Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten mies voi välttää ulkonäön rupsahtamisen

Vierailija
24.09.2012 |

Tietysti paljon geeneistä kiinni, mutta mihin seikkoihin kannattaa kiinnittää huomiota 35+ ikäisenä?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaiden kunto merkitsee todella paljon, jos ulkonäköä ajattelee. Tietenkin yleinen olemus näkyy kauas jo ennen kuin suuta aukaiseekaan, eli kropan kuntoon on syytä kiinnittää huomiota.

Itse näin 35+ ikäisenä uusiosinkkuna sitä yllättyy kielteisellä tavalla valitettavan usein, kun treffikaverin suussa on rivi keltaisia ja mustuneita hampaita (YÖK!!) ja vatsan seudulla on inhottava kumpare. Olemuskin on monilla veltto ja huonokuntoinen, sellainen väsymystä ja passiivisuutta selkeästi ilmentävä.

Tosin jo valitettavan moni parikymppinen muistuttaa pystyyn nostettua pullataikinaa.... hampaat sentään nuoremmilla on yleensä suht kunnossa.

Hiusten lähtöön / hiusrajan pakenemiseen ei voi juurikaan vaikuttaa, mutta hyvä leikkaus ja kampaus auttaa "tyylikkyyden" säilyttämisessä.

Vierailija
22/31 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että viina vaikuttaa eniten. Hyvin monet tuon ikäiset ja vanhemmat juovat paljon, alkavat lihoa ja rapistua. Tupakointi on koko ajan vähenemässä mutta sekin tietty vaikuttaa. Mielenterveys vaikuttaa myös.

se kyllä pöhöttää ja lihottaa, mutta ei tee esim. ryppyjä tai muita peruuttamattomia muutoksia. Tiedän kokemuksesta, koska olin suurkuluttaja ikävuodet 18-35, ja olin kolmevitosena Mervi Tapolaa pahimmillaan muistuttava pöhöämmä. Nyt 38 v:nä laihdutuksen ja liikajuomisen lopettamisen jälkeen näytän kuitenkin taas ihan hyvältä, en mitenkään ikäisiäni vanhemmaltakaan enää kun olen hoikka nyt.

Toinen efekti on veltostuneet posket (vrt. Matti Nykänen), eikä sekään näytä helposti katoavan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä suun siisteyden tärkeydestä, pahasti keltaiset tai tummat hampaat ovat karut.

Vatsaa saa olla vähän, jos olemus on muutenkin "jämäkkä" ja aistii aktiivista elämäntapaa. Ruokoton parta kannattaa pitää siistinä tai poistaa kokonaan. Hyvä hygienia ehdottoman tärkeä ja kannattaa pitää ihosta hyvää huolta.

Vaikkei nyt suuria lihaksia tarvitsekaan olla, niin sen ryhdin saa paremmaksi vahvistamalla selkälihaksia ja varsinkin keskikroppaa. Samalla hartialinjasta voi tulla miehekkääpi.

Sitten vaatetuspuoleen. Sellaiset epäsovivat, lököttävät vaatteet tai ihan puhtaat pappavaatteet kyllä vanhentavat.

Olen samaa mieltä myös siitä, että valitettavan moni parikymppinen näyttää veltolta ja epäaktiiviselta. Epäseksuaaliselta.

Vierailija
24/31 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että viina vaikuttaa eniten. Hyvin monet tuon ikäiset ja vanhemmat juovat paljon, alkavat lihoa ja rapistua. Tupakointi on koko ajan vähenemässä mutta sekin tietty vaikuttaa. Mielenterveys vaikuttaa myös.

se kyllä pöhöttää ja lihottaa, mutta ei tee esim. ryppyjä tai muita peruuttamattomia muutoksia. Tiedän kokemuksesta, koska olin suurkuluttaja ikävuodet 18-35, ja olin kolmevitosena Mervi Tapolaa pahimmillaan muistuttava pöhöämmä. Nyt 38 v:nä laihdutuksen ja liikajuomisen lopettamisen jälkeen näytän kuitenkin taas ihan hyvältä, en mitenkään ikäisiäni vanhemmaltakaan enää kun olen hoikka nyt.

Toinen efekti on veltostuneet posket (vrt. Matti Nykänen), eikä sekään näytä helposti katoavan.

Vierailija
25/31 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten kiukkuisuus, hokemien jankkaaminen, kaikkitietävyys

nämä on aika helppo ohittaa

Vierailija
26/31 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten kiukkuisuus, hokemien jankkaaminen, kaikkitietävyys

nämä on aika helppo ohittaa

Muuten erittäin hyviä neuvoja miehille mielestäni. Keski-ikäisten miesten ärtynyt kaikkitietävyys on kammottavaa.

Vierailija
27/31 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä treeni pitää olemuksen ryhdikkäänä.

Vierailija
28/31 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ylipainon välttäminen. Tietysti tupakointi ja alkoholin liikakäyttö saavat miehen ja naisen rupsahtamaan ennen aikojaan, joten niitä kannattanee välttää, sen luulisi olevan itsestäänselvyys.

Kyllä ikä saa näkyä kasvoissa, ainakaan minua se ei haittaa pätkääkään. Ja tietysti aikanaan ikääntyminen näkyy myös vartalossa, eihän me kukaan olla ikuisesti nuoria. Se on elämää se. Mutta lihominen vanhentaa useimmat ennen aikojaan, jos ei kasvoista, niin olemuksen muodossa.

Vierailija
29/31 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö terveellisesti, harrasta liikuntaa, siistit vaatteet, hampaat ja hiukset. Siisti olemus vaikuttaa paljon.

Vierailija
30/31 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää paremmalle...kokenemaalle, en tiedä...jotenkin miehekkäämmälle kuin killtokuvakasvo.

Kropasta kuitenkin pitää pitää huolta eli paljon kuntoilua, rautojen nostelua ja välttää roskaruokaa/juomaa.

Vierailija
31/31 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastu nuoreen naiseen. Tuo kaikki mainittu tulee sitten kuin itsestään mukaan kuvioon. ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän