Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitenkäs nopeasti huutisostajan pitäisi ottaa myyjään yhteyttä?!

Vierailija
29.09.2012 |

Miten itse ostajana teette?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin ota yhteyttä pikaisesti, kun huuto päättyy, siis viimeistään seuraavana (tai sitä seuraavana) päivänä. Usein jo samana päivänä. Itse tarkistan sähköpostini joka päivä, kaikki eivät niin tee. Osta heti -tuotteen maksankin heti samalta istumalta.

Vierailija
2/4 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostajana oletan (ja myös myyjänä toimin näin) että myyjältä tulee automaattiviestinä tilitiedot, koska ne joka tapauksessa pitää saada niin miksi myyjä ei tästä huolehtisi jo etukäteen? Jos myyjä viestissä toivoo että ostaja ilmoitata kun on maksanut, niin sitten ilmoitan. Muuten en ota mitään yhteyttä. Toki jos pitää sopia nouto niin sitten otan heti yhteyttä kun huuto sulkeutuu (seuraavana päivänä esim).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostajilta odotan, että ottaisivat yhteyttä viikon sisällä. Jos ei viikossa tule yhteydenottoa, laitan sähköpostia. Minulla on vakioviesti käytössä, eli ostajat saavat tilitietoni automaattisesti heti huudon sulkeuduttua.

Yksi ostaja ei ole ottanut yhteyttä kolmeen viikkoon, vaikka olen laittanut kaksi sähköpostiviestiä. Jos mitään ei tapahdu nyt ensi viikolla, on kulunut jo kuukausi, laitan negapalautteen ja tuotteen uudelleen myyntiin.

Vierailija
4/4 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vain kuulu mitään vaikka olen meilannut numeroni ja tekstarinkin laittanut. Mä en myy turhaan tavaraa, mulla oikeesti loppuu ruoka ja alkaa nyppiä koko huutis. Onko Tori.fi parempi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi