Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
miksi näen unia miehen kaverista?
21.09.2012 |
muita? monena yönä nähnyt...yhtäkkiä.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Minä olen useamman kerran nähnyt unta mieheni hyvästä ystävästä, unet ovat kuitenkin eroottisia eli melko hämmentävää.
Mieheni työskentelee armeijassa ja joskus vietän aikaa kaverimielessä tämän hänen hyvän ystävän kans.
Minulla ei kävisi mielessäkään että pettäisin miestäni, enkä hänen ystävää kohtaan tunne muuta kuin kaveruutta, silti uneni on mitä on.
Joten kai tämä on ihan normaalia :)