Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyi! Kuka voi seurustella nuuskaavan äijän kanssa??

Vierailija
25.09.2012 |

Tänään näin yhdellä iskällä nuuskamällin huulessa; ruskea neste valui hampaita pitkin kun se puhui, ja suupieliin oli karstoittunut ruskeanmustaa töhnää :oP

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät valu

Vierailija
2/7 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies käytti kun alettiin tapailemaan. Sanoin sille, että kun mun luokse tulee ja on mun kanssa, niin sitä kissanpaskaa ei suuhunsa laita tai on turha odottaa suutelua tms. Mies oli niin ihastunut, että lopetti. On todella tyytyväinen, vaikka välillä haikaileekin nuuskan perään. Tuosta on nyt 6 vuotta. Mielummin vaikka tupakka kuin nuuska, hyi helkkari!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies käyttää nuuskaa, mutta koskaan se ei sotke. Ei valu! Varsinkaan julkisilla paikoilla!

Käyttäkööt mieluummin nuuskaa kun polttaa. Muutaman kerran on joutunut viimeaikoina turvautumaan röökiin, koska nuuskaan saanti on aika kiven alla. Niin haju on kyllä kamala!

Tyttärkin (2,5v.) tokas niin tomerasti Hyi, isi haisee tupakille!!

Parempi, että käyttää nuuskaa kun polttaa tytön nähden. Nuuskaa tyttö tuskin edes huomaa.

Vierailija
4/7 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tähän sopii hyvin tuo koiranäyttelytermi.

Tupakka kaikissa muodoissaan on ehdottomasti seurustelukumppanissa "hylkäävä virhe". Kiinnostus loppuu välittömästi.

Vierailija
5/7 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha siinä oli vonkua, kun joka jannulla oli mälli huulessa.. Ikävä kyllä en ole saanut tuota lopettamaan tapaansa. Nuuskaa käyttää kyllä vain silloin kun en näe, ja pussinuuskaa nykyään.

Minusta tupakointi on kyllä huomattavan paljon ällöttävämpi pahe. Tupakka saastuttaa koko kodin ja lähiympärisön, nuuska vain nuuskaajan itsensä.

Vierailija
6/7 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviomieheni käyttää nuuskaa....ei voi mitään

Vierailija
7/7 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies käyttää nuuskaa, mutta koskaan se ei sotke. Ei valu! Varsinkaan julkisilla paikoilla!

Käyttäkööt mieluummin nuuskaa kun polttaa. Muutaman kerran on joutunut viimeaikoina turvautumaan röökiin, koska nuuskaan saanti on aika kiven alla. Niin haju on kyllä kamala!

Tyttärkin (2,5v.) tokas niin tomerasti Hyi, isi haisee tupakille!!

Parempi, että käyttää nuuskaa kun polttaa tytön nähden. Nuuskaa tyttö tuskin edes huomaa.

Sama ajatusmaailma meillä! Siihen tottuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi