puhutaan parisuhdeongelmista, eroamisesta ja haukutaan omaa puolisoa.

Löytyykö palstalta muita, jotka ovat olleet pitkään (ainakin 10 vuotta) yhdessä, mutta ovat edelleen onnellisia ja hulluina toisiinsa?

Minä aloitan :) Yhteisiä vuosia takana 14 ja rakastan miestäni valtavasti eikä se palo mitä alussa oli, ole minnekään kadonnut. Toki aika on muuttanut meitä, pienten lasten vanhemmuus on välillä ollut rankkaa ja vaikeuksia on ollut. Mutta yhdessä pysymisen tahto on aina ollut kova ja olemme tietoisesti tehneet töitä sen eteen, että liitto toimii ja olemme onnellisia.

Kertokaa tekin teidän onnellisista, pitkistä suhteistanne? Onko ollut isoja kriisejä ja miten olette päässeet niistä yli?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alusta asti en ollut ja kamppailin pitkään, mutta nyt, tänään, olen onnellinen ja tämä elämä on taivas minulle. Olemme olleet naimisissa 32 v.

Vierailija
2/13 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi juonkin aina perjantaisin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen edelleen onnellinen ja kuin vastarakastunut :)

Vierailija
4/13 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siinä on jo mahtava saavutus. Omat vanhempani ovat olleet naimisissa 40v ja ovat esimerkkinä minullekin, miten liitoa hoidetaan :) Huumorintaju auttaa monessa asiassa :D

Vierailija
5/13 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alusta asti en ollut ja kamppailin pitkään, mutta nyt, tänään, olen onnellinen ja tämä elämä on taivas minulle. Olemme olleet naimisissa 32 v.

Vierailija
6/13 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme olleet yhdessä liki 9v ja väliin on mahtunut molempien ihastus johonkin vieraaseen ja monta muuta kriisiä. Ihastun häneen yhä uudelleen, hullaannun, tunnen järjetöntä seksuaalista himoa, katson kuin sonni uutta veräjänporttia! Rakastun yhä uudestään ja niin tekee hänkin. Hän saa puuskia, jolloin tahtoo ottaa valokuvia vain minusta, silittelee, nuuhkii ohi mennessään, kerjää ja murisee seksiä, istuu kanssani saunassa ja kertoo, että tää koti on ihan parasta. Nauraa aidointa naurua kutittaessaan lapsia.

Vierailija
7/13 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi noin vanha ihminen on tällä palstalla? Outoa

Vierailija
8/13 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastahan täällä kirjoitteli joku anoppi jostain miniäänsä liittyvästä asiasta. Anopit kai yleensä ovat vähän vanhempia rouvia.

En siis ole tuo 32v naimisissa ollut, kunhan kommentoin.

AP.

Vierailija
9/13 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja rakastan valtavasti. Mies on upea, älykäs ja ihana kaikin tavoin. Olen valtavan onnellinen.

Vierailija
10/13 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tietää, että suhteessa tulee joskus vaikeampia aikoja, se ei kuitenkaan tarkoita etteikö myös sillon voisi olla onnellinen.

Vierailija
11/13 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pysty pitämään ennallaan 17 vuotta. jotain suhteellisuuden tajua näihin juttuihin, pliis!

Vierailija
12/13 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin vastarakastunut edelleen, niin onko se sinulta jotenkin pois? Ei tuota tunnetta voi kukaan ulkopuolinen määritellä koska se on hyvin subjektiivinen asia.

Vierailija
13/13 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhut paskaa! Vastarakastuneen huuman tunnetta ei todellakaan

pysty pitämään ennallaan 17 vuotta. jotain suhteellisuuden tajua näihin juttuihin, pliis!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan