Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millä te viilaatte kynsiä? Sanatapaperihöyliä ei saiskaan käyttää

Vierailija
27.09.2012 |

eli kynnet vaan hajoo niistä

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka viilaan ihan työkalukaapin hiomapaperilla.

Vierailija
2/12 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaan kynsisaksilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on viila, erilaisia hiomateriä, kiillotus- ja putsausterät.

Vierailija
4/12 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viilaa itse, käyn kuukausittain huoltaa geelit kynsissä kuntoo. En muista mitä viilaa se pyyppi siinä joskus käyttää...

Vierailija
5/12 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul hauraat kynnet, ja apu vois löytyä viilan vaihdosta, mut en tiedä noista mitään, ja kaupois on turha kysyä myyjiltä, sillä ne myi mitä sattuu

Vierailija
6/12 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei riko kynsiä ja viilaaminen tuntuukin miellyttävämmältä. :)

Vierailija
7/12 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaihtais mihinkään

Vierailija
8/12 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna menen etsimään lasiviilaa, et Kiitos neuvoista :D

Vierailija
9/12 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul hauraat kynnet, ja apu vois löytyä viilan vaihdosta, mut en tiedä noista mitään, ja kaupois on turha kysyä myyjiltä, sillä ne myi mitä sattuu

Mullakin ollu tosi hauraat kynnet ja oon nyt muutaman kuukauden syönyt Vogelin Hair&Nail (saakohan tääl sanoa tuotemerkkejä näin tarkkaan...) Hair&Nail -tabletteja ja kynnet on tosi hyvässä kunnossa! Jopa mun mies huomas eron.

Se sisältää ainakin nokkosta ja hirssiä ja jotai muita, luomu tuote ja ei mikään halvin mut suosittelen kokeilemaan, jos talous kestää.

Mun aiemmin hauraat ja liuskottuvat kynnet on nyt ihan ehjät. Tulokset huomasin muistaakseni kuukauden kuluttua aloituksesta. Ja syön yhden tabletin aamuin illoin.

Sori ku meni ohi aiheen mut pakko mainostaa ku ite oon ollu niin mielissäni tuosta.

Vierailija
10/12 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa sitten vähän katsella vaihtoehtoja, jos ensimmäisenä eteen osuu joku kolmenkympin lasiviila, niin kyllä niitä edullisempiakin löytyy.

Lasiviilan lisäksi mulla on myös muutamalla eri karkeudella oleva hiekkapaperiviila käytössä silloin, kun pitää lyhentää kynsiä reilummin.

Vierailija
11/12 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa kokeilla ihan d-vitamiinia avuksi kynsille. Itse huomasin kun aloin sen muitten vaikutusten takia sitä syödä, että kynnet alkoivat kasvaa selvästi paremmin sen jälkeen. Muista vaikutuksista en sitten tiedä:D

Vierailija
12/12 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marketeista on ainakin löytyny joskus tyyliin jollain 6-7 eurolla ihan hyviä lasiviiloja, sit jostain "hienomman kysienhoitosarjan" viilasta voi joutua pulittamaan moninkertaisesti.