Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen posliini: kiihottava vai naurettava?

Vierailija
16.06.2005 |

Sellainen kaikki karvat pois palleja myöten.

Kommentit (88)

Vierailija
21/88 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenki sellanen on epäaito ja ainakaan mä en sellasesta kiihotu. Oon myös pienen siistimisen kannalla, varsinki jos karvat todella rehottaa...

Kun kuitenki niillä karvoilla on joku tarkotus.

Vierailija
22/88 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja todella, kenen miehen kullissa karvat kasvaa, vai mitä te niitä karvoja oikein syötte??? :-D

Vielä vastenmielisempää ja naurettavampaa on kuitenkin jos mies ajaa kainalokarvansa, JAIKS!!!!!!!!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/88 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei meillä ainakaan riitaa tule miehistä ;-)

Hyvä näin, minä voin pitää mielihyvin kaikki posliinimunat ja posliinikainalot, nam nam hygieenistä!

Vierailija
24/88 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajelen itsekin toisinaan pallit ja on ne aika kivan tuntuiset sen jälkeen varsinkin kun olen aika karvainen. Emäntä tykkää ottaa kasseja suuhun ja ymmärrän irtokarvojen haitan. Itse olen aika heikkona posliinin lipsutteluun..

Vierailija
25/88 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vinkkinä: niissä kyllä hajut viihtyy, niissäkin...

Vierailija
26/88 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun karvat Veks...., Olen lukunut ( täälläkin) että SE pituus ratkaiseen vaikkakin jos on liian pitkä niin se sitten sattuupi sinne kohdun nipukkaan.....

Vierailija
27/88 |
22.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehellä karvoja saa olla. Ei haittaa suihinottoa tai pallien nuoleskelua lainkaan...

Aito mies on seksikäs ja karvainen, sellaista miestä hyväilen mielelläni.

Vierailija
28/88 |
22.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen päälle kolmekymppinen mies ja ajellut karvani muualta paitsi jättänyt hieman häpykummulle, etten näytä " lapselta" . Kukaan ei ole koskaan ainakaan valittanut karvojen puutetta, eikä ole suihinottoa tarvinnut pyytää kun olen kokolailla hygieenisen oloinen. Uskon myös kivesten eksyneen suuhun pitkälti ajelun ansiosta. Rintakarvat ja kainalot on myös ajeltu. Rintakarvat lähinnä vähäisen kasvun vuoksi.. niiden kanssa näyttäisin varmasti lähinnä naurettavalta.

Mikä sopii kellekkin. Tosin varmasti naistyyppini on sellainen, joka pitää karvattomuudesta. Ja minussa on miehisyyttä ilman karvojakin.

Vierailija
29/88 |
22.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajelen pallit ja välillä ihan kaiken, esim. nyt on posliini..

Ei voi olla palleja ajelematta, kun jos en ajele, niin vaimo ajelee multa.. Se tykkää hyväillä ja välillä vähän imeskelläkin niitä..

Kainalotkin ajelen ehken sellaisen kuukauden välein.. Ei haise hiki..

Vierailija
30/88 |
22.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidän sen karvoista.

Omani ajelen joskus kaikki pois, mutta yleensä on puoliposliini.

Vierailija
31/88 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
32/88 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori ei kiihottava, mä tykkään karvaisesta miehestä. Oma mies ilahdutti mua ajamalla karvat. Kielsin tekemästä toiste 

Vierailija
33/88 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme akkoja, jos karvatursas kiihottaa. Vaan taitaa kuitenkin olla "miehisten miesten" juttuja nämä -akaksi pukeutuneena. :D

Vierailija
34/88 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

NAURETTAVA!!!

Ihan on kynityn kalkkunan näköinen.... varsinkin, jos on vielä vitjamuna niin lopputulos on niin vanhaa kalkkunaa muistuttava, että menee nauramiseksi. No toisaalta seksi ku seksi.....

Siistitty saa ja pitää kuitenkin olla.

Vierailija
35/88 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määritelkää miten mulkku pitäisi siistiä ? Itse pidän pidän keskellä karvoitusta joka ulottuu napaan ja muuten kaikki pois.  Kainalokarvat ajelen myös kokonaan pois säännöllisesti . Karvattomana on olokin paljon mukavampi ja ilmava kun mulkku tuulettuu. Mukavampi muijalla ottaa suihin vaikka ei suihinotossa ne karvat niin paljon häiritse kuin pillua nuollessa. Pillu sen sijaan saa olla miltei posliini korkeintaan pienen kiitoradan kera koska jos huulien lähellä on yhtään karvoja on ne suussakin hetken päästä. Karvapillut on kiihottava näky mutta ei niitä nuole.

Vierailija
36/88 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei aivan posliini kyllä

Vierailija
37/88 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko tosissas?? Hei nyt hereille!

Vierailija
38/88 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja olen käynyt brassissa muutaman kerran, sattuu vähän mut on pitkään karvaton.

Vierailija
39/88 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up lisää naisnäkökulmaa kiitos

Vierailija
40/88 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin ei posliini jos minulta kysytään, mutta kukin päättää itse minkälaisessa karvoituksessa viihtyy. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän