Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen posliini: kiihottava vai naurettava?

Vierailija
16.06.2005 |

Sellainen kaikki karvat pois palleja myöten.

Kommentit (88)

Vierailija
41/88 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies ja olen käynyt brassissa muutaman kerran, sattuu vähän mut on pitkään karvaton.

Sama täällä, on parempi kuin sheivaus.

Vierailija
42/88 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sellainen karvaton kalu kivempi ottaa suuhun. Ei tartte kaikkia ajella, mutta kalun alta ja tyvestä iho tuntuu kiihottavammalta kuin karvat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/88 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sellainen kaikki karvat pois palleja myöten."

No se nyt vasta oudolta näyttäisikin jos olisi muuten sileää posliinia mutta alla roikkuvat karvaiset munat.

Vierailija
44/88 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen mies ilman karvoja on naurettava näky. 

Vierailija
45/88 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottavan puolelle menee..

Vierailija
46/88 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää pallit ainakin olla karvattomat, sekä mielellään myös kullin varsi ja ympärys. 

Vierailija
47/88 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuinen mies ilman karvoja on naurettava näky. 

Noinhan se tahtoo vielä olla vielä tänäänkin kainuulaisen metsästysseuran saunaillassa mutta odotapa vuosikymmen niin nykyään nelikymppiset alkavat ukkoontua ja pääsevät äijäporukoihin.

Vierailija
48/88 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kynitty mies ei näytä miehekkäältä. Näyttää vähän naurettavalta ja liian poikamaiselta. Siistitty alakerta ja kainalot on hyvä. 

Vierailija
49/88 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miehestä ja tämähän on ihan mielipide kysymys. Ei ole oikeaa vastausta.

Vierailija
50/88 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu miehestä ja tämähän on ihan mielipide kysymys. Ei ole oikeaa vastausta.

Tämä oli kyllä outo vastaus.

En todellakaan haluaisi joutua näkemään muutamia naisia alastomana lainkaan oli niillä karvat tai ei mutta en keksi mitään syytä sille että haluaisin nähdä jonkun tietyn alastoman naisen karvaisena sileän posliinin sijaan.

Tuskinpa yksikään karva-Kalevikaan haluaa nähdä yhtä naista posliinina mutta kaikki muut rehottavan karvapuskan kanssa.

Vierailija
51/88 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää varsinkaan kokonaan posliineiksi ajelluista. Karvoilla miehekkäämpi ja maskuliinisempi, mikä luo kiihottavia mielleyhtymiä. En ole vielä koskaan törmännyt sellaiseen karvoitukseen, mikä olisi häirinnyt suihinottoa. Ja pesulla kun käy, niin ei ne pelkät karvat mielestäni haisekaan millekään.

Oman pimpsani kyllä tykkään pitää posliinina, ellei joskus sitten kiitorataa tms.

Vierailija
52/88 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena tykkään nykyään, jos mies on erittäin karvainen - alapäästäkin! Minusta on erittäin kiihottava näky, kun miehen karvoituksen keskeltä sojottaa seisova ja huojuva kalu! Rakastan ottaa suihin ja tuntea (puhtaat) karvat kasvoillani! Kiihotun voimakkaasti, kun saan imeä siitä nauttivaa munaa!

Oli aika (noin 15-25 vuotta sitten), jolloin itse olin koko ajan posliini ja olisin toivonut kumppaninikin olevan. Nykyään kyllä sheivaan edelleen posliiniksi tosin jättäen häpykummulle karvoitusta. 

Vierailija
53/88 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tykkää varsinkaan kokonaan posliineiksi ajelluista. Karvoilla miehekkäämpi ja maskuliinisempi, mikä luo kiihottavia mielleyhtymiä. En ole vielä koskaan törmännyt sellaiseen karvoitukseen, mikä olisi häirinnyt suihinottoa. Ja pesulla kun käy, niin ei ne pelkät karvat mielestäni haisekaan millekään.

Oman pimpsani kyllä tykkään pitää posliinina, ellei joskus sitten kiitorataa tms.

Miehenä vastaan näin vaikkei kysytä niin nainenkin on minun silmään naisellisempi ja eroottisempi pillukarvoituksen kanssa. Ei posliinissa oikeasti ole mitään naisellista! Lapsi on se joka on luonnostaan posliini, ei nainen. Ihan sama logiikka kuin rinnat, lantion leveneminen ja takamus.

Vierailija
54/88 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä vastaan näin vaikkei kysytä niin nainenkin on minun silmään naisellisempi ja eroottisempi pillukarvoituksen kanssa. Ei posliinissa oikeasti ole mitään naisellista! Lapsi on se joka on luonnostaan posliini, ei nainen. Ihan sama logiikka kuin rinnat, lantion leveneminen ja takamus.

Niinpä niin, tosiaankin vastasit siihen kysymykseen jota ei kysytty, vaan siihen johon haluat aina vastata. Luultavasti annat saman vastauksen kirkkokahveellakin kun nuorempi kappalainen kysyy, että suapiko olla maitoa.

Vierailija
55/88 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä vastaan näin vaikkei kysytä niin nainenkin on minun silmään naisellisempi ja eroottisempi pillukarvoituksen kanssa.

Kuvitteletko nyt "miehenä" esitetyn kommentin esittävän miesten mielipidettä yleisemminkin?

Miksi muuten kuvittelet että posliiniksi ajeltua naista kiinnostaisi tippaakaan juuri sinun tai kenenkään muunkaan sirkuksen karvaista naista himoavan vanhuksen mielipiteet? 

Et ole ollut enää aikoihin samoilla markkinoilla posliinipillun ikäisten kanssa.

Vierailija
56/88 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin vastasin, lähinnä kertoakseni naisille joista suuri osa nähtävästi vakavissaan luulee, että miehet kokevat naisen luonnollisena ällöttäväksi, likaiseksi, haisevaksi tai jopa miehekkääksi. Ei, eivät aikuiset miehet koe luonnollista naista muutakuin naiselliseksi ja eroottiseksi muutkin avut kuin häpykarvoitus tämän mahdollista. Kyse ei ole sinänsä iästä vaan aikakaudesta. Nykyiset 20-30 jonnet on aivopesty luulemaan, että nainen karvaton jopa ihan luonnostaan.

Vierailija
57/88 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin vastasin, lähinnä kertoakseni naisille joista suuri osa nähtävästi vakavissaan luulee, että miehet kokevat naisen luonnollisena ällöttäväksi, likaiseksi, haisevaksi tai jopa miehekkääksi. Ei, eivät aikuiset miehet koe luonnollista naista muutakuin naiselliseksi ja eroottiseksi muutkin avut kuin häpykarvoitus tämän mahdollista. Kyse ei ole sinänsä iästä vaan aikakaudesta. Nykyiset 20-30 jonnet on aivopesty luulemaan, että nainen karvaton jopa ihan luonnostaan.

Vieläkään ei ollut tässä ketjussa tuosta puhe. Sullahan olisi toki ne 327 omaakin ketjua, joissa voisit purkaa sydäntäsi kaikessa rauhassa.

Vierailija
58/88 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yhden miehen nähnyt kasvattamana ja se ei nostanut kyllä seksihaluja. En siis tiennyt, että mies oli ajellut kaikki pois, olimme ensimmäisen kerran aikoneet vasta olla silleen. Olimme jo vanhempaa ikäpolvea enkä ollut tottunut karvattomiin muniin ja makkaraan. Lähinnä olin kiusaantunut ja mies huomasi sen. Seksi jäi väliin ja muutenkin en tykännyt miehestä. Emme sen koomin tavanneet, mies olisi kyllä halunnut. 

Minulle siis ei kiitos, tuo vertaus kalkkunaan on varsin sopiva ja pitää paikkaansa. Varsinkin vanhemmiten. Naisillakin on kuin kynitty kanannahka. 

Vierailija
59/88 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään mutta pakko myöntää aluksi ihmettelin kun olin karvaisiin tottunut ja oli musta oikein kiihottavaa ja asiaan kuuluvaa, vähän toki suostuneet kaikki aikaisemmatkin miehet.

Mutta uusi miesystävä ajaa kaikki kehonsa karvat pl käsivarret ja jalat ja se jotenkin sopii hänelle. Jopa hiukset ajaa sellaseksi millin sängeksi 😀 Urheilee sellaista lajia ja työkin tällainen missä suurin osa hiukset pois ajtettuja et toimii siinäkin paremmin luulen. 

Nautin kyllä kun alapää ja pakaroiden väli ihan karvaton, kivempi nuolla oikein perusteellisesti..

Vierailija
60/88 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää pallit ainakin olla karvattomat, sekä mielellään myös kullin varsi ja ympärys. 

Juuri näin on paras ja näyttääki hyvältä. Sellainen karvaton rengas kullin ympärillä muuten karvaisella miehellä on sitten aivan naurettava. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän