Miehen muuttunut käytös "alkuhuuman" jälkeen! Normaaliako?
Eli mieheni käytös on muuttunut seurustelun aikana, ikävään suuntaan. Olemme olleet nyt yhdessä nelisen vuotta, meillä on vajaan vuoden ikäinen lapsi.
Vielä raskauden ajan, sekä juuri lapsen synnyttyä, mies huomioi minua paljon.
Nykyään hän vaan tiuskii, nälvii jokaisesta tekemisestäni, haistattelee p*skat hirveän herkästi, jne. En jaksa enää edes provosoitua. :(
Lastamme kohtaan hän on vallan ihana, "oma entinen itsensä".
Kommentit (28)
Eikö hän juuri myöntämyt omat virheensä ja todennut ettei kukaan ole täydellinen. Sinun mielestäsi mies saa siis heittää herjaa ja nälviä, kuinka huvittaa?
eikä rakkautta ole syntynyt. Lapsi tuli kuitenkin tehtyä. Ihan tavallinen tarina.
komppi tälle!
hoidat kotona päivät pitkät lasta, siinä ohella huolehdit kodin siisteydestä, teet mahdollisesti perheellesi ruoat ja hoidat kaikki muut kotona olevat velvollisuudet. kyllä - tämä on itsestään selvää, kuten ap sanoi!
mutta miltä teistä tuntuisi jos mies ei olisi tästä ikinä lainkaan kiitollinen vaan päinvastoin, ainoastaan jaksaisi motkottaa.
onko teistä todellakin aapeessa vika?
yritähän jooko saada miehesi avautumaan!
- terveisin myös erään keskustelutaidottoman jörrikän vaimo
mutta miltä teistä tuntuisi jos mies ei olisi tästä ikinä lainkaan kiitollinen vaan päinvastoin, ainoastaan jaksaisi motkottaa.
onko teistä todellakin aapeessa vika
Hän suostuu tuollaiseen! Paapokaa vain ukkonne piloille niin tuollaisia kiukuttelevia pentuja niistä sitten tulee. Ihan kuin hemmotellut kakarat!
Ensinnäkin, mun mielestä ajattelutavassa ei ole mitään 50-lukulaista. Kai sitä nyt kotiäiti voi pyykit ja tiskit hoitaa päivän aikana, jos on yhden lapsen kanssa kotona? Mies näkee lasta vaan vähän aikaa töiden jälkeen, niin pitäisikö hänen tehdä koko tuo aika kotihommia? Mutta jos muutamana päivänä ei ole niin energinen tai lapsi on kipeä tms. niin mun mielestä nuo saa toisinaan repsahtaa ihan rauhassa. Ei ap:n miehen pitäisi noista kotihommista kyllä valittaakaan jos ne kuitenkin hoituu jotenkin päin, kun pikkulapsiaikaa eletään. Meillä ainakin minä hoidan kotityöt viikolla (1v ja 2v lapset) ja viikonloppuna yhdessä. Toki mies laittaa omat astiansa iltaisin tiskikoneeseen yms. perusjutut. Mutta tämä nyt ei siis ollut pointti, harmitti vaan tuo 50-lukulaiskirjoittelija. Anteeksi paasaus. :)
Mutta siis, mun mielestä tuollaista ei tarvitse sietää. Tuo iltapala-kommentti oli todella tyly. Jos mies ei ole ennen lasta noin huonosti käyttäytynyt, niin jotain on kyllä vialla.. Ei hän varmaan 3 vuotta ole jaksanut teeskennelläkään olevansa erilainen. Uskoisin että riitely ja tiuskiminen kuuluu monella tuohon aikaan, kun unet on vähissä ja lapsi kitisee. Mutta ei noin saisi mielestäni puhua kenellekään. Kysy suoraan mikä vialla, jos ei kehotuksista huolimatta ole muuttanut käytöstään. Varmasti itsekin olet muuttunut lapsen synnyttyä, mutta jos et itse ole yhtä epäkunnioittava toiselle niin älä siedä sellaista itsekään. Jaksamisia sinulle. Äläkä ota näitä kurjia kommentteja tosissaan, todella monia kommentoijia joilta ei liikene taas yhtään sympatiaa. Uskomattomia ihmisiä.
Ja vielä: itse näen mieheni samanluontoisena kuin ennen lapsia, yhdessä on oltu 7v. Vaikka stressiä onkin, niin kunnioitetaan toisiamme ja kohdellaan toisiamme hyvin, tiuskimisen ohessakin. :) Anteeksi sekava viestini, toivottavasti ymmärsit siitä jotain. :)
tein meille iltapalaa. Syömisen jälkeen odotin jonkinlaista kiitosta.
Hän heittikin vitsillä?, että "Kiitos. Ruoka oli hyvää, mutta kokki voi haistaa pitkän v*tun"
Tuossa esimerkki hänen huumoristaan...
Törkeää.
toi seksielämä? Onko vähentynyt näin lapsen myötä?
Ehkä viikon-parin välein seksiä. Usein sitä kertyy siis ainoastaan pari kertaa kuussa.
siinähän se syy kaikessa yksinkertaisuudessaan sitten olikin :) Miehen mieliala kun nyt vaan on kovinkin riippuvainen seksin määrästä. Tai miksei naisenkin...mä hyppisin kyllä seinille noin vähäisellä seksillä ja sen saisi kyllä mieskin tuntea nahoissaan =D
Hyppäys ajassa suoraan -50 -luvulle! Herranjumala, ajatteleeko ja elääkö joku todella noin takapajuisesti?!