Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen raskaana - vinkkejä miten kertoa miehelle :)

Vierailija
29.11.2005 |

Kauhea flunssa päällä ja piti testata voinko ottaa Finrexiniä. No en voi mutta ei haittaa. Toukokuussa alkoi yritys ja nyt tärppäsi :)

Vinkkejä miten kertoa miehelle. Kuumetta on joten jotain mahdollisimman helppoa täytyy keksiä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siihen mitään erikoista tarvittu. onnesta itkettiin molemmat :' )

Vierailija
2/10 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

voit yrittää piirtää jonkin typerän kaavion tai elekielellä näyttää mistä on kyse.... argh mitä TEINIJUNTTEJA täällä pyöriikään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun täällä ihan täpinöissäni odottelen miestä kotiin saapuvaksi ja tyttö on päiväunilla ajattelin sitä kertomisen valmistelua hyvänä toimintaterapiana itselleni.

ap

Vierailija
4/10 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei tarvitse purkaa omaa pahaa oloa minuun.

Ensinnäkin en ole teini. Ja vastaavia ketjuja olen täällä nähnyt ennenkin joihin on muuten vastattu ihan ystävällisesti. Joten en tiedä mikä teitä vaivaa. Sitä paitsi käsittääkseni vuodenkin yrittäminen on ihan normaalia. Esikoinen tärppäsi ekasta kierrosta ja aina ei voi napata heti. Mutta parempaa päivän jatkoa teillekin. Ja muistakaa aina ei tarvitse masentaa toisia.

ap

Vierailija
5/10 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sulla kamerakännyä?

joskus täällä joku ehdotti ottamaan kuvan testistä ja lähettämään miehelle viestin kanssa...

jos haluut odotella isiä kotiin...hmm...jos vaikka askartelet jonkun kortin... tai jotain jänskää :))

Vierailija
6/10 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain tietää olevani raskaana ystävävänpäivänä ja kirjoitin asiasta miehelleni kortiin jonka sai kun tuli töistä. Toisen lapsen kohdalla ostin pienet vauvan tossut sellaiset Adidas tossukan ja annoin ne lahjaksi ja ilmoitin että niille tulee käyttöä.

Vierailija
7/10 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita vatsaan " ONNEA ISILLE!" Kun miehesi tulee töistä ja heittäytyy sohvalle menet siihen viereen niin että masu on naaman kohdalla ja nostat paidan ylös! :o) musta olis hauska kertoa asiasta noin...

Vierailija
8/10 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin minusta kuulostaa hassulta se,että se pitää jotenkin erikseen kertoa. Meillä ainakin yhdessä mietittiin kummankin kohdalla onko tärpännyt, kun kuukautisten alkamisajankohta lähestyi. Ja kun ne jäiväöt tulematta, mietittiin yhdessä että millon tehdään testi vai odotellaanko vielä alkaako menkat. Joten raskaus ei ollut kummassakaan tapauksessa miehelle yllätys sen enempää kuin minulle. Tuntuisi minusta ainakin hassulta jos mies ei tietäisi missä ollaan menossa...?? Ja sitten yhtäkkiä sanoisin että nyt vauva tulee.

Vierailija
9/10 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on menossa jo viikko 7. Viime aikoina minulla on ollut todella pitkä kierto. Ja pari negatiivistä testiä olen tehnyt viime puolen vuoden aikana. Nyt olisin varmaan mennyt lääkärille etsimään vikaa ellen olisi tullut raskaaksi. En olisi varmaan vieläkään tehnyt testiä ellen olisi halunnut Finrexiniä juoda :)

Kiitos muuten ehdotuksista! Jospa menisin vintille kaivelemaan tyttömme vauvatöppösiä esiin...

Vierailija:

niin minusta kuulostaa hassulta se,että se pitää jotenkin erikseen kertoa. Meillä ainakin yhdessä mietittiin kummankin kohdalla onko tärpännyt, kun kuukautisten alkamisajankohta lähestyi. Ja kun ne jäiväöt tulematta, mietittiin yhdessä että millon tehdään testi vai odotellaanko vielä alkaako menkat. Joten raskaus ei ollut kummassakaan tapauksessa miehelle yllätys sen enempää kuin minulle. Tuntuisi minusta ainakin hassulta jos mies ei tietäisi missä ollaan menossa...?? Ja sitten yhtäkkiä sanoisin että nyt vauva tulee.

Vierailija
10/10 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä jaetaan yhdessä kaikki asiat ja mies tietää tasan kaiken mun kierrosta ja menkoista.Raskaaksi tulo siis ei koskaan tulisi miehelle yllätyksenä:-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi