Nuo haalarit, joissa vyötäröröllä on kuminauha=todella rumia!
Onko kukaan muu samaa mieltä? Ennemmin (henkseli)housut ja takki/haalari, joka on yhtenäinen.
Kommentit (7)
Mä olen luullut olevani ainoa sitä mieltä ja ostinkin pojalle babymallisen haalarin ja hoisut/takki yhdistelmän koska se rypytetty vyötärö on vaan niin ruma.
Jostain syystä tyttöjen haalareissa se rumuus korostuu.En itsekään tiedä miksi,onkohan mulla joku lapsuuden trauma asiasta? ?=)
Pahimpia on ne joissa yläosa on erivärinen esim.jotain tyhmiä kukka tai tähtikuvioita ja alaosa yksivärinen.
Esim. Reimatecin babymallin haalarissa on selkäpuolella kuminauha. Harmi vaan, että koko päättyy 98:n. Molon haalarissa ei ole selkeää kuminauhavyötäröä.
Mä olen luullut olevani ainoa sitä mieltä ja ostinkin pojalle babymallisen haalarin ja hoisut/takki yhdistelmän koska se rypytetty vyötärö on vaan niin ruma.
Jostain syystä tyttöjen haalareissa se rumuus korostuu.En itsekään tiedä miksi,onkohan mulla joku lapsuuden trauma asiasta? ?=)
Pahimpia on ne joissa yläosa on erivärinen esim.jotain tyhmiä kukka tai tähtikuvioita ja alaosa yksivärinen.
Olen syntynyt 1982, joten voi olla, että sen takia inhoan tuon mallisia haalareita. So last season! Lapsilleni en niitä ainakaan osta (huonompana haalarina voi mennä). Tykkään kuviollisista haalareista ja ne pysyvät myös parempina.
ap
Haalari istuis päälle ilmannkuminauhaa.
Meillä tytöllä on pitkät jalat ja lyhyt selkä, ilman kuminauhaa se haarat roikkuis polvissa vaikka haalari hihojen ja lahkeiden pituuden perusteella ois soppeli.
Lapset on siis eri mallisia, mutta niin on haalaritkin.
ap
Haalari istuis päälle ilmannkuminauhaa.
Meillä tytöllä on pitkät jalat ja lyhyt selkä, ilman kuminauhaa se haarat roikkuis polvissa vaikka haalari hihojen ja lahkeiden pituuden perusteella ois soppeli.
Lisäksi tyttö on pieni. Käytti vielä 1,5-vuotiaana haalaria kokoa 68cm ja olihan tuskaa, kun ei sen kokoisia oikein saanut kuminauhavyötäröllä... Ne babymallit ei vaan istuneet ja liikkuminen oli hankalaa. Housut ja takki sit taas sen ikäisellä... Noh, sitä lunta oli sit kaikkialla. Lapsi ei oikein arvostanut :D
Eikö kaikissa haalareisa ole kuminauha? Pitäähän sen haalarin "istua" päällä, muutenhan se roikkuu.