Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi SINÄ et putsaa jarrutusjälkiäsi työpaikan vessasta?

Vierailija
21.09.2012 |

Vitsit että ällöttää mennä joka päivä p*skaisen vessaan. Joku tai jotkut työpaikkamme naisista ei vissiin viitsi tarkistaa, että pytty jää siistiin kuntoon aamuripulin jälkeen.

En voi käsittää, kuinka kukaan kehtaa jättää järkkyjä jarrutusjälkiä yhteiseen vessaan! Käytöstapoja peräänkuuluttaisin...

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

säännölinen, että joka aamu se tyhjenee kotona.

Ei kannata syytellä syytöntä!

Vierailija
2/21 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten on "pakko" putsata omat jarrujäljet jo sen vuoksi, ettei tämä toinen naisvahvistus vaan saisi tietää että tytötkin käy kakalla..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En niitä tosin jätäkään oikeastaan koskaan, mutta jos jätän, en pese.

EI ole mun hommani.

Vierailija
4/21 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI ole mun hommani.

Vierailija
5/21 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jarrutusjälkien tekemistä duunissa.

Vierailija
6/21 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän työpaikalla siivoojat kyllä iltaisin pesevät vessat, mutta pitäähän jokaiselle olla selvää, että omilta jäljiltä vessa jätetään siistiin kuntoon ilman erillistä korvausta.

Nämä taitaa olla samaa sakkia, jolle Kreikan tapaan pitäisi maksaa kannustinpalkkiota käsien pesusta. Jättäkää vielä perseennekin pyyhkimättä, kun siitäkään ei makseta.

Vierailija
7/21 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on siivoojat sitä varten

Vierailija
8/21 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuosta siivoamistyöstä. Ei heitä turhaan nimitetä siivoojiksi.

Jarrutusjälki-teknikko parempi työtittelikö?

Vierailija
9/21 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miks sinä haluut ihailla toisen paskoja tai paskattomuutta?

ps. en koske mihinkään harjoihin koska ne ällöttää minua

Vierailija
10/21 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuommoista perusasiaa, että paskajäljet kuuluu siivota. Jotkut aikuisetkin ihan oikeesti tuntuu luulevan (kuten tästä ketjustakin huomaa) että siivoojien työnkuvaan kuuluu pestä heidän paskansa. Kertoo ko. henkilöiden vanhempien sivistystasosta aika paljon.

Vierailija
11/21 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuommoista perusasiaa, että paskajäljet kuuluu siivota. Jotkut aikuisetkin ihan oikeesti tuntuu luulevan (kuten tästä ketjustakin huomaa) että siivoojien työnkuvaan kuuluu pestä heidän paskansa. Kertoo ko. henkilöiden vanhempien sivistystasosta aika paljon.

Itse olen akateemisesta kodista kotoisin ja toisten huomioiminen on opetettu minulle jo lapsena. Ap

Vierailija
12/21 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja käsi sydämellä, onko tämä tosiaan elämänne suurimpia tragedioita?

Antakaan kaikkien paskojen kukkia ja keskittykää omaan suoritukseenne ja siihen, että relaisitte vähän.

Vierailija
13/21 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

etten pysty käymään töissä paskalla.

En muutenkaan vieraassa paikassa.

Vierailija
14/21 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen kermaperseitä täällä on? Ei voida käydä duunissa paskalla?!? Laitatteko te vaipat aamulla housuun, jos vatsaa alkaa vääntämään työpäivän aikana hernerokkalounaan jälkeen? Kyllä minä ainakin käyn töissä wc:ssä jos hätä yllättää ja siivoan myös jälkeni.

Vierailija
15/21 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. miehellesi ei asiaa oltu opetettu kotona. Hänelle oli täysin uutta, että niitä ei pestäkään siivouspäivänä muun siivouksen yhteydessä :)

No hänelle oli myös uusi asia, että ruokaliina taitellaan syliin. Joten mitä muuta voi odottaa.

Vierailija
16/21 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä se on vielä märkä ja siinä on edellisen siivooja paskat, jotka sitten lentelee pitkin lattioita kun sen nostaa pois kupistaan. Yök!

Vierailija
17/21 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoja kuljettaa muaknaan.

Pitäisikö kääriä hihat ja rassata paljain käsin ja märällä vessapaperilla pohjaa myöten?

Vierailija
18/21 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teitäkö ei hävetä jos joku menee jälkeenne vessaaan niin, että näkee sinun tulevan sieltä ulos ja saa mennä asioimaan sotkemaanne pönttöön?

Olen itse ihmetellyt tätä samaa asiaa töissä, jossa säännöllisin väliajoin löytyy tällaisia sotkettuja pönttöjä ja olen miettinyt, että kuka ihme se on voinut olla, koska kukaan työkavereistani ei vaikuta ihmiseltä joka jättäisi jälkensä siivoamatta!

Minusta wc:n siistiminen käynnin jälkeen on sama asia kun pyyhit töissä keittiön tiskipöydän jos läikytät siihen esim. kahvia; vaikka siivooja tulee illalla/ seuraavana aamuna ja pyyhkii sotkut, on sitä ennen moni muu joka käyttää keittiötä ja jos kukaan ei siivoaisi jälkiään ei ympäristö olisi ehkä kovin viihtyisä!

Vierailija
19/21 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä se on vielä märkä ja siinä on edellisen siivooja paskat, jotka sitten lentelee pitkin lattioita kun sen nostaa pois kupistaan. Yök!

Vierailija
20/21 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on ihan alkeellisesta asiasta?!

Minua etoo istua jonkun jälkeen roiskeiselle pytylle.

Nuo samat sottapytyt jättävät maahan loiskuneen kahvinkin pyyhkimättä, koska "sitähän varten siivoojat on". Ne samat ihmiset ,jotka eivät edes näe tai tervehdi siivoojia..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi