Onko teillä enemmän likaisen pyykin vuoria vai puhtaan pyykin vuoria - gallup?
Meillä on useimmin puhtaan pyykin vuoria. Likaisiakin on tietty, mutta isompi vuori tulee ja jää pidempään puhtaasta pyykistä
Kommentit (13)
Pesu on ihan helppoa, ja miehenikin on ahkera perukoneen käyttäjä. Mutta se jälkityö... Se on ihan tappavaa, ja pääosin minun kontollani.
etenkin silloin, kun käytän rumpua, telineeltä tulee paremmin vietyä suoraan kaappeihin.
Likaisia ei oikein voi jättää kerääntymään, kun homehtuvat. :/ Helposti kuitenkin sen verran kosteutta on aina jossain pyykkikoriin viskatussa jutussa.
Puhtaan pyykin vuoria meillä on melkein aina. Jokaisella perheenjäsenellä omansa.
Likaisia ei ole koskaan vuoreksi asti. Ei edes matkoilta palatessa.
Kaikki puhdas ripustetaan ja viikataan saman tien vaatehuoneeseen. En tajua miksei niin tehdä, vaatteethan menee kamalan ryppyisiksi jos ne lojuu sekaisin.
Kaikki puhdas ripustetaan ja viikataan saman tien vaatehuoneeseen. En tajua miksei niin tehdä, vaatteethan menee kamalan ryppyisiksi jos ne lojuu sekaisin.
pesen kyllä nopeasti ja pistän kuivumaan, viikkaankin ne pois kun uudet pitää saada narulle, MUTTA mä en saa vietyä niitä kaappiin... Ne jää apukeittiöntasolle pinoihin..
Pyykkään yleensä vain viikonloppuna, eli jos täysi kori loppuviikosta on vuori, niin sitten on. puhtaat menee suoraan telineeltä paikalleen
kukaan ei jaksa laittaa niitä paikoilleen ennen kuin seuraavat on jo narulla... narulta heitän ne kasoihin tai viikkaan nättiin kasaan mutta kaappiin ne ei näytä menevän
pesen pyykkiä kun kori täyttyy tai kun joku artikkeli (yleensä puhtaat alkkarit) loppuu.
ripustan puhtaat narulle ja viikkaan siitä kaappiin.
helppoahan tämä 2 hlön taloudessa. :)
Yksi yöpissakaveri pitää pyykkivuoren kookkaana. Puhdasta en ennätä koskaan laittaa kaappiin.
pyykinpesu on kivaa mutta kaappeihin viikkaaminen ärsyttävin kotityö mitä on!
pyykinpesu on kivaa mutta kaappeihin viikkaaminen ärsyttävin kotityö mitä on!
Tosin meillä ei nyt vähään aikaan ole ollut hirveitä puhtaan pyykin vuoria, koska oon kunnostautunut. Meillä kun ei ole oikein hyvää paikkaa jemmailla puhdasta pyykkiä.
laittaisi samanlaiseen läjään, puhtaan pyykin vuoret olisivat kookkaammat. Tuppaa jäämään tuonne kodinhoitohuoneeseen. Molemmilla, sekä likapyykki vuorella, että puhtaan pyykin pinoilla on vähän turhan paljon kokoa joka tapauksessa.
laitan päivittäin puhtaat pyykit paikoilleen ja siivooja silittää kerran viikossa. pyykinveivaus on mun päivärutiini.