mikä on paras tuuheuttava shampoo ja hoitoaine pitkille hiuksille?
Kommentit (6)
Tigin Catwalk!! Ehdottomasti paras!
Tässä kullanarvoinen vinkki!
Kuivaa hiuksesi foonillä pää alaspäin, eli roikotat päätä alaspäin ja kuivaat niin.
Tulee mahkeen isot hiukset.. Mulla on vaaleat pitkät hiukset ja tekee paljon tuuheammaksi hiukset. Ostan aina tarjouksesta halpis shamppoita ja hoitoaineita.
Tässä kullanarvoinen vinkki!
Kuivaa hiuksesi foonillä pää alaspäin, eli roikotat päätä alaspäin ja kuivaat niin.
Tulee mahkeen isot hiukset.. Mulla on vaaleat pitkät hiukset ja tekee paljon tuuheammaksi hiukset. Ostan aina tarjouksesta halpis shamppoita ja hoitoaineita.
Mutta kannattaa muistaa myös, ettei annostele shampoota ja hoitoainetta liian paljon.
olen saanut sellaisen pro vinkin, että EI tuuheuttavia (volumizing) shampoita, koska ne kuivattavat hiuksia.
Pitkien hiusten hoitava shampoo siis esim., ja tuo minkä joku mainitsi ylempänä: hetki föönaamista pää alaspäin.
olen saanut sellaisen pro vinkin, että EI tuuheuttavia (volumizing) shampoita, koska ne kuivattavat hiuksia.
Pitkien hiusten hoitava shampoo siis esim., ja tuo minkä joku mainitsi ylempänä: hetki föönaamista pää alaspäin.
Suuri osa kaupan tuuheuttavista shampoista kuivattaa hiusta, koska niien tuuheuttavat aineet tekevät sen, että ne avaavat hiuksen suomukerroksen ja jättävät sen auki! Se vahingoittaa hiusta koska kaikki lika, pöly ym ilmansaasteet menevät hiukseen sisään. jolloin myös hius tuntuu tuuheammalta koska suomukerrokset on auki.
Esim juurikin tuo aijemmin mainittu Tigin Catwalk ei tätä tee (en nyt muista mihin tämä tuuheutus perustui, mutta ei suomukerrosten avaamiseen).
Liian hoitava shampoo/hoitoaine hoitaa liikaa, jolloin hiukset tuntuvat nopeasti likaisilta ja lätistävät, koska niissä on hoitavia aineita enemmän kuin hius tarvitsee!
Tuo pää alaspäin föönaus on todella hyvä keino saada tuuheutta! Lisä volyymiä saa myös tigin catwalkin root boostista, jota laitetaan tyveen niille alueille joita halutaan kohottaa erikoisen paljon ja sitten föönataan pää alaspäin tai harjan kanssa taivuttaen! toimii! :)
Schwarzkopfin Gliss Daily Oil Elixiriin. Se on siis sellainen öljyhoitoaine, jonka voi jättää hiuksiin. Antaa kivasti tuuheuden tuntua ja hiukset jäävät joustavan ja pehmeän oloisiksi (eivät ollenkaan rasvaisiksi, vaikka ehkä muuta voisi luulla).