Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten mies voi välttää ulkonäön rupsahtamisen

Vierailija
24.09.2012 |

Tietysti paljon geeneistä kiinni, mutta mihin seikkoihin kannattaa kiinnittää huomiota 35+ ikäisenä?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastu nuoreen naiseen. Tuo kaikki mainittu tulee sitten kuin itsestään mukaan kuvioon. ;)

Kuka Jenni Haukion lisäksi tekee niin...

Vierailija
2/31 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaisitteko?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että viina vaikuttaa eniten. Hyvin monet tuon ikäiset ja vanhemmat juovat paljon, alkavat lihoa ja rapistua. Tupakointi on koko ajan vähenemässä mutta sekin tietty vaikuttaa. Mielenterveys vaikuttaa myös.

se kyllä pöhöttää ja lihottaa, mutta ei tee esim. ryppyjä tai muita peruuttamattomia muutoksia. Tiedän kokemuksesta, koska olin suurkuluttaja ikävuodet 18-35, ja olin kolmevitosena Mervi Tapolaa pahimmillaan muistuttava pöhöämmä. Nyt 38 v:nä laihdutuksen ja liikajuomisen lopettamisen jälkeen näytän kuitenkin taas ihan hyvältä, en mitenkään ikäisiäni vanhemmaltakaan enää kun olen hoikka nyt.

Alkoholin kittaaminen suurentaa ihohuokosia, eikä sitä vahinkoa niin vain korjata.

Toinen efekti on veltostuneet posket (vrt. Matti Nykänen), eikä sekään näytä helposti katoavan.

mulla ei noita kumpaakaan ole tullutkaan, iho oli juodessakin erittäin hyvä ja naama oli vain tasaisesti turpea, ei roikkunut mikään kohta erityisemmin. Ja kun laihduin 20 kg juomsien vähentämisen jälkeen niin turpeus katosi. Ainoat muistot pari vaakasuoraa ryppyä kaulalla siinä missä lihavampana oli kaksoisleuat.

Vierailija
4/31 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että viina vaikuttaa eniten. Hyvin monet tuon ikäiset ja vanhemmat juovat paljon, alkavat lihoa ja rapistua. Tupakointi on koko ajan vähenemässä mutta sekin tietty vaikuttaa. Mielenterveys vaikuttaa myös.

se kyllä pöhöttää ja lihottaa, mutta ei tee esim. ryppyjä tai muita peruuttamattomia muutoksia. Tiedän kokemuksesta, koska olin suurkuluttaja ikävuodet 18-35, ja olin kolmevitosena Mervi Tapolaa pahimmillaan muistuttava pöhöämmä. Nyt 38 v:nä laihdutuksen ja liikajuomisen lopettamisen jälkeen näytän kuitenkin taas ihan hyvältä, en mitenkään ikäisiäni vanhemmaltakaan enää kun olen hoikka nyt.

Alkoholin kittaaminen suurentaa ihohuokosia, eikä sitä vahinkoa niin vain korjata.

Toinen efekti on veltostuneet posket (vrt. Matti Nykänen), eikä sekään näytä helposti katoavan.

mulla ei noita kumpaakaan ole tullutkaan, iho oli juodessakin erittäin hyvä ja naama oli vain tasaisesti turpea, ei roikkunut mikään kohta erityisemmin. Ja kun laihduin 20 kg juomsien vähentämisen jälkeen niin turpeus katosi. Ainoat muistot pari vaakasuoraa ryppyä kaulalla siinä missä lihavampana oli kaksoisleuat.

Useimmilla jää runsaasta dokaamisesta kyllä jäljet kasvoihin

Vierailija
5/31 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai ootko oikeasti nähnyt viisikymppistä, joka näyttää kaksikymppiseltä? Et ole, face it and deal with it.

Mutta toki voi rupsahtaa tyylikkäämmin ja terveemmin tai sitten veltommin ja rasvaisemmin. Kannattaa pitää kiinni riittävästä unesta ja levosta, välttää alkoholia ja tupakkaa, harrastaa sopivasti liikuntaa ja syödä terveellisesti. Omalle ihotyypille sopiva kosteusvoide ja kesäisin aurinkosuoja ovat aika välttämättömiä. Hoidetut hampaat ja hiukset ovat tyylikkäämmät kuin hoitamattomat.

Vierailija
6/31 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä nämä:

- älä tupakoi, se vanhentaa ihoa valtavasti

- älä polta itseäsi auringossa

- älä ole liian laihta (tulee ryppyjä) tai liian ylipainoinen (se näyttää muuten vaan roikkuvalta ja rupsahtaneelta)

- jos iho on kuiva, käytä kosteusvoidetta

Vierailija
7/31 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
8/31 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsokaa pääministeriä

Vierailija
9/31 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
10/31 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se auttaa

Vierailija
11/31 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino kurissa ja urheilee, se auttaa

kyllä vanhentaa. Pitkän suorituksen aikana vapautuu huomattavasti ns. vapaita radikaaleja jotka ovat solujen vanhenemismuutosten tärkeimpiä syyllisiä. Katsokaa vaikka kestävyysurheilijoita, jo kolmekymppisenä on paljon ryppyä silmien ympärillä jne.

Vierailija
12/31 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raakaruokadieetillä

Vierailija
13/31 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino kurissa ja urheilee, se auttaa

kyllä vanhentaa. Pitkän suorituksen aikana vapautuu huomattavasti ns. vapaita radikaaleja jotka ovat solujen vanhenemismuutosten tärkeimpiä syyllisiä. Katsokaa vaikka kestävyysurheilijoita, jo kolmekymppisenä on paljon ryppyä silmien ympärillä jne.

Vierailija
14/31 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheile, siis ei mitään sauvakävelyä, vaan nostelet painoja, teet toiminnallista kuntoharjoittelua ja kestävyystreeniä.

Nuku hyvin, syö hyvin.

Et rupsahda, vaan vanhenet.

Vierailija
15/31 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai ootko oikeasti nähnyt viisikymppistä, joka näyttää kaksikymppiseltä? Et ole, face it and deal with it.

Mutta toki voi rupsahtaa tyylikkäämmin ja terveemmin tai sitten veltommin ja rasvaisemmin. Kannattaa pitää kiinni riittävästä unesta ja levosta, välttää alkoholia ja tupakkaa, harrastaa sopivasti liikuntaa ja syödä terveellisesti. Omalle ihotyypille sopiva kosteusvoide ja kesäisin aurinkosuoja ovat aika välttämättömiä. Hoidetut hampaat ja hiukset ovat tyylikkäämmät kuin hoitamattomat.

Vanhenemista se on. Monet nykypäivän parikymppiset näyttävät ihan karmeilta pullamössöiltä.

Älä väheksy kiinteiden lihasten osuutta asiaan. Hyvä ryhti, lihasta ja alkoholin poisjättäminen auttavat.

Hyvät hampaat erittäin tärkeä juttu.

Vierailija
16/31 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhenemista se on. Monet nykypäivän parikymppiset näyttävät ihan karmeilta pullamössöiltä.

Älä väheksy kiinteiden lihasten osuutta asiaan. Hyvä ryhti, lihasta ja alkoholin poisjättäminen auttavat.

Hyvät hampaat erittäin tärkeä juttu.

Vierailija
17/31 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raakaruokadieetillä

Vierailija
18/31 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi pois ensimmäisenä. Sitten muutenkin terveet elämäntavat, ylipaino pois.

Vierailija
19/31 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten ei tule niin paljoo ryppyjä ja kaikkee.

Vierailija
20/31 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntoile

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi