Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana, en kehtaa kysyä äitiysneuvolassa, osaisko joku vastata?

Vierailija
25.09.2012 |

Mulla huoli... Rv 36 menossa ja olen luonnostaankin hyvin pienirintainen (rinnaton?). MITÄÄN muutoksia rinnoissa ei ole tuntunut koko raskauden aikana. Ei muutosta värissä, ei pingottuneisuutta, turvotuksen tunnetta, painetta, yhtään mitään. Puhumattakaan siitä, mitä hoetaan joka paikassa, että rinnat kasvaa ja paisuu ja tuntuu raskailta. Parin viimeisen kuukauden aikana olen muutaman kerran huomannut maitotipan tulevan, mutta tässä kaikki mitä raskaus on rinnoilleni aiheuttanut.

Näillä olemattomilla lurpillako minun pitäisi imettää? Nyt alan jo uskoa ettei mitään tule raskauden aikana tapahtumaankaan, kun tähän asti olen koko ajan odottanut josko jossain vaiheessa jotain tapahtuisi. Imettää haluaisin mutta ei se ole mikään pakkomielle minulle, ts. ymmärrän ettei se kaikilla niin vain onnistu. Olin aina odottanut että edes raskausajan voisin nauttia pyöreistä muodoistani, mutta eipä niitä sitten tullut kuin tuohon masun kohdalle. Onko kenelläkään ollut vastaavaa tilannetta, ettei raskaus ole näkynyt (varsinkaan pienissä) rinnoissa mitenkään?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minullakaan yhdessäkään raskaudessa ole muutoksia rintoihin tullut :) Samanlaiset loppuun asti olleet :)

Vierailija
22/24 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttänyt samoja rintsikoita joka raskaudessa sekä myös imetysaikoina. Jokaista imetetty vähintään vuosi.

En ole kokenut rintojen kasvua tai sitä tuskaista maidon nousua edes synnytyksen jälkeen! Ja maitoa on silti tullut sina riittävästi 6 kk täysimetykseenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuvainen rintojen koosta! No worries!

Vierailija
24/24 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnan alta ympärysmitta kasvoi kun kylkiluut vissiin jotenkin levis... Mutta noin muuten tissit oli ja pysyi pienenä. EI turvotusta, pingotusta tai muutakaan, vaikka mulla alkoi tulla esimaitoakin jo raskauden puolivälissä.

Kolme synnytystä ja joka kerta kolmantena päivänä synnytyksen jälkeen alkoi todenteolla tapahtua. Ensin alkoi itku ja parku ja sitten tuli maito :D Kuppikoko ei tosin paisunut kuin hetkellisesti C:hen ja sit kitistyi takaisin B:hen, mutta maitoa on tullut yli omankin tarpeen. (Noh, imetyksen jälkeen sitten lattistuikin hädintuskin A:han, joten ei täs nyt hyvin mee vieläkään.. Mut olipahan pari kuukautta ikään kuin tissit :D)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi