Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Panttaatko paheita viikonloppuun?

Vierailija
24.09.2012 |

Alkoiko maanantaina uusi, terveellisempi elämä? Onko karkkiähky?

Otitko lounaaksi rahkapurkin tai kasvissosekeiton korvataksesi viikonlopun synnit?

Oletko viikolla absolutisti, joka käy perjantaina Alkon kautta?

Miksei viiniä voisi juoda maanantain päivällisellä? Miksei kohtuullista määrää eli rivä tummaa suklaata voi ottaa joka päivä kahvin kanssa?

Miksi elämän on oltava ankeaa viikolla ja viikonloppuisin ratkettava mässäilyyn?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän päivään on mahtunut niin salaattia, suklaata, lenkkeilyä kuin sohvalla makoilua... miksi pitäisi valita?

Vierailija
2/17 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonlopun paheista kun tulee mieleen ihan jotain muuta kuin syöminen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonlopun paheista kun tulee mieleen ihan jotain muuta kuin syöminen...

Mitä?

Ja kyllä tuntuu, että syöminen on tällä palstalla sekä suurin ilo että suurin synti. Niin paljon ruoasta kirjoitetaan..

Vierailija
4/17 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä nyt vaan en halua nauttia alkoholia arki-iltaisin koska käyn erilaisissa liikuntaharrastuksissa ja muissa vapaa-ajan "riennoissa" kuten kokouksissa ja aikaa viinittelylle ei juuri ole. Lauantai-illan saunan jälkeen se yksi juoma kruunaa illan, tosin voi se limsaakin olla jos siltä tuntuu.

Tai jos sunnuntaina tulee tehtyä ns. parempaa ruokaa, viinilasillinen maistuu kyllä paremmalta pihvin kuin lihakeiton kanssa.

Vierailija
5/17 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

maanantaisin saa kysyä, "mitä lasissa"?

Vierailija
6/17 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön terveellisesti 98% ajasta.

Vierailija
7/17 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon viiniä joka päivä päivällisellä. Syön myös makean jälkiruoan sen jälkeen joka päivä.

En syö keveämpää ruokaa viikolla kuin viikonloppuisin, ainoa ero on että viikonloppuisin tulee tehtyä työläämpiä ruokalajeja joita ei duunin jälkeen viikolla jaksaisi vääntää.

Minä nautiskelen hyvästä ruoasta ja juomasta joka päivä, se on sitä arjen juhlaa :) Painoa on kamalalla jokapäivämässäilijällä peräti 53 kg!

Vierailija
8/17 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nautiskelen hyvästä ruoasta ja juomasta joka päivä, se on sitä arjen juhlaa :) Painoa on kamalalla jokapäivämässäilijällä peräti 53 kg!

Juuri tuota tarkoitin, että päivittäinen sallivuus poistaisi ruoasta "kielletyn hedelmän" maun ja määrä pysyisi siten vähäisempänä.

Vierailija
9/17 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on nimittäin sen kokoinen piip otsassa, että on pakko hieman relata punaviinin ja jonkun herkun kanssa. Oisko mun elämä jotenkin muka parempaa, jos tekisin siitä jonkun hiton kärsimysnäytelmän? Häh?

Vierailija
10/17 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti suurelle osalle alkaa kuulua jokapäiväiseen elämään

Vierailija
11/17 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti suurelle osalle alkaa kuulua jokapäiväiseen elämään

arki-iltana, joskus ihan jopa kaksi? Meillä ei esimerkiksi ole mitään perinnettä lipittää aina viikonloppuisin, ei todellakaan, eikä siis todellakaan aina arkenakaan, eli mitään ongelmaa ei ole. Just tommonen natsisuhtautuminen alkoholiin kielii ongelmista sun omalla kohdallasi tai ainakin ihan ääri tiukasta ja tylsästä piposta.

Vierailija
12/17 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä kirjoitus aiheesta

http://www.hyvejohtajuus.fi/9270/mina-juon-tyoaikana/

huomatkaa myös kommenteissa: "Itse olen vakuuttunut, että kaikki alkaa jo karkkipäivästä. "Vain lauantaisin."

"Loistava pointti, Jussi. En ole ennen ajatellut asiaa tuolta kantilta. Mutta taidat olla oikeassa!

Sen sijaan, että opetetaan karkin kohtuukäyttöä yleensä, varataan yksi päivä viikosta, jolloin voi vetää karkkilärvit. Lopputuloksena on sukupolvi teinejä, jotka ovat syöneet puolen kilon Makuuni-pussinsa tyhjäksi ennen trailereiden loppua."

Vierailija
13/17 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan siksi että himoitsen irtokarkkeja yli kaiken, mutta en anna itseni syödä niitä joka päivä. Kerran viikossa käyn sitten ostamassa sen pussin karkkia. Tämä sopii minulle, syön mieluummin kerran viikossa enemmän kuin muutaman päivässä.

Vierailija
14/17 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vkonloppuna makkaraa, persepanoa ja alkoholia. Normaalisti viikolla sitten pinaattikeittoa ja lähetyssaarnaajaa peiton pimeässä alla.

Vierailija
15/17 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vkonloppuna makkaraa, persepanoa ja alkoholia. Normaalisti viikolla sitten pinaattikeittoa ja lähetyssaarnaajaa peiton pimeässä alla.

Ihan kuin minä :D Paitsi viikolla en jaksa seksiä ollenkaan.

Vierailija
16/17 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan siksi että himoitsen irtokarkkeja yli kaiken, mutta en anna itseni syödä niitä joka päivä. Kerran viikossa käyn sitten ostamassa sen pussin karkkia. Tämä sopii minulle, syön mieluummin kerran viikossa enemmän kuin muutaman päivässä.

hyvä, jos sinulla pysyy kohtuus myös näin. Enemmän on niitä, jotka syövät monta pussia sitten kun kerrankin saavat.

Vierailija
17/17 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko mun elämä jotenkin muka parempaa, jos tekisin siitä jonkun hiton kärsimysnäytelmän? Häh?

Mutta miksi monet tekevät niin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä