Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista ihmistä yleisimmin silmäillään ja katsotaan?

Vierailija
22.09.2012 |

Ihme juttu, aina kun olen jossain tilaisuudessa, niin minua silmäillään. Sitten kun huomaan että joku katsoo, niin äkkiä hän kääntää katseensa minusta pois. Mutta aina huomaan tämän tarkkailun, Olin vanhempainillassa ja siellä tätä tapahtui. Kiusallista. Onko minussa jotain niin kummallista, vai mistä ihmeestä tuo johtuu? Miksi en sulaudu massaan!! En pidä yhtään siitä, että kyräillään ja kytätään :(

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko laittanut pöksyt jalkaan sinne vanhempainiltaan?

Vierailija
2/9 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että ole vain tyytyväinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisia pain. Jos katseet kohtaa, voi hymyilla.

Vierailija
4/9 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa tätä tapahtuu paljon nimenomaan huonon tapakasvatuksen ansiosta.

Ulkomailla ihmiset hymyilevät takaisin koska se on opetettua käyttäytymistä. Silti tuijottaminen on epäsopivaa. Hississä, aamiaisella,käytävällä yms paikoissa hotellissa ulkomailla tervehditään ja katsotaan silmiin. Sen jälkeen ei enää tuijotella.

Aina kun tulen Suomeen minua häiritsee tuo tuijotus, ei sanota mitään mutta tuijotetaan.

Vierailija
5/9 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. vanhempainillassa voi puhua muille vanhemmille - myos sellaisille, jotka tuijottavat - se on taysin soveliasta.

Vierailija
6/9 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupoissa, kaduilla, ihan joka paikassa huomaan, että ihmiset silmäilevät ja katsovat minua. Olen aina pitänyt itseäni ihan tavallisena perustallaajana, mutta pikkuhiljaa mieleeni on alkanut hiipiä epäilys siitä että olen jotenkin ruma, outo tai kummallinen. Mitä ihmettä nuo katseet oikein merkitsevät?

Vierailija
7/9 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ehdottaisin tuijottajille avointa juttelua tai tervehtimista tuijottamisen ja vaikenemisen sijaan. Hammastyttava ilmio.

Vierailija
8/9 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen asunut Keski-Euroopassa eräässä maassa ja siellä vasta tuijotettiin. Selvästi vielä "maalaisempi" kansa kuin suomalaiset. Tyhmää kuvitella, että muualla Euroopassa oltaisiin jotenkin sivistyneempiä.

Vierailija
9/9 |
23.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

numeroa viisi, mutta enpä osannut,