Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä akateemiset ja eliitti katsoo televisiosta?

Vierailija
27.09.2012 |

Kommentit (87)

Vierailija
41/87 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole katsonut tv:tä enää moneen vuoteen.

Vierailija
42/87 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Louie.

Radiosta NPR.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/87 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

junior master chef lapsen kanssa, house, pulmuset, frendit, simpsonit, aku-piirretyt, fraisier, hauskat kotivideot

mitä keveämpää, sen parempi.

Vierailija
44/87 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tohtorikoulutettavana tällä hetkellä ja katson kaiken roskan, mitä telkusta tulee. Salkkarit on ihan paras, myös grey, täykkärit, rikossarjat, dance ja masterchefit tulee katsottua. Yleensä teen muiden kuin salkkareiden ja greyn aikaan jotain muutakin samalla, mutta kyllä, olen aivottoman viihteen suurkuluttaja.

Itse en missään nimessä jaksa katsoa kyseisiä ohjelmia vaan mieluiten luen(joko kaunokirjallisuutta tai tietokirjoja) tai jos katson niin yle teemaa, femiä(auttaa ruotsin kieltäkin pitämään yllä!) tai muuten debatteja, ajankoht.ohjelmia tai dokumentteja. Minun työni on aivontonta ja tylsää duunarihommaa ja sen vastapainoksi kaipaan jotain jossa saan kokea jollain tasolla itseni ihmiseksi ja oppia uutta.

Aloittajalla taas työ ja koulutus vastaavat hänen tarpeeseensa ja viihde sitten sopivasti auttaa rentoutumaan. Voin kuvitella että aika usealla tilanne on juuri sama. Samasta syystähän duunarit harrastavat avoimen yliopiston tai kansanopistojen opintoja.

Vierailija
45/87 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan huippu hyvää realitya! Pesee BB:t mennen tullen :-)

Vierailija
46/87 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja eniten National Geographic -kanavaa.

Mä en asu Suomessa ja tuo on meillä se kanava, mistä tulee parhaat dokkarit. Me nauhoitetaan yleensä ne mieluisimmat ja katsotaan sitten kun on aikaa.

Me ostetaan myös paljon dokkareita ja joitain mieluisia sarjoja ja filmejä dvd:llä. Yleensä nuo on vanhempia sarjoja, kuten Rimakauhua ja rakkautta, Okalinnut, Vastatuuleen jne. Filmit on sekalaista kamaa eli vähän kaikenlaista. Mä itse tykkään eniten katsoa jotain komedioita, mutta kyllä muutkin valikoiden menee. Filmeistä vois mainita vaikkapa Moulin Rouge, Kala nimeltä Wanda, Kun Harry tapasi Sallyn ja Paistetut vihreät tomaatit.

Vierailija
47/87 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme akateemisia, muttei eliittiä, mitä se tarkoittaneekin.

Netistä katson välillä dokkareiden lisäksi jotain hömppäsarjoja, kuten Junior Masterchef ja Huippumalli haussa. Olen katsonut myös mielenkiinnosta pari jaksoa Tuuria ja Supermarjoa.

Vierailija
48/87 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä akateeminen pariskunta ja no.. Salkkareita, jos ollaan kotona, tanssii tähtien kanssa, Talent, Dance, Big brother. Uutisia luonnollisesti. Yleensä muuten telkkari vaan taustalla päällä. jonkin verran katsellaan France24:sta myös.

Vierailija
49/87 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja katson töllöstä salkkarit, ah miten ihanaa aivojen nollausta! Joskus katson dokkareita (eri maiden oloista ja kulttuurista), mielenkiintoisia keskustelu/uutisohjelmia (mutta ei mikään vakioharrastus/pakko), dokkareista muusikoista/bändeistä (teema). Katson myös CSIn ja Mentalistin (mutta se on vaan tapa, CSI on jokseenkin kyllästyttävä..samoin salkkarit välillä, menta on ehkä vähän parempi...tosin itseään toistava.

Vierailija
50/87 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin sinkku - mutta enhän tietenkään ole - en edes omistaisi telkkaria.

Vierailija
51/87 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 % kansasta, tuskinpa olette sitä.

Vierailija
52/87 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ei ole tv:tä

Vierailija
53/87 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja katsomme esimerkiksi englantilaisia dekkareita, hyviä elokuvia laidasta laitaan, uutisia ja erilaisia dokumentteja, ja välillä ihan hömppääkin esim. Maajusille morsianta on tullut katsottua. Kouluikäisten lastemme kanssa myös Idolsia ym. Big Brother on oma ykkösinhokkini. Salkkareitakaan emme katso, tosin en sitä sarjaa nyt erityisesti inhoakaan.

Me, lapseton akateeminen 40+ pariskunta katsomme tv:stä mm. BB:tä ja Salkkareita, meille tulee myös Seiska. Naureskelemme sellaisille ihmisille jotka aina toitottavat, etteivät koskaan katso BB:tä. Meidän ei tarvitse kohottaa itsetuntoamme muita mollaamalla.

Vierailija
54/87 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselemme dokumentteja Areenalta, svt.se ja myös muualta (netistä). Esim. ruokavalioon liittyviä asioita, tai tasa-arvoasiaa jne.

Lapset saavat katsoa Pikku kakkosta tai BUU-klubbenia Areenalta, ei päivittäin kuitenkaan.

Vierailija
55/87 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäisin kuuntelemme ukkosen jyrinää ja katselemme, kun hevoset paskantaa.

Vierailija
56/87 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään eliittiä. Katson aika vähän telkkaria, koska päivällä lasten kanssa ei ehdi ja illalla lasten mentyä nukkumaan teen työjuttuja. Mutta se vähä mitä katson, niin elokuvia, Supernannyä, jotain dokkareita ja hömppäsarjojakin (Vauvan syntymä jne). BB-talo, Salkkarit ja Kauniit&rohkeat ei ole koskaan kiinnostanut. En seuraa mitään sarjoja. Mies katsoo uutisia, leffoja, sotadokumentteja.

Vierailija
57/87 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse katson vain uutiset, muuhun ei aika riitä.

Vierailija
58/87 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
59/87 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

National geographic dokumentit, brittisarjat, palkintoja voittaneet elokuvat, uutiset

lapset katsoo Piku-Kakkosen ei muuta.

Yleensä en katso tv:tä kuin maksimissaan 30 min. päivässä. Joinain päivinä en ollenkaan koska tutkimustyö vaatii lukemista ja hyvä kirja peittoaakin tv:n mennen tullen.

Näitä en katso lainkaan : urheilukisat ja -uutiset, (urheilen itse), saippuasarjat, jenkkisarjat,

Vierailija
60/87 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten täällä on turhaa asiaa udella.