Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mies haluaa lapsettomat häät, miehen suku syyttää MUA

Vierailija
25.09.2012 |

Miehen suvussa on _paljon_ pieniä lapsia, he ovat pohjanmaalaisia, perinteisiä ihmisiä. Mun mies on vähän musta lammas, ei oikeastaan halua lapsia ja tykkää asua täällä pk-seudulla. Meillä on häät talvella ja MIEHEN toiveesta päätimme järjestää ns. aikuisten häät. Mun suvussa on muutamia lapsia, mulle olisi ollut ihan ok että ne olisivat tulleet mutta mies on kuulemma kyllästynyt kun on koko ikänsä joutunut käymään sellaisissa perinnehäissä. Haluaa meidän häistä siis aikuiset, tyylikkäät juhlat.

Nyt miehen suku on vetänyt tästä herneet nenään, ja syyttää MUA. Minä olen kuulemma kunnon bridezilla, pelkään lasten vievän multa huomion ja niin edelleen. Kukaan ei kuuntele, kun yritämme selittää MIKSI haluamma häät vain aikuisilla.

Mitä tässä pitäisi tehdä? Onko kellään kokemusta vastaavasta? Täälläkin tuntuu aina, että morsiamia syytetään lapsettomista häistä, mutta voi se mieskin niitä joskus haluta.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai miksi ei saa omille sukulaisille sanottua, ettei HÄN halua niitä lapsia sinne häihin!!??

Anoppikin selittää, että "Matti" on aina ollut niiiiiiiiiiin lapsirakas mutta kermaperseinen helsinkiläisminiä (minä) olen manipuloinut miehen uskomaan tähän ja miesrukka pelkää mua niin paljon, ettei uskalla sanoa vastaan ja on varmaan pakotettukin vihille, kun "eihän ne miehet sellaisesta hääteatterista välitä".

Vierailija
2/11 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidätte sellaiset häät kuin itse haluatte, ja ne jotka haluavat, tulevat juhlimaan kanssanne. Muut ovat moukkia eikä moukkien mielipiteistä kannata välittää. Anopille sanotte, että yhdessä olette päättäneet, ja voi voi jos ei lapsettomat häät kelpaa, sellaiset ne joka tapauksessa tulee olemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäreiluahan tuo on että sinua syytetään noin. Ehkä voisitte vielä jutella anopin kanssa. Mies voisi kertoa millaisista häistä hän on haaveillut. Ja kertoa kuinka onnellinen on siitä että sinä morsiammena suostuit sellaisiin.

Jos epäilet että suhteet anoppiin on jo menneet niin voithan kertoa anopille että jos anopin mielestä mies on niin lapsirakas niin ei taida paljon poikaansa tuntea ja se on harmi se.

Toisaalta minä ja mies ollaan tehty niin että jos toisen suvussa on ollut jotain inhottavia asioita niin toinen on hoitanut. Esim minä hommasin lääkäriä viimeiseen asti välttelevän appiukon lääkäriin. Ei kehannut huutaa minulle joten vähemmällä sodalla meni kuin jos mies olisi tehnyt asian. Ja laskettiin että jos välit menis miniään niin se ei ole niin vakavaa kuin se että välit menis poikaansa.

Jos suku ei ymmärrä puhetta niin antakaa olla. Häihin tulee ne jotka tulee. Vietätte teidän oman päivän. Ja eiköhän se miehen sukukin lepy aikanaan. Tai jos ei lepy niin ei ole kyllä oikein tuntemisen arvoistakaan.

Onnea

Vierailija
4/11 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen suvussa on _paljon_ pieniä lapsia, he ovat pohjanmaalaisia, perinteisiä ihmisiä. Mun mies on vähän musta lammas, ei oikeastaan halua lapsia ja tykkää asua täällä pk-seudulla. Meillä on häät talvella ja MIEHEN toiveesta päätimme järjestää ns. aikuisten häät. Mun suvussa on muutamia lapsia, mulle olisi ollut ihan ok että ne olisivat tulleet mutta mies on kuulemma kyllästynyt kun on koko ikänsä joutunut käymään sellaisissa perinnehäissä. Haluaa meidän häistä siis aikuiset, tyylikkäät juhlat.

Nyt miehen suku on vetänyt tästä herneet nenään, ja syyttää MUA. Minä olen kuulemma kunnon bridezilla, pelkään lasten vievän multa huomion ja niin edelleen. Kukaan ei kuuntele, kun yritämme selittää MIKSI haluamma häät vain aikuisilla.

Mitä tässä pitäisi tehdä? Onko kellään kokemusta vastaavasta? Täälläkin tuntuu aina, että morsiamia syytetään lapsettomista häistä, mutta voi se mieskin niitä joskus haluta.

niin sinua on helppo syyttää. =D

Anteeksi, mua naurattaa tuo aika paljon, kun tulee ihan oma tilanne mieleen. Minä olen kuulemma etäännyttänyt mieheni suvustaan, vaikka mies ei halua olla lähisukunsa kanssa paljoakaan tekemisissä kun suurin osa on alkoholisteja tai melkein alkoholisteja ja haluavat lähinnä vain rahallista hyötyä miehestä. Miehellä meni viimeksi eilen hermot siskoonsa, kun sisko soitti illalla kysyen että voisiko mies lainata hänelle 300€ "ihan vain vähäksi aikaa".

On myös minun vikaani että mies ei itse halunnut juhlia kolmekymppisiään tänä vuonna, sekä se että pidimme miehen toiveesta pienet häät, joissa alkoholia "ei tarjoiltu", vastakun miehen lähisuku oli lähtenyt pois. =DD

Vierailija
5/11 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka sanoisitte että SINÄ olisit halunnut kutsua myös lapset mutta mies ei, ei kai auta kuin sanoa, että (miehen) suvun on jäätävä pois juhlista jos ne eivät heille kelpaa.

Vierailija
6/11 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin selkeästi, että äitinsä tajuaa missä mennään.

Kai mies myös joka kerta reagoi jos anoppisi haukkuu sinua?

Vierailija
7/11 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- jättäkää kokonaan juhlimatta

- pitäkää vain kavereille kekkerit

- tehkää kirjallinen lausunto, jossa kerrotte asian miehen sukulaisille niin kuin se on

- pitäkää ne kunnon sukuhäät ja järkätkää lapsille leikittäjä ja ohjelmaa. Miehen vanhemmat varmaan mielellään maksaa perinnejuhlat.

Kannattaako nostattaa ylen määrin pahaa verta ja suututtaa sukua?

Vierailija
8/11 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- jättäkää kokonaan juhlimatta

- pitäkää vain kavereille kekkerit

- tehkää kirjallinen lausunto, jossa kerrotte asian miehen sukulaisille niin kuin se on

- pitäkää ne kunnon sukuhäät ja järkätkää lapsille leikittäjä ja ohjelmaa. Miehen vanhemmat varmaan mielellään maksaa perinnejuhlat.

Kannattaako nostattaa ylen määrin pahaa verta ja suututtaa sukua?

Emme saisi juhlia ollenkaan? Ja mitä pahaa verta ME nostamme tässä?

Vierailija
9/11 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran miehesi on jo sanonut että lapsettomat häät on myös hänen toiveensa niin eihän siinä sitten enää kannata alkaa inttämaan. Jos miehen sanaa ei uskota vaan sekin väännetään ap:n syyksi niin en usko että oikeasti on enää paljoakaan tehtävissä.

Pidätte häät juuri sellaisina kuin haluatte ettekä välitä sukulaisista! Ne tulevat jotka tulevat, lopuista ei varmasti sitten ole niin väliäkään. Vaikka ette näkisi sukulaisia enää ikinä niin onko silläkään sitten niin väliä?

Vierailija
10/11 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai miksi ei saa omille sukulaisille sanottua, ettei HÄN halua niitä lapsia sinne häihin!!??

Vierailija
11/11 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppikin selittää, että "Matti" on aina ollut niiiiiiiiiiin lapsirakas mutta kermaperseinen helsinkiläisminiä (minä) olen manipuloinut miehen uskomaan tähän ja miesrukka pelkää mua niin paljon, ettei uskalla sanoa vastaan ja on varmaan pakotettukin vihille, kun "eihän ne miehet sellaisesta hääteatterista välitä".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi