Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos minulle käy kuten äidilleni niin elinvuoden alkavat käydä vähiin :´(

Vierailija
22.09.2012 |

Täytän 25.9 37v ja äitini oli kuollessaan 47v, sairastui 43v iässä.

Eli 10v olisi sen mukaan meikäläisellä enää elinaikaa jäljellä, todella hirveä ajatuskin..

Lapseni olisivat silloin 21v ja 19,5v.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi äitisi sairaus tulisi myös sinulle ja juuri saman ikäisenä? Itse tiedän kuolevani ilman ihmettä muutamassa vuodessa mutta en laske kuukausia enkä murehdi etukäteen. Sä olet elossa NYT.

Vierailija
2/7 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en uskaltanut silloin aikanaan mennä Hyksin geeniperimäpuolen tutkimuksiin vaikka sain paperitkin sitä varten jne.

Siinä olisi siis katsottu onko sukumme kys syöpägeenin/nien kantajasuku.

ap

Miksi äitisi sairaus tulisi myös sinulle ja juuri saman ikäisenä? Itse tiedän kuolevani ilman ihmettä muutamassa vuodessa mutta en laske kuukausia enkä murehdi etukäteen. Sä olet elossa NYT.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit kuolla huomenna liikkenneonnettomuudessa tai sitten yli 100 vuoden iässä ihan vaan vanhuuteen.

Turha murehtia tuollaista.

Täytän 25.9 37v ja äitini oli kuollessaan 47v, sairastui 43v iässä.

Eli 10v olisi sen mukaan meikäläisellä enää elinaikaa jäljellä, todella hirveä ajatuskin..

Lapseni olisivat silloin 21v ja 19,5v.

Vierailija
4/7 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en uskaltanut silloin aikanaan mennä Hyksin geeniperimäpuolen tutkimuksiin vaikka sain paperitkin sitä varten jne.

ap

se tulisi saman ikäisenä? Pitäisikö sun hoidattaa pääsi nyt kuntoon että kestäisit sen mahdollisen sairauden sitten sekoamatta? Ethän sä voi elää elämääsi murehtimalla tuollaisia kun et voi tietää tuleeko tauti edes koskaan sulle...

Vierailija
5/7 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä vain mietin pikaisesti "syntyjä syntyjä", ei sen kummempaa.

ap

ap

se tulisi saman ikäisenä? Pitäisikö sun hoidattaa pääsi nyt kuntoon että kestäisit sen mahdollisen sairauden sitten sekoamatta? Ethän sä voi elää elämääsi murehtimalla tuollaisia kun et voi tietää tuleeko tauti edes koskaan sulle...

Vierailija
6/7 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisyys sellaiseen on todella pieni.

Vierailija
7/7 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän tuohon voi vaikuttaa muuten kuin tarkkailla omaa vointia ja käydä tarkistuksissa säännöllisesti. Menee hyvä elämä hukkaan jos tekee tuollaisia aamukampoja.