Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on mielestänne arvostetuin koulutus?

Vierailija
23.09.2012 |

Mikä on mielestänne arvostetuin koulutus, jos lasketaan mukaan siis ihan kaikki ammattitutkinnoista eri alojen tohtoreihin?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole väliä missä on opiskellut. muilla aloilla isoja mielikuvaeroja koulujen välillä vaikka tutkinto olisi sama.

en ole itse kumpikaan.

Mulla on mielikuvana,että Helsinki olisi paras opiskelupaikka Suomessa näillä aloilla.

Vierailija
2/17 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

porukka sanoo että haluaa juristiksi tai lääkäriksi. muilla aloilla se on että tahtoo kauppakorkeaan tai otaniemeen tai vastaavaa. tai et lapsi opiskelee juristiksi tai lapsi opiskelee valtiotiedettä nimenomaan helsingissä.

ei ole väliä missä on opiskellut. muilla aloilla isoja mielikuvaeroja koulujen välillä vaikka tutkinto olisi sama.

en ole itse kumpikaan.

Mulla on mielikuvana,että Helsinki olisi paras opiskelupaikka Suomessa näillä aloilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en erityisesti arvosta.

Vierailija
4/17 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telkkarista tuli ohjelma neurokirurgi Juha Hernesniemestä, joka on alallaan maailman parhaita, saattaa olla jopa paras. Oli huikeaa seurata tämän miehen työskentelyä ja sitä miten hänen potilaansa saivat mahdollisuuden uuteen elämään.

Olen myös nähnyt, miten neurokirurgi leikkaa hereillä olevan potilaan aivoja ja saa tämän Parkinsonin taudista johtuvat oireet katomaan.

Käsittämättomän taitavia ovat myös ne kirurgit, jotka tekevät vastasyntyneille, vain muutaman vuorokauden ikäisille vauvoille kiireellisiä avosydänleikkauksia.

Nämä miehet ovat palkkansa ansainneet. Sen sijaan on aivan käsittämätöntä että iskelmälaulajalle maksetaan juhannuskeikasta kymmeniä tuhansia.

Vierailija
5/17 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan on aivan käsittämätöntä että iskelmälaulajalle maksetaan juhannuskeikasta kymmeniä tuhansia.

Vierailija
6/17 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut. ARVOSTAN yli kaiken.

Vierailija
7/17 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti. Lääkärit joutuu päivystämään paljon. Tekee siis todella pitkää päivää eli esim kerran viikossa 24h normaalityön 8h/pv lisäksi. Ja tästä nousee palkka, mutta niin nousee verotuskin. Ei ole osinkoja kuten kaupan alalla ym. Veroprosentti 6000e palkasta n. 35. Eli käteen jää se 60 prossaa. Onko teistä hyvä palkka 3600e käteen kuussa tosta työmääräästä ja vastuusta??? Leikkaa pitkät yöt ...Musta ei . Olen mieluusti hoitaja, vähemmällä vastuulla, Pienemmällä työpanoksella ja koen että teen yhtä arvokasta työtä. Autan sairaita, kuuntelen surua, ja ilman meitä lääkäritän ei pystyisi tekemään työtään.

Vierailija
8/17 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaiten palkattu ammatti = arvostetuin ammatti

Esimerkiksi minun työtäni ja koulutustani ei arvosta kukaan ja se näkyy huonona palkkana. Onneksi olen kouluttautumassa parempaan ammattiin.

Mä en kyllä arvosta ammattia palkan suhteen, teidän pitäisi arvostaa jotain yritysjohtajaa, koska se varmaan tienaa eniten! Itse arvostan esim opettajia, varsinkin yläasteen opettajia jotka jaksaa vuodesta toiseen kuunnella keskenkasvuisten idioottien huutelua, nykyään saa pelätä väkivaltaakin.

Arvostan myös poliisia, vanginvartioita, jne.. "paskaduunin" tekijöitä mitä ilman tämäkään yhteiskunta ei pyörisi ja palkka ei ole varmaan kummoinen.

(oikeasti ammatilla ei ole väliä vaan arvostan ihmisiä, mutta tätähän ei kysytty.)

Vierailija
9/17 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähihoitaja, koska niillä on niitä lääkelaskuja.

Vierailija
10/17 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai elinsiirtokirurgi? Itse arvostan esim taiteilijoita, sairaanhoitajia ja siivoojia.

Vierailija
11/17 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä pelastavat henkiä pyyteettömästi (huom. lääkäreillä kova palkka)

Vierailija
12/17 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä tärkeintä on ihan muut asiat ja voihan tehdä arvostettua työtä vaikkei olisikaan käynyt korkeakoulua

Vierailija
13/17 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöpätutkija tai neurokirurgi.

Vierailija
14/17 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alalla kuin alalla on se arvokkain. En paljoakaan arvosta kirurgin, jos pitäisi silta suunnitella.

Vierailija
15/17 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
16/17 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole itse kumpikaan.

Vierailija
17/17 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi minun työtäni ja koulutustani ei arvosta kukaan ja se näkyy huonona palkkana. Onneksi olen kouluttautumassa parempaan ammattiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän