Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laiska mies!!!!!

Vierailija
29.11.2005 |

Onkos muiden miehet laiskoja?

Meillä mies ei tee yhtään mitään ilman et joutuu pyytämään.

Jos joku tavara putoo lattialle, niin sinne se sit jää ja kunnes MINÄ nostan sen ylös!

Kun se aloittaa jotain tekemään, ni sekin jää kesken.

nyt teki viiniä, ja haisteli ja maisteli siitä käymisastiasta, niin keskel keittiön tasoa se jäi. Ollut siinä jo 2viikkoa! Itse en jaksa millään nostaa sitä pois. Ja kun sanon siitä miehelle ni vastaus on aina se sama joka asiaan: " missä välissä mä olisin kerinnyt se nostamaan muualle"

ARRRRGGGGHHHHH!!!

Että mua suututtaa.

Tekis mieli tehdä jo pientä joulusiivousta ja laittaa joitain koristeita, mutta jotenkin masentaa niin helvetin paljon.

Vittu, mun puolesta se viinipötikkä saa olla siinä, ja joulukoristeet laittamatta!!!!!!!

Muilla samanlaista?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö kenenkään muun mies ole laiska?

Vierailija
2/2 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä oliko vielä pahempikin, mutta joka ainut renttu minkä päältään riisui jäi lattialle ja joka päivä uudet vaatteet kaapista.. sitten " etkö sä oo pessy mun vaatteita" , kun ne kaikki lojui pitkin lattioita..

Kahvia juotiin ja syötiin missä vaan, yleensä tietokoneen ääres.. sitten niitä puoliksi juotuja kahvikuppeja ja lautasia johon on ketsupit ym kuivanut kiinni oli joka paikas.. jopa lattioilla..

Muutenkin niin saamaton mies että huh huh.. minä kävin töissä ja elätin.. se ei saanut edes kouluja loppuun mitä kävi ja lopuksi sitten työmarkkinatuella kituutteli jossakin harjoittelus 25vuotiaana ilman minkäänlaista ammattia..

Muutenkin ei osannut tehdä mitään miesten juttuja, autot sain aina korjauttaa isäni kautta jne..

No luojankiitos se on nyt ex, ymmärsin lähteä.. löysin paljon paremman miehen joka on myös ahkera.. Oppiipa exäkin vähän elämän tosiasioita kun ei oo enää akkaa elättämäs ja passaamas :D

No sinulla ap ei varmasti oo tilanne yhtä paha, mut älä anna miehen pompottaa.. laita itse huolehtimaan asioista.. esim. pyykin pesusta ja pese vain omat ja lasten pyykit.. kyllä äijä tajuaa, kun ei oo puhtaita kalsareita, että tarttis varmaan tehdä jotain.. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla