RUKOUSKETJU 8-VUOTIAAN PUOLESTA
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288502363649.html
8-vuotias siepattu Kotkassa.
Rakas Jeesus,
Ole tämän pienen tytön kanssa, kun hän on siellä pahojen ihmisten seurassa ihan yksinään ja peloissaan. Herra Jeesus pyydän, että suojelet häntä ja älä anna heidän satuttaa tyttöä millään tavallat.
Rukoilen viisautta poliiseille ja ihmisille, jotta tekijät saadaan kiinni.
Anna voimia äidille ja perheelle ja tuo pieni rakas tyttö kotiin PIAN !!!!
Jeesuksen Kristuksen nimessä tätä rukoilemme
Herra auta !!!!!!
Kommentit (66)
se sinun jeesuksesi antoi muuten kaapata tuon tytön? Nytkö se ryhtyy sitten hommiin kuten Batman ikään kun kutsutaan?
Voihan sitä omaksi huvikseen itsekseen höpistä ja sormia ristiä, mutta mitään vaikutusta ei ole löytymiseen.
Siihen auttavat vain poliisin toiminta, valvontakamerat, silminnäkijät jne. Ei jeseukko.
Herra sanoo: "Minä sanon teille: mitä tahansa asiaa kaksi teistä yhdessä sopien maan päällä rukoilee, sen he saavat minun Isältäni, joka on taivaissa. Sillä missä kaksi tai kolme on koolla minun nimessäni, siellä minä olen heidän keskellään."
Hän kuulee rukouksemme !!
Jatketaan rukousta NIIN kauan, ett tyttö löytyy !
Ei luovuteta rakkaat sisaret ja veljet !
ylhäällä antaa tytön löytyä? Ja muuten ei? Pöhköt, nyt on teil aivot narikassa. Jos tyttö löytyy, ansio kuuluu IHMISILLE. Noloa antaa huijata itseään noin.
Me eletään pahassa maailmassa, tämmöistä tapahtuu. :'( Ei se ole Jumalan vika.
Ja mitä häviätte jos rukoilette pienen lapsen puolesta?
Olen rukouksin mukana.
..no senkun rukoilette, tekopyhät patsastelijat, mä luotan poliisiin ja mahdollisten silminnäkijöiden vihjeisiin.
..no senkun rukoilette, tekopyhät patsastelijat, mä luotan poliisiin ja mahdollisten silminnäkijöiden vihjeisiin.
Kyllä saisi lasta kauan odotella jos pelkällä rukoilemisella sitä toivottaisi.
tarvitaan poliisit ja silminnäkijät että tyttö löytyisi, mutta miksei voi rukoilla? Mitä te siinä menetätte? Sekö auttaa kun istutte kotona tekemättä mitään?
tarvitaan poliisit ja silminnäkijät että tyttö löytyisi, mutta miksei voi rukoilla? Mitä te siinä menetätte? Sekö auttaa kun istutte kotona tekemättä mitään?
mene sitten itse vaikka etsimään, rukoilun hyöty on puhdas 0.
Kyllä siinä pakettiauto menisi monta kertaa ohi vaikka ovet auki jos vaan rukoiltaisi eikä tarkkailtaisi ympäristöä.
samaahan rukoilijat tekee, konkreettisesti ei mitään. Usko on olemassa niille jotka uskoo, mitä jos pieni tyttö ei usko? Silloinhan Jeesus/jumala/whatevö ei häntä auta kuitenkaan.
Tiesin kyllä että on paljon uskovaisia mutta ootteko te nyt aivan tosissanne?
Ja kyllä, uskon myös poliisin ja etsintäpartion ripeään ja ammattitaitoiseen toimintaan, mutta ketä se häiritsee jos me ( jotka emme voi tällä hetkellä muuta asian hyväksi tehdä ) rukoilemme?
Rukous on ennenkin monta kertaa auttanut minua, lukemattomat kerrat.
Only in your dreams.
Etkä pelkästään ole Sherlock, vaan pystyt myös samalla vouhottamaan toisten uskontoa vastaan, VAU!
Mutta jälleen tällainen hurskastelu paljastaa uskovaisten tyhmyyden. Ei sillä rukouksella ole paskakaan merkitystä tytön löytämisen puolesta. Minun puolesta voitte lähteä vaikka pyhiinvaellukselle, aivan sama, mutta miksi näitä asioita pitää tunkea joka keskustelupalstalle.
Ei tässä voi muuta kuin toivoa, että joku on nähnyt tilanteen ja poliisi saa hoidettua homman kunnolla. Siinä ei rukoukset paljoa auta.
Mutta jälleen tällainen hurskastelu paljastaa uskovaisten tyhmyyden. Ei sillä rukouksella ole paskakaan merkitystä tytön löytämisen puolesta. Minun puolesta voitte lähteä vaikka pyhiinvaellukselle, aivan sama, mutta miksi näitä asioita pitää tunkea joka keskustelupalstalle.
Ei tässä voi muuta kuin toivoa, että joku on nähnyt tilanteen ja poliisi saa hoidettua homman kunnolla. Siinä ei rukoukset paljoa auta.
onko pakko tulla viisastelemaan ketjuihin, minkä aiheen näkee jo otsikossa? Oman tyhmyytesi vain paljastit.
Mutta jälleen tällainen hurskastelu paljastaa uskovaisten tyhmyyden. Ei sillä rukouksella ole paskakaan merkitystä tytön löytämisen puolesta. Minun puolesta voitte lähteä vaikka pyhiinvaellukselle, aivan sama, mutta miksi näitä asioita pitää tunkea joka keskustelupalstalle. Ei tässä voi muuta kuin toivoa, että joku on nähnyt tilanteen ja poliisi saa hoidettua homman kunnolla. Siinä ei rukoukset paljoa auta.
Höppänä. Rukoukset auttavat hyvinkin paljon. Yksittäiset ihmiset satojen kilometrien päässä eivät pysty tekemään tämän asian eteen yhtään mitään. Toisaalta he voivat auttaa omaa ahdistustaan rukoilemalla.
Anna nyt ihmisen vaikka pyörittää holahooppia haukkumatta häntä tyhmäksi, jos siitä hänelle tulee parempi olo.
Only in your dreams.
Et yhtään mitään.
t. nro 20
Anna nyt ihmisen vaikka pyörittää holahooppia haukkumatta häntä tyhmäksi, jos siitä hänelle tulee parempi olo.
En tiedä mikä on holahooppi, mutta sen pyörittämisen ja rukouksen hyöty tässä tapauksessa on 100% sama ellei holahoopin pyöritys joten hairitse esim. sen pakettiauton toimintaa.
Tässä haetaan nyt täysin tytölle sitä parempaa oloa eikä millekään rukoileville höppänöille.
se sinun jeesuksesi antoi muuten kaapata tuon tytön?
Nytkö se ryhtyy sitten hommiin kuten Batman ikään kun kutsutaan?