Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Arvon naiset,selittäkää tämä:

Vierailija
25.09.2012 |

Eli esim autossa kun mennää tietyn kohdan ohi jossa olen ajanut Navin takia päin persettä liittymän ohi niin joka ikinen kerta vaimon pitää vieläkin maininta asiasta,vaikka siitä on jo muutama vuosi..Myönsin jo tapahtumahetkellä mokani ja se asia käsiteltiin jo silloin mm huutamalla ;) muijaa vitutti aika paljon kun piti tehdä lenkki takasi ja mä ymmärrän sen mutta EN sutä miksi pitää yhtäkkiä kun autossa on hyvä fiilis niin alkaa jauhamaan vanhaa asiaa,onko sen pakko vittuilla? Se asno ettei toi ole vittuilua vaan kun mä niin todistelin ja väini olevani oikella reitillä..so? Ónko naisten aina pakko kiillottaa omaa kilpeä,sitte vielä moittii kun en halua jutella vaan olla hijaa..onko toi nyt sitten sitä naisten kaipaamaa juttelua,häh? Aina menee hermo noissa jutuissa ja se tekee monesta muustakin sasmalla tavalla,sitä tikulla silmään joka vanhoja muistelee..mitä mun pitäs sanoa sille takas niin etten pahottas sen mieltä sanomalla vaan turpa kiinni jo siitä asiasta,ei jaksa enää....?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tuo vanha juttu. Joku asia hiertää ja sit saa tilaisuuden purkaa patoumaa kun näkee sen risteyksen tms.

Jos vaan millään mieleltäsi maltat, oo ihan hiljaa. Älä vastaa ees siihen kun sanoo miks et sano mitään. Siinähän räyhää sitten tunnin tahi koko päivän. Sanotaanhan sitä lapsistakin, ettei heidän tasolleen pidä vajota. Älä siis tee sitä naisen tapauksessakaan. Sitten ku rauhottuu tai muuten hiljenee, niin yritä lähestyä itse kysymällä että painaako joku muu asia mieltä, kun eihän tuossa ole mitään järkeä kaivella vanhoja typeriä juttuja? Olennaista olisi tietysti jälleen pysyä viilipyttymäisenä.

Itse en tuollaista harrasta. Minusta se on kummallista, eli ei kannata yleistää.

Ehkä naisesi on lisäksi vielä oikein peruskireä akka. Jos meidän tapauksessa olis ollut tuollainen ylimääräinen lenkki pienen fiban takia niin olisin sanonut vaan et 'jaa, no mennään maisemareittiä'.

Vierailija
2/7 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy yrittää pysyä hiljaa...t Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä fetissi naisilla on jankata vanhoja asioita päivästä toiseen. Miksi silloin 9 vuotta sitten sanoit niin kassajonossa?

Ziisus.

Vierailija
4/7 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävä!

Ikinä milloinkaan, en ole kuullut hänen myötävän erehtyneensä tai suorastaan mokanneensa, eikä ikinä milloinkaan ole pyytänyt mitään anteeksi, ei tietenkään, koska ei ole tehnyt mitään väärää tai väärin.

Ja auta armias, että jaksaa jauhaa ihmisten erehdyksistä! Oikein sellainen märehtijä!!!

Vierailija
5/7 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistuttelee yhtä serkkuani vieläkin joskus hamassa menneisyydessä tehdystä ajovirheestä :D

Vierailija
6/7 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisena vastaan että SIKSI jauhan vanhoista (en ehkä tosin liittymän ohi ajamisesta) kun sitä samaa virhettä toistetaan jatkuvasti, siitä ei ole opittu tai sitä käytöstä ei koskaan ole selitetty.

En kyllä tuollaisesta jaksais jauhaa, ehkä puheenaiheena "huonot navigaattorit" ja uuden hommaaminen, mutta en syyttäisi miestä sellaisesta.

Mutta noin niinkuin yleensä, ne mitä miehet ei käsitä, "silloin kolme vuotta sitten sanoit mua lihavaks/kattelit naapurin tyttöä/tms" (en nyt keksinyt parempia esimerkkejä, vähän ontuu noi) NIIDEN kaivelu liittyy just siihen että sama käytös jatkuu, tai sitä ei ole koskaan puhuttu kunnolla läpi tai viimeisin ja vittumaisen: se yksinkertaisesti loukkasi niin paljon ettei sitä voi koskaan unohtaa.

Vierailija
7/7 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että turpa kiinni etkä jaksa enää. En osaa toisen naisen puolesta sanoa miksi jankkaa. Me naisetkin olemme sillä tavalla yksilöitä, että aina ei voi tietää miksi joku toinen nainen käyttäytyy miten käyttäytyy.