Naapurin kyylä raportoi ystävieni/sukulaisteni vierailut kellonlyömälleen!!!
Raportoi kellonaikoineen sukulaisilleen kuinka usein luonani käy vieraita. On tehnyt valituksia taloyhtiölle vedenkäytön äänistä, ovesta kuuluvasta metelistä jne.
Edelliseltä vuokralaiselta kuulin, että yläkerrassa viistosti asuva naapuri on hieman rasittava, mutten arvannut että näin rasittava!
Käyn vuorotöissä, ja joskus vaan on käytävä aamulla tosi aikaisin suihkussa tai sitten tosi myöhään illalla. Ovia en koskaan paukuta ja mielestäni vieraiden lukumäärällä ei pitäisi olla mitään merkitystä kellekkään. Viihteelläkin käyn harvoin, mutta tästäkin naapuri oli harmistunut, kun olin palannut aamuyöstä asunnolleni. Niin ja häntä myös harmittaa "alati" parkkiruudussani vaihtuvat vieraiden ihmisten autot.
Kertoo näitä juttuja sitten sukulaisilleen, jotka juoruavat eteenpäin ja minä saan puskaradion kautta kuulla mitä kaikkea "ikävää" olen aiheuttanat asumisellani hänelle.
Voiko tuosta nostaa jotain yksityisyydensuojan loukkaussyytettä tai muuta vastaavaa?
Kommentit (18)
olen puhunut muiden naapureiden kanssa ja myös he sanoivat naapurin kyylän tekevän jatkuvasti ilmoituksia "metelistä" ja pitävän taloyhtiön puolesta huolta siitä kuka käyttää ja kuinka paljon vettä.
Enkö siis voi mitään valitusta tehdä siitä, että naappuri raportoi jokaisen vierailun luonani tai auton parkkiruudussani ympäri kaupunkia?
Ap
eipähän sun tarvii kertoille kellekään kuka kävi ja koska :D.
Eli se kertoilee muidenkin asioita eteenpäin pitkin kyliä? Enpä tiedä, mitä juoruakalle voisi tehdä, ei varmaan mitään.
Senkin se jonkin ihmeen kaupalla tietää ja osaa raportoida tulenko yksin vai kaksi kello neljä yöllä kotiin... Muuten asunto on mitä mukavin, mutta loppuu järki tuon kyylän takia..
Ap
ilmeisesti sinulla ei ole lapsia. Jos, hän tekisi teistä ls-ilmoituksia.
ota yhteyttä taloyhtiön hallitukseen tai isännöitsijään.
voit käydä naapurille itselleenkin sanomassa asiasta.
Ensinnäkin tiedon leviäämisen tulee aiheuttaa sinulle kärsimystä objektiivisin kriteerein. Auto perkkipaikalla ei täytä kriteeristöä. Toisekseen tieto tulee saattaa julkisuuteen, esim nettiin tai lehteen. Juoruilu ei ole tällaista levittämistä.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Yksityisel%C3%A4m%C3%A4%C3%A4_loukkaava_ti…
ilmeisesti sinulla ei ole lapsia. Jos, hän tekisi teistä ls-ilmoituksia.
ota yhteyttä taloyhtiön hallitukseen tai isännöitsijään.
voit käydä naapurille itselleenkin sanomassa asiasta.
tosin ystäväni käy usein lapsensa kanssa, ja siitäkin oli taivastellut, kun pitää niin ääntä...
Mitenhän tuollaiselle juoruakalle saisi luun kurkkuun. Täytyy olla tosi tylsä elämä, jos ei tee muutakuin istuu ikkunan ääressä ja stetoskooppi seinässä kuunnellen, katsellen ja kirjaten muiden ihmisten menemisiä, tulemisia ja tekemisiä.
Ap
eläkeläispariskunta, ja seinät kämpissä oli aika ohuet myönnetään. Mutta se oli viimeinen tippa kun klo 7 illalla tiskasin astioita ja ämmä tuli huutamaan metelistä ovelleni. Ei siihen auttanut kun muuttaminen, valitettavasti.
Entisen asunnon seinänaapurissa asui aivan älytön kyylä. Asuttiin alimmassa kerroksessa, ja hän tuli aina parvekkelaseihin koputtelemaan koirankoulutusohjelmien aikaan ja tarkisti että varmasti puolisoni kanssa katsomme niitä. Meillä on kaksi koiraa ja tällä naisella yksi. Hänen niitä ohjelmia olisi kannattanut seurata koska koiransa veti hihnassa niin että nainen juoksi perässä.
Sanoi tekevänsä meistä eläinsuojeluilmon koska käytimme vedonestopantoja lenkillä ja näin rajoitimme koiriemme elämää.
Jos istuimme kesäisin terassillamme ja grillailimme sähkögrillissä ruokaa, tuli älyttömät valitukset. Ja teimme näin siis muutaman kerran kesässä, emme tosiaan joka päivä.
Koputteli oveamme vain jotta pääsisi kurkistelemaan asuntoomme.
ihan kippurassa täällä... ei hitto mitä kyyliä on olemassa!
Mutta miksi te annatte kohdella itseänne noin?
ihan kippurassa täällä... ei hitto mitä kyyliä on olemassa!
Mutta miksi te annatte kohdella itseänne noin?
Sanoo hän, jolla ei ole mitään kokemusta siitä mistä tässä puhutaan.
Raportoi kellonaikoineen sukulaisilleen kuinka usein luonani käy vieraita. On tehnyt valituksia taloyhtiölle vedenkäytön äänistä, ovesta kuuluvasta metelistä jne.
Edelliseltä vuokralaiselta kuulin, että yläkerrassa viistosti asuva naapuri on hieman rasittava, mutten arvannut että näin rasittava!Käyn vuorotöissä, ja joskus vaan on käytävä aamulla tosi aikaisin suihkussa tai sitten tosi myöhään illalla. Ovia en koskaan paukuta ja mielestäni vieraiden lukumäärällä ei pitäisi olla mitään merkitystä kellekkään. Viihteelläkin käyn harvoin, mutta tästäkin naapuri oli harmistunut, kun olin palannut aamuyöstä asunnolleni. Niin ja häntä myös harmittaa "alati" parkkiruudussani vaihtuvat vieraiden ihmisten autot.
Kertoo näitä juttuja sitten sukulaisilleen, jotka juoruavat eteenpäin ja minä saan puskaradion kautta kuulla mitä kaikkea "ikävää" olen aiheuttanat asumisellani hänelle.
Voiko tuosta nostaa jotain yksityisyydensuojan loukkaussyytettä tai muuta vastaavaa?
Ja ketä voi kiinnostaa sun parkkiruudussa käyvät autot? Onko sinulla jotain salattavaa? MItä?
Edelliseltä vuokralaiselta kuulin, että yläkerrassa viistosti asuva naapuri on hieman rasittava, mutten arvannut että näin rasittava!Käyn vuorotöissä, ja joskus vaan on käytävä aamulla tosi aikaisin suihkussa tai sitten tosi myöhään illalla. Ovia en koskaan paukuta ja mielestäni vieraiden lukumäärällä ei pitäisi olla mitään merkitystä kellekkään. Viihteelläkin käyn harvoin, mutta tästäkin naapuri oli harmistunut, kun olin palannut aamuyöstä asunnolleni. Niin ja häntä myös harmittaa "alati" parkkiruudussani vaihtuvat vieraiden ihmisten autot.
Ja ketä voi kiinnostaa sun parkkiruudussa käyvät autot? Onko sinulla jotain salattavaa? MItä?
kyylä kertoo sukulaisilleen, jotka kertovat asiaa eteenpäin? Ystäväni sattuu olemaan tuttava näiden kyylän sukulaisten kanssa, ja saan häneltä kuulla näitä tarinoita. Miksi minulla olisi jotain salattavaa? Minulla käy paljon ystäviä ja he parkkeeraavat maksamaani parkkiruutuun, koska itse en sitä käytä autottomana.
Onhan tämä erittäin hupaisaa sivusta katsojan mielestä, mutta ei sitten, kun saat itse kuulla, että kello 16.35 naapurille saapui naisvieras punaisella volvolla ja oli 3 tuntia ja 23 minuuttia kylässä. Sinä aikana kuului oven avausta kolmesti ja tupakalla käyntiä takapihalla viidesti, jolloin korviini kantautui ilakointia. Ilmeisesti lämmittivät myös saunaa ja valuttivat vettä 15 minuuttia yhtä soittoa...
Ap
että antaisin samalla mitalla takaisin....
samanlaista meininkiä, noita kyyliä on vain aika paljon enemmän eikä kukaan tule valittamaan.
Mä en ota tuota niin vakavasti.
Kyseessä on ihmisistä, joilla ei ole omaa elämää. Pitäs olla ylpeä, kun itsellä on niin mielenkiintoinen elämä, että naapurit seuraavat sua kuin salkkareita. =)
kyylä kertoo sukulaisilleen, jotka kertovat asiaa eteenpäin? Ystäväni sattuu olemaan tuttava näiden kyylän sukulaisten kanssa, ja saan häneltä kuulla näitä tarinoita. Miksi minulla olisi jotain salattavaa? Minulla käy paljon ystäviä ja he parkkeeraavat maksamaani parkkiruutuun, koska itse en sitä käytä autottomana.Onhan tämä erittäin hupaisaa sivusta katsojan mielestä, mutta ei sitten, kun saat itse kuulla, että kello 16.35 naapurille saapui naisvieras punaisella volvolla ja oli 3 tuntia ja 23 minuuttia kylässä. Sinä aikana kuului oven avausta kolmesti ja tupakalla käyntiä takapihalla viidesti, jolloin korviini kantautui ilakointia. Ilmeisesti lämmittivät myös saunaa ja valuttivat vettä 15 minuuttia yhtä soittoa...
Ap
Nyt taisit keksiä lisäsepustusta. Epäilen, että itsellesi on juoruilu niin mielipuuhaa, että alat epäillä tai vähintäänkin suurennella juttuja.
Miksi sinua loukkaa, jos joku on kertonut sinulla käyvän ystäviä tai kävit heidän kanssaan tupakalla jne?
Tahi miksi luulet naapurin kyylän selvittävän sinusta näitä, oletko tarkkailun arvoinen? Mitä itse ajattelet kyylästä...ilman että tietäisit hänen sepostavan asioistasi. Millainen hän on mielestäsi?
onkohan meillä sama naapuri? Ja sille joka ehdotti, että mene sanomaan sille naapurille, niin kaikille ei vaan voi mennä sanomaan.Meidän oma kyylä tekee niitä ls-ilmoituksia, tekee ilmoituksia kelaan että siinä ja siinä asunnossa asuu ylimääräisiä henkilöitä.
Oikein odotan, että tekisi meistä ls-ilmoituksen. Silloin lähtisi välittömästi rikosilmoitus eteenpäin.
miten joku naapuri voi tietää henkilökohtaisia asioita ja milloin olet kotona tms.
Ei sulla voi olla mitään yksityisyydensuojaa, kun puuhasi kerran kuuluvat naapuriin.