Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellään muulla näin toheloa kaveria ja tohelolla tarkoitan risaista

Vierailija
29.09.2012 |

kosketusta, kaikkeen mihin koskee särkyy!

Mun hyvä ystävä on täys tohelo, täystuho,

kävelevä katastroofi. Hällä on uskomaton kosketus, kaikki hajoaa hänen käsissään.

Lukuisista astioista, suihkukaappien ovista (huom -ien), 2 oven, auton korjausyritysten (auto hajonnut vain enemmän) ja lukuisten muiden kertojen jälkeen mun on täytynyt avata silmäni, että tällä ihmisellä todella on jokin ihme kyky saada tavara hajoamaan käsissään.

Tänään oli viimeinen todistus tästä. Lähdimme mökiltä veneellä, vene sammui. Mulla oli siinä vaiheessa jo punaisen kolmion kuvat silmissä """! älä anna sen koskea moottoriin!""" Niin hän vaan vetaisi moottoria käyntiin ja koko moottori irtos ja tippui järveen! (ja siellä se on edelleenkin)

Mutta hän on oikeasti sellainen ihminen, jolle AINA tapahtuu jotakin tämmöstä? Olen kuullut epäonnesta, mutta tämä on jo jotain ihan muuta :D!

Onko muita epäonnisia tai oletteko edes kuulleet vastaavasta?

Ja aivan ihana ihminen on, ei mitenkään vajaa jos sitä joku miettii. Nämä onnettomuudet vain tuntuvat tapahtuvan aina hänelle.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden tutun. Tosin tämä tuttava ei ole aiheuttanut näitä onnettomuuksia mutta tyyliin joku peruutti hänen autonsa ruttuun kun auto oli parkissa. Muutaman päivän päästä palaa pihasauna jossa muut oli saunoneet viimeksi. Jne jne. Nuo viimeisen parin kuukauden saldoa mutta tuollaista vaan sattuu ja sattuu.

Vierailija
2/5 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itse olen ns. norsu posliinikaupassa enkä näinollen mene pieniin liikkeisiin jossa paljon helposti särkyvää tavaraa...en siis ole lihava vaan älyttömän kömpelö...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini tosin väittää, että aina kun olen heillä, sattuu ja tapahtuu kaikenlaista. Esimerkiksi viimeksi kun olin heillä, istuin kaikessa rauhassa olkkarissa, enkä ollut käynytkään keittiössä. Yhtäkkiä keittiöstä petti hylly, ja kilokaupalla posliinia levisi ympäri keittiötä. Minä olen sitä mieltä, kaikella rakkaudella, että hän on vähän epälooginen ihminen, eikä mitenkään kätevä käsistään. Siksi hänen kodissaan hajoilee kaikenlaista, ja siksi hän jotenkin yhdistää, täysin epäloogisesti, minut noihin tilanteisiin, eikä esimerkiksi siihen, että keittiön hylly on voinut olla vuosikausia venksollaan eikä hän epäkäytännöllisenä ihmisenä ole joko huomannut sitä tai tajunnut korjata sitä.

Vierailija
4/5 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ADD tai ADHD

Vierailija
5/5 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se mokailee, kämmää, samalla tavaroita tuhoutuu... Vajaa ei tämäkään ole, ihan fiksu, mutta jotenkin touhuissaan niin sählä?

Nuorimmaiseni on liian samankaltainen, kamaa hajoaa, tikkejä, liimaa yms tarvittu enemmän kuin monella ikinä koko elämänsä aikana, ja hän on vasta 10v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän