Mitäköhän puuhaa sitä keksisi kun vettä sataa kaatamalla? Mitä te teette tänään?
Ei oikein nyt mikään nappaa vaikka hommaa toki riittäisi kotona..
Kommentit (21)
vaikka pitäisi korjata ylioppilaskokeita.
Kohta ruuan laittoon ja iltapäivällä käydään varmaan uimassa koko perhe.
Tänään olen leiponut, tein kotitehtävät. Lähden ehkä uimaan. Siivoilen kenties ja vaatekaappi täytyisi siivota/järjestää. Kenties koneellinen pyykkiä.
liki pilvettömältä taivaalta. Lämmintä varjossa +10. Isommat muksut leikkii ulkona piilosta, kaksi nuorinta päikkäreillä. Pyykkäystä ja pari vaatekaappia pitää siivoilla tässä nyt seuraavaksi.
Pitää varmaan mennä seisomaan sateeseen kun 7v-tytöllä on futistreenit.
Jos isoveli on koko päivän pelannut sateessa turnauksessa, kai mekin voimme yhdet tunnin harjoitukset kastua..
roikkunu täällä av:lla tähän asti, paitsi äsken otin päikkärit. Kohta lähden shoppailemaan, sit haen lapsen leiriltä ja illalla lähden treeneihin. Ja välissä jos on aikaa, roikun av:lla.
tyhjennettiin ja pyyhittiin keittiön kaapit ja olen pyykännyt. pitäis pestä lattiatkin. miehen kanssa pidettiin kivaa kun lapset nukkui ja mies jatkaa vielä unia. olin iteki just nukahtamassa niin lapset heräs. taidetaan tehdä lettuja välipalaksi.
Ostin sadepäivien ulkoilua ja lenkkeilyä varten itselleni vettähylkivän tuulipuvun ja taidanpa lähteä testaamaan sitä vesisateeseen.
Eihän se pitänytkään vettä. Tunnin pyöräilylenkin jälkeen oli kaikki vaatteet läpimärkinä.
ja sitten remppahommia illemmalla.
Nyt lapsilla muutama kaveri kyläilemässä.
Nyt ovat lapset isänsä kanssa uimassa. Kun tulevat, leivomme yhdessä omenapiirakan ja syömme sitä. Alkuillasta menemme katsomaan paikallista säbämatsia. Illalla katsomme joko Tanssii tähtien kanssa tai Master Chef Junioria...
ja nyt pölytän kirjahyllyä, ja järjestelen sitä samalla. Kohta lähden laittamaan ruokaa, merimiespataa. Nyt pidän pientä taukoa koneen ääressä, ja juon kahvia.
ja tulee takaisin joskus parin tunnin päästä. Minä heräilin rauhassa, lämmitin takkaa ja nyt olen istuskellut koneella. Pyykkiä pitäisi pestää, mutta ei tällä sateella viitsi kun ei ne kuitenkaan kuivu. Odottelen synnytyksen käynnistymistä, kovasti haluttaisi mennä lenkille, mutta tuo ilma estää senkin.
Taitaa siis mennä tietokoneella koko päivä... Jossain välissä vois yrittää nukkuakin, on niin paljon univelkaa.
Meillä rakastellaan takkatulen äärellä lampaantaljalla koko päivä. Välillä syötetään toisillemme viinirypäleitä.
Mä teen opinnäytetyötä, ja kohta menen kavereiden kanssa syömään. Illalla kokkaan vielä ensi viikolle ruokia. Punttisalille menen jos ehdin/jaksan.
Me vaan ollaan ja öllitään, pelataan Monopolya ja iPadilla vihaisia lintuja tms. Teen siskonmakkarasoppaa ruoaksi ja paistetaan lettuja, ehkä saunotaan.
ja sitten heitän ne kuivuriin joten koneethan ne hommat tekee :)
Pitäisköhän tehdä jotain oikein kamalaa,esim raivata vaatekaapit? Nyt ei vaan viitsi edes tuuletella mitään kun on niin kosteaa. ap
Illalla tiedossa saunomista ja leffaa mutta nyt olisi aikaa tehdä jotain kotitöitä esim.ap
ipana kotiutuu joskus 17-18.
Ruokaa tarvii laittaa jos tulee nälkä, muuten ei kyllä tehdä mitään!
Meillä näitä lapsivapaita on 1-2 kertaa vuodessa, nyt nautitaan hiljaisuudesta.
mielestäni sade ei estä lenkkeilyä, kuitenkin sitä hikoilee vaatteet läpimäriksi kun juoksee. Vettä ei nyt ihan kaatamalla tule mutta satoi koko ajan. Helsingissä asutaan. Kunnon vettä pitävät vaatteet kaiken a ja o. Nyt kuuman suihkun jälkeen olen koneella ja juon kahvia. Käyn asunto näytössä iltapäivällä ja ehkä sembaloissa sellossa :)
Lainasin kirjastosta Dowton abbey kakkoskauden, mukavaa katseltavaa sadepäivänä. Pyykit ripustin äsken.
Teini on huoneessaan, pelaa pleikkaa parhaillaan.