Auttakaa tumpeloa leivonta-asiassa!
Taas on siis tullut aika tehdä lapselle kakku.
Ajattelin tehdä suklaakakun, jonne täytteeksi banaanimoussea.
Enää on ongelma, että saako tuota jostain kaupasta valmiina? Jos ei saa, niin mikä olisi helppo ohje vasta-aloittelijalle?
Kiitos!
Kommentit (5)
varmasti moussen ohje, itse en tee sitä koskaan kakkuun koska hillosysteemi on paljon maistuvampi. Tein vasta täytetkakun joka on yksinkertaista yksinkertaisempi, mutta sai taas paaaaljon kehuja. Laita kakun täytteeksi vadelmamarmeladia ja liiskattua banaania. Pursota kermavaahtopullosta (maitohyllyllä) hillon päälle kevyt kerro. Kostuta välit vadelmavichyllä (rainbow) ja päälle mukava kerro kermavaahtoa. NAM!
Itse en siedä hilloja enkä marmeladeja enkä koskekaan kakkuihin joissa näitä on....
Ja pullokermavaahto....
Toivottavasti et ollut tosissas?
http://oneperfectbite.blogspot.fi/2010/07/banana-mousse.html
Ei vaikuta kovin vaativalta =)
Täyekakun suklaapohjan saa helposti vaihtamalla sokerikakkupohjasta osan vehnäjauhoista kaakaojauheeseen.
varmasti moussen ohje, itse en tee sitä koskaan kakkuun koska hillosysteemi on paljon maistuvampi. Tein vasta täytetkakun joka on yksinkertaista yksinkertaisempi, mutta sai taas paaaaljon kehuja. Laita kakun täytteeksi vadelmamarmeladia ja liiskattua banaania. Pursota kermavaahtopullosta (maitohyllyllä) hillon päälle kevyt kerro. Kostuta välit vadelmavichyllä (rainbow) ja päälle mukava kerro kermavaahtoa. NAM!