Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haittaako naisia jos miehen dekoltee alkaa rypistyä jo alle 40 v.? Kysyy Mies 37 v.

Vierailija
25.09.2012 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos MIES miettii tuollaisia.

Vierailija
2/8 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole niin perkeleen karvainen, ettei sen alta mitään ryppyjä näy?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos MIES miettii tuollaisia.

Mutta esim. pahat silmapussit hairitsee. Rypyt ei niinkaan, ja kaljukin voi olla sexy.

Vierailija
4/8 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy vaikka omalta mieheltäsi, hän kyllä vahvistaa asian, siis jos haluaa ja uskaltaa olla rehellinen.

Naiset taitaa olla todella pihalla siitä mitä kaikkia ulkonäköönsä liittyviä juttuja lähes kaikki miehet kelaa, ja intensiivisesti.

Vierailija
5/8 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan herttainen ja suora kysymys. Ei minua ainakaan haittaa. V-aukkoisista paidoista miehillä en välitä monien muiden naisten kanssa.

Vierailija
6/8 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ikää 38 v ja kaikenlaista juonnetta risteilee kaulalla ja dekoltee-alueella.

Vierailija
7/8 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy vaikka omalta mieheltäsi, hän kyllä vahvistaa asian, siis jos haluaa ja uskaltaa olla rehellinen.

Naiset taitaa olla todella pihalla siitä mitä kaikkia ulkonäköönsä liittyviä juttuja lähes kaikki miehet kelaa, ja intensiivisesti.

Ja intensiivisesti ihan jopa? Muaahahah. Ok. Varmaan moni nykymies kelaakin, mutta ei Luojan kiitos kaikki miehet.

Vierailija
8/8 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua haittaisi enemmänkin se, että mies ylipäätään noteeraisi tuollaisen asian saati puhuisi dekolteesta. Olet kai hinttari?