näin kerran meillä
Vaimo oli jostain saanut päähänsä, että miehet pitävät eturauhasen hieronnasta. No liberaalina ajattelin, että ok. Hieronta oli melkoisen uskomaton kokemus. Aiheuttaa voimakkaan lämpöisen tunteen koko lantion alueelle ja jonkinlaisen rentouttavan voimattomuuden. Hetken päästä vaimo sai tehdä minulle mitä vain olin aivan voimaton vastustelemaan ja en edes halunnut vastustella enään...
Kommentit (5)
Rakastajatar hieroi kerran eturauhastani melko pitkään. Alkoi jumalattomasti kusettaan, mutta hepistä ei tullut pitkään aikaan mitään, vaikka kuinka puristi. Se oli pelottavaa. En anna enää hieroa.
Minua on kerran kaksimetrinen lapiokoura koitellut perseestä, kun piti saada kouratuntuma, onko eturauhanen suurentunut.
Ei todellakaan ollut miellyttävä kokemus. Ajatelkaa nyt helvetissä, sellainen lapiokoura rannetta myöten perseessä kourimaassa. Itkua melkein väänsin.
Pääsisinpä saman "lapiokouran" käsittelyyn! Varmaan alkaisi stondaamaan ja mällit lentäsivät! Mutta mielellään privaatisti, ei minkään vaivan takia, sillä lääkärissä ei ole kivaa käydä oikeasti.
Minullakin on kokemusta vastaavasta. Vaimoni hieroo usein eturauhastani jättidildollaan, ja mällit lentävät kattoon saakka helposti.