Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Emme saaneet ostettua haluamaamme omakotitaloa :(

Vierailija
22.09.2012 |

Minä kun olin jo suunnitellut kaikkea sisustustakin. Harmittaa kyllä todella paljon! Nyt ei innosta enää mikään talo tai asunto. Kai pitää jäädä tähän vanhaan, todella tylsää.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löydätte vielä paremman!

Vierailija
2/5 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se ei ollu meille tarkotettu, se ei kuitenkaan ollu täydellinen, vaikkakin melkein.

Ehkä se meille tarkotettu ei ole vielä edes myynnissä, odottaa kulman takana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavara.

Se on oikeastaan jotain mitä en ole ihan täysin koskaan ymmärtänyt. Sama juttu kun monet (naiset) tykkäävät shoppailla ja saavat siitä elämäänsä sisältöä.

En tiedä pitäisikö tuota kutsua pinnallisuudeksi vai miksi. Olisitko ihan varmasti onnellisempi uudessa talossa?

Vierailija
4/5 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavara.

Se on oikeastaan jotain mitä en ole ihan täysin koskaan ymmärtänyt. Sama juttu kun monet (naiset) tykkäävät shoppailla ja saavat siitä elämäänsä sisältöä.

En tiedä pitäisikö tuota kutsua pinnallisuudeksi vai miksi. Olisitko ihan varmasti onnellisempi uudessa talossa?

Ehkä sinulle ei merkkaa, mutta minulle ainakin koti on yksi elämän tärkeimmistä asioista. Itse ainakin vietän kotona paljon aikaa ja minulle on tärkeää, että koti toimii ja on viihtyisä. Toimivuus tuo mielenrauhaa ja viihtyisyys esteettistä mielihyvää. Minä en taas tajua ihmisiä, joille on ihan sama millaisessa luukussa asuu ja miltä kotona näyttää.

Siten ymmärrän ap:täkin ihan helposti että harmittaa jos on missannut kodin jonka olisi halunnut.

Vierailija
5/5 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavara. Se on oikeastaan jotain mitä en ole ihan täysin koskaan ymmärtänyt. Sama juttu kun monet (naiset) tykkäävät shoppailla ja saavat siitä elämäänsä sisältöä. En tiedä pitäisikö tuota kutsua pinnallisuudeksi vai miksi. Olisitko ihan varmasti onnellisempi uudessa talossa?

On varmaan naisia jotka hakevat onnellisuutta materiasta, mutta on myös naisia, jotka tulevat onnellisiksi ihan ns oikeista syistä eli omista lapsista, perheestä, rakkaudesta jne. ja SILTI tykkäävät esim. kauniista kodista ja vaikka shoppailustakin silloin tällöin (sama se millä nimellä sitä kutsuu, vaatteita on välillä ostettava joka tapauksessa). Voi olla myös sekä että.