Tampereen äitiysvaatekaupat?
Olen tulossa ystävättäreni kanssa Tampereelle viikonlopun viettoon ja rentoutumaan ja tietenkin ohejlmassa on mukana mm shoppailua = ), joten haluaisin tietää mistä siellä kannattaa etsiskellä äitiysvaatteita kun entiset alkaa olla jo aika kulahtaneita?! Kiitokset etukäteen jos joku jaksaa vastailla!
Kommentit (3)
Minä taas en sinne Veskaan lähtisi ainakaan äitiysvaatteiden takia...muutenkin ihan kuollut paikka...
Hämeenkadun (lähempänä stockaa) h&m:llä on äitiysvaatteita ja Koskikeskuksen Lindexissä. Koskikeskuksen yläkerrassa on lastenvaateliike, johon on tulossa sitä mama-licious (menikö noin) -mallistoa, mutta vasta keväällä/kevääksi, kävin vastikään kysymässä.
Kappahlissa on yleensä muutamat housut, ei muita äityisvaatteita.
Noissa erikoisliikkeissä en ole käynyt,
sen verran, että niinhän ne tahtoo olla melkein aina keskikoot vähissä. Kannattaa käydä usein tsekkaamassa valikoimat, jos vain pääsee.
on ainakin H&M:llä, lisäksi Onnenliike pienokainen myy joitain (Näsilinnankatu 31), mutta ainakin edellistä odottaessa kun kävin, eivät olleet kovinkaan nuorekkaita. Joku mainitsi että koskikeskuksen olikohan ylimmässä kerroksessa on myös joku liike, itse en ole siellä käynyt. Jos teillä on auto käytössä, Pirkkalan Veskassa on paitsi H&M, myös Lindex siellä myy äitiysvaatteita. Tämän hetkisestä tarjonnasta en valitettavasti tiedä, viime viikolla kun yritin ostaa keskustan H&M:stä farkkuja, koko M oli loppu :( Joten omissa ahtaissa housuissa pinnistellään vielä... Toivottavasti teillä on parempi onni matkassa!
Kamilla74 rv 14+4