Miehen posliini: kiihottava vai naurettava?
Kommentit (88)
Ja todella, kenen miehen kullissa karvat kasvaa, vai mitä te niitä karvoja oikein syötte??? :-D
Vielä vastenmielisempää ja naurettavampaa on kuitenkin jos mies ajaa kainalokarvansa, JAIKS!!!!!!!!!!!!
Eli ei meillä ainakaan riitaa tule miehistä ;-)
Hyvä näin, minä voin pitää mielihyvin kaikki posliinimunat ja posliinikainalot, nam nam hygieenistä!
Ajelen itsekin toisinaan pallit ja on ne aika kivan tuntuiset sen jälkeen varsinkin kun olen aika karvainen. Emäntä tykkää ottaa kasseja suuhun ja ymmärrän irtokarvojen haitan. Itse olen aika heikkona posliinin lipsutteluun..
Ihan vinkkinä: niissä kyllä hajut viihtyy, niissäkin...
Kun karvat Veks...., Olen lukunut ( täälläkin) että SE pituus ratkaiseen vaikkakin jos on liian pitkä niin se sitten sattuupi sinne kohdun nipukkaan.....
Kyllä miehellä karvoja saa olla. Ei haittaa suihinottoa tai pallien nuoleskelua lainkaan...
Aito mies on seksikäs ja karvainen, sellaista miestä hyväilen mielelläni.
Itse olen päälle kolmekymppinen mies ja ajellut karvani muualta paitsi jättänyt hieman häpykummulle, etten näytä " lapselta" . Kukaan ei ole koskaan ainakaan valittanut karvojen puutetta, eikä ole suihinottoa tarvinnut pyytää kun olen kokolailla hygieenisen oloinen. Uskon myös kivesten eksyneen suuhun pitkälti ajelun ansiosta. Rintakarvat ja kainalot on myös ajeltu. Rintakarvat lähinnä vähäisen kasvun vuoksi.. niiden kanssa näyttäisin varmasti lähinnä naurettavalta.
Mikä sopii kellekkin. Tosin varmasti naistyyppini on sellainen, joka pitää karvattomuudesta. Ja minussa on miehisyyttä ilman karvojakin.
Minä ajelen pallit ja välillä ihan kaiken, esim. nyt on posliini..
Ei voi olla palleja ajelematta, kun jos en ajele, niin vaimo ajelee multa.. Se tykkää hyväillä ja välillä vähän imeskelläkin niitä..
Kainalotkin ajelen ehken sellaisen kuukauden välein.. Ei haise hiki..
pidän sen karvoista.
Omani ajelen joskus kaikki pois, mutta yleensä on puoliposliini.
Sori ei kiihottava, mä tykkään karvaisesta miehestä. Oma mies ilahdutti mua ajamalla karvat. Kielsin tekemästä toiste
Ihme akkoja, jos karvatursas kiihottaa. Vaan taitaa kuitenkin olla "miehisten miesten" juttuja nämä -akaksi pukeutuneena. :D
NAURETTAVA!!!
Ihan on kynityn kalkkunan näköinen.... varsinkin, jos on vielä vitjamuna niin lopputulos on niin vanhaa kalkkunaa muistuttava, että menee nauramiseksi. No toisaalta seksi ku seksi.....
Siistitty saa ja pitää kuitenkin olla.
Määritelkää miten mulkku pitäisi siistiä ? Itse pidän pidän keskellä karvoitusta joka ulottuu napaan ja muuten kaikki pois. Kainalokarvat ajelen myös kokonaan pois säännöllisesti . Karvattomana on olokin paljon mukavampi ja ilmava kun mulkku tuulettuu. Mukavampi muijalla ottaa suihin vaikka ei suihinotossa ne karvat niin paljon häiritse kuin pillua nuollessa. Pillu sen sijaan saa olla miltei posliini korkeintaan pienen kiitoradan kera koska jos huulien lähellä on yhtään karvoja on ne suussakin hetken päästä. Karvapillut on kiihottava näky mutta ei niitä nuole.
Ootko tosissas?? Hei nyt hereille!
Olen mies ja olen käynyt brassissa muutaman kerran, sattuu vähän mut on pitkään karvaton.
Mieluummin ei posliini jos minulta kysytään, mutta kukin päättää itse minkälaisessa karvoituksessa viihtyy.
Jotenki sellanen on epäaito ja ainakaan mä en sellasesta kiihotu. Oon myös pienen siistimisen kannalla, varsinki jos karvat todella rehottaa...
Kun kuitenki niillä karvoilla on joku tarkotus.