Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kohta alkaa kotihoidontuki ja vähän jännittää miten pärjätään... t. tuhlari
24.09.2012 |
No ei mun tulot nytkään ole olleet mitenkään hurjat, 750€ käteen + lapsilisä, mutta onhan se monen sadan pudotus. Varmaan asumistuki nousee mutta... nyt tuosta summasta on mennyt kk parisataa säästöön, nyt ei sitten varmaan sitäkään. Säästöjä meillä siis on mutta olemme menossa reissuun ensi vuonna niin siihen säästetty. Eli elämiseen sieltä vain hätätapauksissa.
Miten vanha "heräteostelija" vois kunnostautua ja ostaa vain sen mitä tarvii? Eikä hamstrata mitä ihmeellisempiä tarjoustuotteita? :D
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Mäkin ostelen mieluusti kaikkea "turhaakin". Oon yrittänyt monta kertaa opetella laitytamaan enemmän säästöön ja vähemmän heräteostoksiin mutta ei ole onnistunut.
Nyt kuitenkin jouduin saikulle ja tulot tippui niin ettei mihinkään ole rahaa. Lisäksi auton huoltoon meni nekin vähät rahat.
Silti mulla ei ole tehnyt kertaakaan mieli ostella mitään turhaa, vaan pakolliset ja niistäkin on täytynyt karsia, eikä ole tehnyt edes tiukkaa! Jotenkin vaan tajus että nyt ei _voi_ ostaa mitään joten ei tee mielikään.