Haittaako naisia jos miehen dekoltee alkaa rypistyä jo alle 40 v.? Kysyy Mies 37 v.
Kommentit (8)
Ole niin perkeleen karvainen, ettei sen alta mitään ryppyjä näy?
jos MIES miettii tuollaisia.
Mutta esim. pahat silmapussit hairitsee. Rypyt ei niinkaan, ja kaljukin voi olla sexy.
Kysy vaikka omalta mieheltäsi, hän kyllä vahvistaa asian, siis jos haluaa ja uskaltaa olla rehellinen.
Naiset taitaa olla todella pihalla siitä mitä kaikkia ulkonäköönsä liittyviä juttuja lähes kaikki miehet kelaa, ja intensiivisesti.
Ihanan herttainen ja suora kysymys. Ei minua ainakaan haittaa. V-aukkoisista paidoista miehillä en välitä monien muiden naisten kanssa.
Mulla ikää 38 v ja kaikenlaista juonnetta risteilee kaulalla ja dekoltee-alueella.
Kysy vaikka omalta mieheltäsi, hän kyllä vahvistaa asian, siis jos haluaa ja uskaltaa olla rehellinen.
Naiset taitaa olla todella pihalla siitä mitä kaikkia ulkonäköönsä liittyviä juttuja lähes kaikki miehet kelaa, ja intensiivisesti.
Ja intensiivisesti ihan jopa? Muaahahah. Ok. Varmaan moni nykymies kelaakin, mutta ei Luojan kiitos kaikki miehet.
Minua haittaisi enemmänkin se, että mies ylipäätään noteeraisi tuollaisen asian saati puhuisi dekolteesta. Olet kai hinttari?
jos MIES miettii tuollaisia.