Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ahdistusta "turhasta" asiastako?

Vierailija
25.09.2012 |

Olen kolmekymppinen nainen ja elämä kaikin puolin mallillaan. Minua on vaan jo pidemmän aikaa ahdistanut eräs 8-9v. takainen asia. Eli pyörin tuolloin välillä seksichateissa ( tiedän, säälittävää!) ja olin joskus olevinani mies siellä. Kerran joku äijä tuli selittämään , että fantasioi teinitytöistä ja selitti kaikkea pervoa heihin liittyen. Itse heitin samanlaista oksettavaa juttua takaisin . Asia on alkanut todella vaivaamaan minua ja ahdistaa miksi olin niin idiootti silloin. Olen kertonut asiasta miehelleni ja ystävälleni, kumpikaan ei tuominnut minua vaan lohduttivat etten ole vahingoittanut tuolla asialla konkreettisesti ketään ja voin unohtaa koko jutun. Mieheni mielestä etsin vain tästä asiasta turhan syyn jota murehtia kun elämä muuten kunnossa. Myönnän olevani luonteeltani tosi helposti huonoa omaatuntoa kantava ja "murehtia"-tyyppiä.Nuoruuden ja kokeilunhalunkin piikkiin asian voisi kai laittaa, mutta omatunto silti vaivaa asiassa. Olen nykyisin myös äiti ja kaikki tuollainen nykyään ahdistaa todella paljon. Onko kellään neuvoa minkälaisen kallonkutistajan puoleen minun pitäisi kääntyä jos olo ei tästä helpota? kai olisi myös hyvä selvittää mikähän vinouma sai minut toimimaan noin silloin, (jos nyt edes haluan tietää)...? Toivoisin saavani edes muutaman asiallisen kommentin, kiitos!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekevät nuorena jälkeenpäin ajateltuna typeriä ja harkitsemattomia juttuja, ihan kaikki! Ymmärrän, että erityisesti äitinä sinua ahdistaa, mutta älä nyt soimaa itseäsi nuoruuden tyhmyydestä noin pahoin! Vaikuttaa epäterveeltä jumittumiselta johonkin asiaan. Itsellänikin on niitä joskus ollut, mutta olen pyrkinyt olemaan itselleni armollisempi ja antamaan anteeksi. Et voi muuttaa tapahtunutta, mutta voit oppia siitä.

Vierailija
2/4 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäpaitsi minusta tuo on aika lievää... Moni tekee paljon "oksettavampiakin" juttuja, joita sitten aikuisena katuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pelkkää nettiläpänheittoa, ja vielä ei edes omalla nimellä, eli ei ole vaaraa että julkisuuteen tulee sun mainetta tahraamaan. Eihän nyt tuollaisesta voi kukaan yhtä morkkispäivää kauempaa murehtia :-o

Mä oon tehnyt juovuspäissäni ja josksu muutenkin nuorena niin paljon kaikkea typerää että tuommoinen olisi ihan kevyttä kamaa, jota vaan naureskelisin. Kun on tullut mokailtua myös ihan livenä ties missä orgioissa myös. Silti en mitään kadu enkä murehdi, oeln ottanut opikseni enkä enää sekoile, mutta hauskaahan se sekoilukin oli niin kauan kuin sitä kesti.

Vierailija
4/4 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jauhaminen on turhaa koska et voi siihen enää vaikuttaa.Myös tulevan pelkääminen on turhaa koska yllätys yllätys et voi siihenkään vielä varmuudella vaikuttaa. Tämä hetki on tässä nyt. Sinulla kädessäsi. Elä,tunnustele,haista ja maista.Iloitse tästä hetkestä.Kuuntele. Menneisyyttä ei enää ole,on vain tämä hetki.

Anna itsellesi anteeksi. Jos asia kovasti ahdistaa niin kirjoita kaikki paperille, mene sitten vessaan ja vedä ahdistava asia pytystä alas ja sano sille heippa!

Hyvää syksyn jatkoa sinulle!

t delfoin oraakkeli