Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

iPhonesta ja kuluista kyselisin :) help!

Vierailija
27.09.2012 |

Hieman ymmällä olen millainen liittymä kannattaa ottaa. Paljonko teillä menee tuota tiedonsiirtoa / kuukausi? Ja millaisella käytöllä?

Perussurffailua, katotteko youtubesta videoita yms.

eli millaiseenhan käyttöön esim. 1 GT kuukaudessa riittää? Oikeesti olen niin urpo näissä asioissa.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa käyttää puhelinta ihan niin kuin haluaa ja operaattorin paketti riittää hyvin sitten muualla surffailuun. Puhelimessa on myös mm. mun siskon ja isovanhempien langaton verkko, joten automaattisesti aina yhdistää, kun mennään kylästelemään.

Älypuhelin kannattaa ottaa vain, jos on mahdollisuus rajattomaan nettikäyttöön.

Vierailija
2/20 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa käyttää puhelinta ihan niin kuin haluaa ja operaattorin paketti riittää hyvin sitten muualla surffailuun. Puhelimessa on myös mm. mun siskon ja isovanhempien langaton verkko, joten automaattisesti aina yhdistää, kun mennään kylästelemään. Älypuhelin kannattaa ottaa vain, jos on mahdollisuus rajattomaan nettikäyttöön.

eli tuleeko siskollesi/vanhemmillesi laskua tästä ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli lisämaksua ei tule, vaikka yksi laite enemmän käyttää samaa verkkoa.

Vierailija
4/20 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa käyttää puhelinta ihan niin kuin haluaa ja operaattorin paketti riittää hyvin sitten muualla surffailuun. Puhelimessa on myös mm. mun siskon ja isovanhempien langaton verkko, joten automaattisesti aina yhdistää, kun mennään kylästelemään. Älypuhelin kannattaa ottaa vain, jos on mahdollisuus rajattomaan nettikäyttöön.

eli tuleeko siskollesi/vanhemmillesi laskua tästä ?

kellekään siitä kuinka moni ihminen heidän WLANiaan käyttää... Jotta pystyy olemaan langaton verkko, on oltava yhteys joka maksaa tietyn summan kuussa, mutta ei siinä mitään lisäkuluja siitä tule paljonko sitä käytetään ja käyttääkö sitä vaikka naapuritkin (jos ei ole salasanasuojattu).

Vierailija
5/20 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa käyttää puhelinta ihan niin kuin haluaa ja operaattorin paketti riittää hyvin sitten muualla surffailuun. Puhelimessa on myös mm. mun siskon ja isovanhempien langaton verkko, joten automaattisesti aina yhdistää, kun mennään kylästelemään.

Älypuhelin kannattaa ottaa vain, jos on mahdollisuus rajattomaan nettikäyttöön.

Meillä on äkkiä laskien kaksi pöytäkonetta ja kolme läppäriä, PS3, kaksi iPhonea ja tyttären Nokia, jossa myös netti. Kaikki toimii kodin langattomassa verkossa. Mun mielestäni lyömätön systeemi, jos on kotona on useampia koneita ja älypuhelimia. Vieraillekin voi aina antaa puhelimeen tai läppäriin koodin, jotta saavat rauhassa käyttää nettiä.

Toiminut meillä ainakin todella hyvin. Suosittelen.

Vierailija
6/20 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole wlania. Operaattorikin vielä auki, ei siis oo vielä tuota iPhoneakaan. Ostoslistalla vasta :) Sitä mietin että viekö liikkuva kuva minkäverran? Eli kannaattako pysyä pois youtubesta yms.?

älypuhelin ilman rajatonta nettiä on kun porsche ilman renkaita... miksi ostat älypuhelimen jos et sitä käytä siihen mihin se on tarkoitettu?

Sillä nyt kyselinkin kun olin ymmärtänyt että älypuhelinten käyttö on kallista ;) mutta se ei näköjään olekaan niin hintavaa kuin oletin.

-ap-

Vierailija
7/20 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta käytän aika paljon eli luen spostit monta kertaa päivässä, Facebook koko ajan auki jne. Ihan perussurffailuun se on oikein riittävä! Miltä operaattorilta olet ottamassa? Niitä nopeuksiakin kannataa veratilla. Ja jos sulla on kotona mahdollsiuus wlan-yhteyteen niin riittää pienempi paketti.

Vierailija
8/20 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinteällä kuukausihinnalla.

Esim dna:lla maksaa alle kympin kuussa ja tuostakin mulle tulee joku kampanja-alennus.Nopeuksissa on eroja, mutta mulla on S niminen ja riittää mainiosti.

Vierailija
9/20 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa rajaton tiedonsiirto samaan pakettihintaan. Kyllä mulla ainakin giga menee yli säännöllisesti. Ja olisi tosi ankeaa omistaa älypuhelin jonka ominaisuuksia ei oikein uskalla käyttää lisälaskujen pelossa.

Mulla on Teleltä lisänopeus, maksaa kympin kuussa. Niillä sellainen jossa tiedonsiirtonopeus on hitaampi mutta rajaton siirto maksaa vain vitosen kuussa, eli ei paljon.

Vierailija
10/20 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole wlania. Operaattorikin vielä auki, ei siis oo vielä tuota iPhoneakaan. Ostoslistalla vasta :)

Sitä mietin että viekö liikkuva kuva minkäverran? Eli kannaattako pysyä pois youtubesta yms.?

Vierailija
11/20 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole wlania. Operaattorikin vielä auki, ei siis oo vielä tuota iPhoneakaan. Ostoslistalla vasta :)

Sitä mietin että viekö liikkuva kuva minkäverran? Eli kannaattako pysyä pois youtubesta yms.?

Vaan paketti tarpeen mukaan. Eikä siitä mitään ylimääräisiä kuluja tule, Soneralla ainakin niin että kun raja ylitetty, nopeus hidastuu. Mutta jos olet epävarma niin ota rajaton niin ei tarvitse miettiä. Eikö sulla siis ole kotona nettiä ollenkaan?

Vierailija
12/20 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yks tuttava sanoi että hänellä maksaa muistaakseni yli neljäkymppiä vai oliko jopa viiskymppiä kuussa joku Soneran liittymä.

Vierailija
13/20 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä pätkii videokuva. Ajattelin jos siitä voisi luopua kokonaan.

t. ap = umpityhmä näissä hommissa :)

Vierailija
14/20 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yks tuttava sanoi että hänellä maksaa muistaakseni yli neljäkymppiä vai oliko jopa viiskymppiä kuussa joku Soneran liittymä.

ainakin TEle Finlandilla on vain 5 euroa kuussa rajoitetulla nopeudella, 10 euroa rajoittamattomalla. Mutta se itse perusliitymä sitten tietysti maksaa päälle.

Itselläni on tuolta kytkykauppana iPhone 4S, eli maksan siitäkin osamaksua, lisäksi on tavallinen liittymäpaketti ja rajaton datasiirto, kulut koko roskasta 29 euroa kuussa. Eli ei mitenkään kohtuuttomasti kun tosiaan maksan sitä puhelinta osissa samalla pois.

Vierailija
15/20 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.dna.fi/yksityisille/liikkuvalaajakaista/Sivut/Liikkuvalaajak…

Vierailija
16/20 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rajaton tiedonsiirto. Onko niitä edes nykyisin muita? Voi tulla todella kova lasku jo ihan päivityksistäkin, jos ei ole rajatontiedon siirto.

Minä ainakin käytän nettiä tosi paljon, mutta nopeus on se hitain joka riittää minulle hyvin. Maksaa kuussa alle 5€.

Vierailija
17/20 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rajaton tiedonsiirto. Onko niitä edes nykyisin muita? Voi tulla todella kova lasku jo ihan päivityksistäkin, jos ei ole rajatontiedon siirto.

Minä ainakin käytän nettiä tosi paljon, mutta nopeus on se hitain joka riittää minulle hyvin. Maksaa kuussa alle 5€.

En tiedä yhtäkään operaattoria jolla tulisi paketin ylityksestä maksu, yhteys ainoastaan hidastuu (niin hitaaksi että sitä on epämiellyttävä käyttää).

Vierailija
18/20 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä jolla oli tuo S dna.Pätkiikö kuva youtubessa tai muissa videopätkissä?

Vierailija
19/20 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

älypuhelin ilman rajatonta nettiä on kun porsche ilman renkaita... miksi ostat älypuhelimen jos et sitä käytä siihen mihin se on tarkoitettu?

Vierailija
20/20 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kaikkia voi iphonella tehdä?

Soittaa, tekstata, käyttää nettiä, pelata miljoonia pelejä, lukea kirjoja, kalenteri löytyy, yhteyden voi jakaa esim läppärille vaikka mökillä jne. Mitä sillä EI voi tehdä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi