Miehet jotka lähtee vieraisiin kun vaimo/avopuoliso vauvan kanssa kotona
pitäis hirttää munistaan tai ampua aamun koitteessa saunan takana!
Kommentit (8)
oli vieraissa kun olin vauvan kanssa sairaalassa synnytyksen jälkeen. Jatkoi kyllä senkin jälkeen kun kotiuduttiin, mutta se nyt ei niin haitannut. Mun mielestä se vaan oli niin törkeää että on pakko mennä jo sen 3vrk aikana kun ollaan vielä sairaalassa.
himot ne on hiirelläkin,
mutta aikuinen ihminen osaa ajatella muutenkin kuin sukupuolielimillään...
Tollaset munillaan ajattelevat paskat ei oo ees MIEHIÄ. Ne on seksin perässä juoksevia kuolaavia koiria.
Yksi tuttavani antoi ymmärtää suhteen olevan ihan lopuillaan, kun (ennen kuin) päädyimme sänkyyn. En murehtinut niin kauheasti heidän parisuhteensa tolaa, koska en nähnyt syytä olla uskomatta hänen tarinaansa.
Seuraavana päivänä soitti, että haluaisi tavata. Nähtiin, ja ilmoitti että sori kauheasti, mun ois varmaan pitänyt kertoa jo aiemmin, että mun tyttöystävä on siis raskaana ja synnyttää parin kuukauden päästä...
Nyt ne kilvan postailee kuvia lapsestaan Faceen. Kunpa nainen vaan tietäisi...
kertoi kyllä suoraan, että kotona on vaimo ja kaksoset, mutta oli niin kiinnostava mies, että kaiken sen vonkaamisen jälkeen sitten vietettiin kuuma yö. Lapset on jo isoja eikä vaimonkaan kanssa juuri mitään ole...
No, sama se mulle sinänsä, mutta kun sitten kotiin lähtönsä jälkeen katsoin fb-profiilinsa, niin ilmeisesti sen verran kuitenkin vaimon kanssa oli ollut, että juuri kuukausi sitten oli ne kaksoset synnytetty! Tosi isoja lapsia juu.
Kaikki miehet ovat TYHMIÄ!! KAIKKI!! Ja SIKOJA!!
Miehet jotka lähtee vieraisiin kun vaimo/avopuoliso vauvan kanssa kotona
Ei tuollainen henkilö ole mies, vaan keskenkasvuinen pojannulikka.
Nainen, joka alkaa suhteeseen tai hyppää sänkyyn varatun miehen/perheenisän kanssa, ei tiedä mitä tekee tai sitten ei itsekkäästi vain välitä. Kun sama sattuu omalle kohdalle ennemmin tai myöhemmin, ehkä maailma sitten avautuu uudella tavalla.
Isomahaiset, pahantuuliset ämmät joilla on vatsassa odottamassa elämän pilaavanrääkyvä sunappitehdas, ovat kyllä miehille aika luotaantyöntäviä. Ei sille oikein voi mitään, että timmi nuori kimma jolla ei ole kakaraa riippakivenä on kiihottavampi. Ahdistus siinä tulee melkein kelle vaan, kun omasta muijasta tulee punkero tiukkis vittupää, ja vanheva selainen. Vieraisiin nuoriin on mentävä, tai pää hajoaa.